goede grond in belgie ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #31
    Ik ga eender dezer dagen naar die in Brussel, zal dan eens een verslagske uitbrengen misschien. Dat kan wat mensen overtuigen/tegenhouden dan. Misschien eens de 'enkele' belgisch shops opsommen en wat quoteren? Het zou soms wel wat kilometers gespaard zijn, soms is het te ver naar GSA, ook al is het er gezellig....

    Comment

    • venom
      Chronic Stoner
      420 MemberMemberLucky Member
      • Dec 2008
      • 179

      #32
      en jona hoe heb je het gesteld in die winkel ?

      Comment

      • Jona
        Retired
        • Jun 2008
        • 2797

        #33
        Nog niet geweest wegens tijdgebrek. Examens en dergelijke shit. Als ik een verslagje kan uitbrengen dan zal ik dat zeker niet laten, dus als ik ga hou ik jullie op de hoogte wat service betreft

        Comment

        • janleuri
          Retired
          • Oct 2008
          • 1131

          #34
          voor de mensen van west vlaanderen: aant sluis is er een grow-head-seed-smart shop, hier is de website: http://www.deheksenketel.com/qc/

          Comment

          • yipz
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 115

            #35
            hmm, qua zaad zou ik toch naar Alien gaan, al is het daar nogal opeengepakt, niet?

            Comment

            • Skadril
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Feb 2009
              • 181

              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door simplemind
              Daar wil ik wel eens langskomen
              dat is de blow-vriendelijkste buurt van Brussel
              Ik ga daar al een tijdje niet meer. Worden de laatste tijd (gisteren nog) veel arrestaties uitgevoerd.
              edit: in ixelles op straat dus, de shop, geen idee

              Comment

              • Angelooo
                Ultra Stoner
                • Jan 2009
                • 110

                #37
                aah das egt balen vuile kutsmurfen moete ook altyd de sfeer verpeste

                Comment

                • Hush
                  Retired
                  • Mar 2009
                  • 9

                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door westport
                  Ik heb in mijn vorig kweekje aarde gekocht in de brico, het was voor varens en palmen van het merk COMPO!
                  grtz
                  En... hoe is het afgelopen? Goede ervaring mee gehad?

                  Comment

                  • Jona
                    Retired
                    • Jun 2008
                    • 2797

                    #39
                    Ik heb ook aarde gekocht in de brico en gemengd met misschien 20% batmix en dat is heel goed verlopen. Gewoon kijken naar die NPK waarden en de andere additieven, dan kom je er wel. Aarde is aarde zeg ik altijd, of dat nu uit een growshop komt of niet, kijk wat er op staat en dat loopt meestal wel goed

                    Comment

                    • bearprolec
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 559

                      #40
                      ik vind als je 120 km binnen de straal vn growshop alien zit de moeite om zeker naar daar te gaan . iedereen die er komt zal dit zeker bevestigen

                      Comment

                      • DenGiles
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 157

                        #41
                        Re: goede grond in belgie ?

                        zak stek en zaai grond in hubo@ dacht 10€ fzo 20l of meer weet niets juist grtz
                        Wil je van Bil bel dan naar GIL

                        Comment

                        • Ganjax
                          Guru of all Growers
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Apr 2009
                          • 10443

                          #42
                          Re: goede grond in belgie ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door DenGiles
                          zak stek en zaai grond in hubo@ dacht 10€ fzo 20l of meer weet niets juist grtz
                          DenGiles,je vergist je....
                          Agrofino,zaai-en stekgrond 40 liter met perliet voor optimale kieming (npk 14-16-18) (ph 5-6.5),heb je reeds aan 4.60 euro @ Hubo.

                          Bij Hubo hebben ze ook hele goede universele potgrond van Agrofino,Bio Nature,met biologische voeding voor 100 dagen(niks chemisch dus),deze grond is geschikt voor bio land- en tuinbouw met een ph waarde van 5-6.5.
                          Deze heb je aan 4.80 euro per 40 liter.
                          Greetz
                          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                          Comment

                          • janleuri
                            Retired
                            • Oct 2008
                            • 1131

                            #43
                            Re: goede grond in belgie ?

                            zeg uh, ganjax, gij werkt zeker in de hubo?

                            en is cocospeat geen goed grondje? potgrond op basis van cocos, verkrijgbaar bij den boerenbond

                            mvg

                            Comment

                            • Ganjax
                              Guru of all Growers
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 10443

                              #44
                              Re: goede grond in belgie ?

                              janleuri,nee ik werk daar niet maar ben er wezen grond kopen verleden week
                              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                              Comment

                              Bezig...