Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groot Stikstof probleem!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Groot Stikstof probleem!!!

    Korting op 420shop
    Amnesia gestart in universele aarde en eerst buiten gestaan en dan in tent geplaatst. Waar hij op 18/6 600W lamp staat.
    Geen problemen gehad met beestjes. Ik heb geprobeerd om zelfgemaakte netelgier te geven om het stikstof tekort aan te pakken maar zonder resultaat.
    De foto is al een paar dagen geleden en het is alleen maar erger geworden. De bladeren helemaal bruin omrand en opgekruld.
    Morgen eindelijk de tijd om naar Nederland te rijden en Plagron voeding te gaan halen.
    Wat raden jullie aan???
    Eerst verpotten in plagron aarde en welke? En direct voeding bij geven maar graag ook jullie raad hierin want er is zoveel keuze en zoveel verschillende dingen die plagron aanbiedt!
    Attached Files

    #2
    Re: Groot Stikstof probleem!!!

    Volgens mij gebruik je cocopeat/cocos, die is vaak nagenoeg leeg wat betreft voedingsstoffen. Een volwassen plant kan best een krachtige grond hebben, zoals batmix of iets anders wat goed bemest is.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Groot Stikstof probleem!!!

      ok thx

      Comment


        #4
        Re: Groot Stikstof probleem!!!

        jep die heeft honger. maar het is wel een mooie plant. verzorg haar goed, en zij zorgt voor jou.

        Comment


          #5
          Re: Groot Stikstof probleem!!!

          Hallo, ik had hetzelfde probleem maar was in de 5de week met batmix dus in prinicipe moet je 6 weken wachten met de voeding, omdat er nog genoeg voeding in de bodem zat? Ik zit ondertussen in de 4 de week bloei en ziet er fantastisch uit
          heb gelezen dat dit door stikstof tekort komt, zit die in de bloeivoeding? Kleur is van bijna geel/ zeer lichtgroen, naar mooi donker gezond groen

          Comment

          Bezig...
          X