Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bio Green Totall-mix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bio Green Totall-mix

    Korting op 420shop
    Kon hier verder niks over vinden op het forum... of iemand hier ervaring mee had... Bio green totall-mix

    heb hier een aantal zakjes van gekregen... en nu even opgezocht op internet en kom dan onder andere het volgende tegen (lees beschrijving): www.growshopholland.com/1496-bio-green-totall-mix-50-ltr-65st-p-p-alleen-af-te-halen.html

    Klinkt best wel geweldig spul... iemand hier ervaring mee die ze willen delen?

    #2
    Re: Bio Green Totall-mix

    Gooi een handje wormen en tuinveen in je zak met potgrond en je hebt hetzelfde spul, alleen dan voor 5 euro per 50L. 'Slowrelease meststoffen' zijn gewoon los te koop onder de noemer 'bio voeding' bij het tuincentrum.
    Verder geen ervaring mee. Ik hoef het spul ook niet te hebben.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Bio Green Totall-mix

      Had het er zelf ook niet gauw voor betaald maar heb het nu eenmaal haha.... alleen zoals geschreven 6 weken voedingstoffen... betekend dit dan alleen bij voeden laatste 2-3 weekjes van de bloei??

      Comment


        #4
        Re: Bio Green Totall-mix

        ik gebruik de light mix van dat merk, helemaal niks over te klagen hoor.

        Comment


          #5
          Re: Bio Green Totall-mix

          Inderdaad een goed merk.ik haal mijn spullen bij een officiele biogreen winkel top!

          Comment

          Bezig...
          X