Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grondmix buitenkweek strawberry cough BELANGRIJKE vraag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grondmix buitenkweek strawberry cough BELANGRIJKE vraag

    Korting op 420shop
    image.jpgDag medekwekers ik ben tangerinedream, ik had een korte vraag over grondmix , welke grond van deze foto kan ik gebruiken voor mijn kweek ? En moet ik het mengen met gewone potgrond of gewoon puur? Alvast bedankt

    #2
    Re: Grondmix buitenkweek strawberry cough BELANGRIJKE vraag

    ik persoonlijk zou voor de light mix gaan

    Comment


      #3
      Re: Grondmix buitenkweek strawberry cough BELANGRIJKE vraag

      Ik zou gewoon universele potgrond pakken.

      Comment


        #4
        Re: Grondmix buitenkweek strawberry cough BELANGRIJKE vraag

        Hypnotized ja ik had vorig jaar gewone universele potgrond gebruikt dat je in alle tuincentra kunt kopen (Belgie) en het was niet slecht ofzo maar er zijn veel mensen op het forum die zeggen , je moet een betere grondmix kopen zo heeft je plant te minste voeding enz.. aldus verder nog antwoorden over welke ik beste kies en of ik het moet mengen met gewone potgrond ?

        Comment


          #5
          Re: Grondmix buitenkweek strawberry cough BELANGRIJKE vraag

          Ik meng compost met universele potgrond.

          Comment


            #6
            Re: Grondmix buitenkweek strawberry cough BELANGRIJKE vraag

            Ik meng het ook zelf met een zak universele grond en mijn eigen toevoegingen.
            Voor 100L grond betaal ik nu 10 euro in totaal. En ik weet precies wat er in gaat: wat zwaarder of minder zwaar bemest met NPK, of enkel N, of meer P en K.

            Alles zelf kunnen regelen vind ik wel zo fijn, en dat het in de portemonnee ook goed voelt is een leuke bijkomstigheid.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Grondmix buitenkweek strawberry cough BELANGRIJKE vraag

              Ik betaal 15 euro voor 310L krijg compost gratis van gemeente voor t afval scheiden ;D

              Comment

              Bezig...
              X