goede grond in belgie ?
Collapse
X
-
-
Comment
-
Comment
-
Ben net eens naar die winkel in Wervik geweest. Het is niet zo moeilijk te vinden. Je doet er best geld mee, want je kan niet met bankcontact betalen. Neem ook een woordje frans mee
Ik kreeg er ook enkele freebies bij waaronder een flesopener van plagron
openingsuren: 10 h - 12 h ; 14h - 19 hLast edited by Painkiller; 17 January 2009, 18:32.GreetzzComment
-
of het ook zondag open is weet ik niet zeker.
Mijn frans is ook niet mijn beste kant, kheb gewoon getoond wa dak moest hebben
GreetzzComment
-
Wel ik ga zeker deze dagen naar daar en gelukkig spreekt mijn maatje en mijn vrouw vloeiend frans dus zal hem eens wat uitvragen is hier niet zo ver van. nogmaals bedankt en we moeten eens een rubriek maken van growshops in belgie want daar vind je toch nog niet op het forum of heb ik dat mis?Comment
-
lol orias ben zeer benieuwd naar de uitslagen van je vragen contest LOL
Comment
-
Comment
-
In een ideale maatschappij zou ik nederlands kunnen praten tegen walen en walen frans tegen mij.
Dat laatste is al het geval, ik versta vrij goed frans. Omgekeerd vrees ik een beetje da'k vies bekeken word.
En was het niet in Wervik dat ze frans praatten of verstond ik dat verkeerd? Brussel ok, maar Wervik, das West-Vlaanderen.Comment
-
Ik ga het liefst naar aliengrowshop, Lekker koffie vriendelijke uitbater etc...
Al moet ik 1 uur rijden, dan is het met het plezier om de shop te bezoeken!
grtzComment






Comment