Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verpotten naar batmix

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verpotten naar batmix

    Korting op 420shop
    Ik zag gisteren dat er wortels uit me 1,5l potjes komen dus tijd om te verpotten.

    ik vraag me af wat het beste is om te doen mogen ze nu gelijk in de 12l potten met batmix? of eerst naar de 4l potjes met zaai en stekgrond nog van pokon, waar ze nu ook in staan.

    het zijn zaailingen en zijn 11 dagen geleden ontkiemd en in potjes gegaan.

    graag jullie mening

    gr Dordt

    #2
    Re: verpotten naar batmix

    Laat nog maar een weekje staan. Dan is de pot goed vol in de breedte, nu heb je waarschijnlijk alleen de wortels die recht naar beneden lopen. Als je de plant dan uit de pot trekt, breekt alles af.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: verpotten naar batmix

      ok doen we dat ty voor de info LR2 en dan gelijk in de 12l potten met de batmix ?

      Comment


        #4
        Re: verpotten naar batmix

        Kun je doen. Vergeet niet om je batmix vooraf goed te spoelen. Grtz
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #5
          Re: verpotten naar batmix

          Ja idd spoelen is het advies met batmix .
          Als ik me niet vergist tot je het water aan de onderkant eruit ziet komen of is er een bepaalde hoeveelheid aan liters die je toe moet voegen ze gaan in 12l poten?

          Was er ook niet een soort stelregel wanneer je plantje breeder word als je pot dan verpotten?

          Zie voor meer info kweekverslag

          Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: verpotten naar batmix

            De site van plagon geef aan om op een 10l pot 5/10l water te gebruiken om te spoelen , je mag ze direct verpotten maar heb ze zelf 2 dagen laten staan voor ik ze de nieuwe schoenen heb gegeven .

            Ze maken het erg goed .

            Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
            Last edited by fcdordt; 28 October 2014, 14:57.

            Comment

            Bezig...
            X