Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alles in 1 voeding +evt schema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Alles in 1 voeding +evt schema

    Korting op 420shop
    Beste leden ik ben een nieuweling in dit vak en wil graag een kweek beginnen ik krijg viavia wel informatie maar hier is ook veel op te vinden zeer handig ik ga beginnen met een complete set van secret jardin 120 120 200 tent goed voor 16 11ltr potten 600w.
    Nu Was mijn vraag ik heb gehoord over de alles in 1 voeding een kennis van me heeft hem ook een tijd gebruikt maar is de naam kwijt weet iemand van jullie misschien een alles in 1 voeding ik ben nog een groentje letterlijk en figuurlijk haha ik ben blij bij Deze groep te mogen aansluiten en hoe zit het met schema's zijn die per voeding verschillend?? Of heb je standaard schema's zo ja heeft iemand die dan????

    #2
    Re: Alles in 1 voeding +evt schema

    Ik heb je topic verplaatst, omdat dit geen manier is om je voor te stellen.

    Kan nog

    Ik ken geen voeding die van wortelgroei tot en met de bloei werkt.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #3
      Re: Alles in 1 voeding +evt schema

      Water ?
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Hy Pro Terra.JPG
        Attached Files
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

        Comment


          #5
          Re: Alles in 1 voeding +evt schema

          Je moet het jezelf niet te makkelijk maken . Ik zou het ook afraden elke plant heeft zijn eigen behoeften in bepaalde periode s . Je moet ze verwennen, tzijn vrouwtjes 😊

          Comment


            #6
            Re: Alles in 1 voeding +evt schema

            Hartelijk dank voor jullie reacties ik ben nog zoekende dus vandaar dese vraag ik ben een beginner dus moet de eerste keer ook niet te moeilijk worden

            Comment


              #7
              Re: Alles in 1 voeding +evt schema

              Dan pak je universele korrelvoeding uit het tuincentrum. Daar kun je eigenlijk weinig verkeerd mee doen..
              Vijf eetlepels in die 11L pot mengen (als je gewone potgrond gebruikt tenminste). Halverwege de kweek doe je er nog eens 3-4.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                voor binnenkweek heb ik nog nooit gezien.
                Bij merken die dat beloven kom je altijd problemen tegen wat dus betekend dat niet echt alles in product zit.
                Voor een hele cyclus kan dat ook niet, het is altijd een compromis.

                Ga je ook grond van de supermarkt gebruiken ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Alles in 1 voeding +evt schema

                  Ja werkt dat ook echt????? Wilde eingelijk Cocos gebruiken schijnt ook makkelijk te zijn vijverfolie onder de potten en dan van onder voeden vanaf de wortels

                  Comment

                  Bezig...
                  X