Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pokon biovoedsel hoelang houdbaar en goed voor wiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    pokon biovoedsel hoelang houdbaar en goed voor wiet?

    Korting op 420shop
    Beste mede kwekers
    heb een fles pokon biovoedsel 1428315544317-1061048958.jpg
    1428315649248-312829920.jpg
    lag nog ergens verstopt geen idee hoe oud het is of iets kan ik dit gewoon gebruiken voor mijn white widdow en me easy bud 1428315711137654788454.jpg

    #2
    Re: pokon biovoedsel hoelang houdbaar en goed voor wiet?

    Yessir.

    Vallen ze er niet uit als je die potten zo ophangt ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: pokon biovoedsel hoelang houdbaar en goed voor wiet?

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Yessir.

      Vallen ze er niet uit als je die potten zo ophangt ?
      Haha foto staat op ze kop kan ze niet draaien op me telefoon en kan ik het gewoon aan de planten geven maakt niet uit hoe oud het is

      Comment


        #4
        Re: pokon biovoedsel hoelang houdbaar en goed voor wiet?

        Let er wel op dat meststoffen enkel nut hebben als de plant ze kan gebruiken oiv fotosynthese. Geen licht = zwakke fotosynthese = zwakke plant = geen nut voor meststof. Meststoffen zijn ver ondergeschikt in heel dat verhaal aan licht. 1 20 watt spaarlamp, tjsa je weet al waar ik naartoe wil. Ook al uw komende problemen/vragen/nieuwe topics gaan puur daar op terugkomen, op dat origineel probleem van te weinig licht. Als je er iets van wil maken zou ik ofwel investeren in een 150 watt hps ofwel ze binnen 2 dagen buiten zetten.

        Comment


          #5
          Re: pokon biovoedsel hoelang houdbaar en goed voor wiet?

          Yep, dat offcuz..
          Als ze geen voeding nodig hebben, moet je het niet geven, da's alleen maar slecht want dat hoopt op in de aarde.

          Ja hoe lang dat houdbaar is, i dunno..staat er geen datum op dan ?
          Als dat een jaar of 10 oud is zou ik ff wat nieuws halen. Voor een paar euro heb je prima tomatenvoeding.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: pokon biovoedsel hoelang houdbaar en goed voor wiet?

            Pokon staat wel aangeschreve als slecht idee om te roke maar bio zal wel kunne neem ik aan .


            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            Comment


              #7
              Re: pokon biovoedsel hoelang houdbaar en goed voor wiet?

              Er is een bepaalde wet in de scheikunde, die zegt dat stoffen wel uit elkaar kunnen vallen, maar niet zomaar verdwijnen. Een fles pokon is in principe eindeloos houdbaar, maar of de voedingsstoffen in dezelfde vorm aanwezig zijn is maar de vraag. Vooral met bioproducten in water zit je dan op maximaal een jaar of twee. Bij synthetische voeding is vaak gebufferd, en kun je wel tientallen jaren de fles op de plank laten staan.
              Luchtdicht en op een koele plek zijn de meeste droge producten ook eindeloos houdbaar.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X