Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    Beste Mister Smoothie,
    Voordat ik hier iets over kan zeggen, moet ik eerst achterhalen wat de werkzame stof(fen) is/zijn van D-Block. Geef me een paar dagen de tijd voor een zekerder antwoord.
    Van de andere kant bekeken lijkt het me sterk dat onze basis-voedingen zo sterk afwijken van die van Canna, dat het met onze voeding wel, en met hun voeding geen problemen zullen ontstaan.

    Groeten

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      oke bedankt dan wacht ik even af

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        Beste Mister Smoothie,

        ik ben er tot nu toe niet achter gekomen wat de actieve stof is in D-Block, maar ik heb even met onze R&D ingenieur gesproken, en hij verzekert me dat de kans dat de combinatie D0-Block en Plagron voeding problemen geeft echt heel klein is, aangezien de ingredienten van canna voeding en Plagron-voeding niet veel verschillen.

        Groeten.

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Pk13/14 in de derde week?Zou het niet doen Zeker niet de derde week 12/12.Green sensation beter.

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Hallo,

            Ik heb een vraagje mbt Phyt-amin.
            Ik heb een liter reeds geopend Phyt-amin al meer dan een jaar in de kast staan en vroeg me af of het nog goed is.
            Hoe lang is het houdbaar en hoe kan ik zien of ruiken of het nog goed is?


            Mvg. Mazzo

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Hallo,

              Ik ben dit jaar aan men eerste kweekje church begonnen en tot nu toe gaat het lekker
              De eerste 10 dagen hebben mijn dames in een potgrond gezeten op basis van turf maar heb ze dan overgepot in 10 l potten met plagron batmix.
              In de growshop heb ik ook een trypack van biobizz gekocht met hierin BIO.GROW, BIO.BLOOM en TOP.MAX.
              Nu is mijn vraag wanneer ik het beste begin met mijn grond te voeden? volgens het schema van biobizz mag je BIO.GROW (NPK 4-3-6) de eerste 3 weken geven
              maar ik vraag mij af of dit wel goed is voor mijn plantjes in combinatie met batmix...
              ik veronderstel dat batmix zelf al stevig gevoed is.

              alvast bedankt
              yeuf

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                Beste Mazzo,

                Na openen kunnen wij de kwaliteit voor producten met organische stoffen maar een half jaar garanderen. Als het zuur of naar ammoniak ruikt, moet je product zeker niet meer gebruiken.

                Beste yeuf,

                de Batmix is voor 6 weken voorbemest, dus de eerste 6 weken na ompotten hoef je geen voeding meer te geven. De biogroei heb je dus waarschijnlijk niet nodig.

                Groeten

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  Plagron Phyt-Amin of Hesi SuperVit ?
                  __________________________________________________ ______________

                  When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                  sigpic

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    hey ciaze

                    bedankt voor je reactie!
                    Ik had nog 1 vraagje kun je Plagron Phyt-Amin gebruiken nadat je roofmijt hebt uitgezet of spoel je ze dan van de plant af?

                    Alvast bedankt weer

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Ken het spul niet maar als er iets achter blijft op het blad niet doen dan ook op de roofmijt en kan die misschien door bv uitdroging dood gaan.

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        zou jammer zijn als ik daardoor geen bladvoeding meer zou kunnen gebruiken...even afwachten wat ciaze zegt

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Ik persoonlijk denk dat het wel kan als je er geen hogedrukstraal opzet,de roofmijt die per ongeluk naar beneden spoelt kruipt wel weer omhoog en giftig is het niet anders zou het ook niet goed voor je desbetreffende plant zijn.

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            We wachten Ciaz is af.

                            Comment


                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              Beste mensen,

                              als je de Vita Race (voorheen phytamin) vernevelt op de bladeren totdat de druppels ervan af rollen, is er geen enkel probleem voor de roofmijten. Deze kunnen zich goed vasthouden aan de bladeren. Zorg er wel voor dat je een fijne nevel gebruikt, en stopt met sproeien zodra de druppels van het blad rollen.

                              Groeten.

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Beste HR 83,

                              aangezien we hier op het topic vragen ivm Plagron zitten, is het antwoord natuurlijk Plagron Vita Race (phytamin vroeger).

                              groeten

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                Oorspronkelijk geplaatst door CIAze View Post
                                Beste mensen,

                                als je de Vita Race (voorheen phytamin) vernevelt op de bladeren totdat de druppels ervan af rollen, is er geen enkel probleem voor de roofmijten. Deze kunnen zich goed vasthouden aan de bladeren. Zorg er wel voor dat je een fijne nevel gebruikt, en stopt met sproeien zodra de druppels van het blad rollen.

                                Groeten.

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Beste HR 83,

                                aangezien we hier op het topic vragen ivm Plagron zitten, is het antwoord natuurlijk Plagron Vita Race (phytamin vroeger).

                                groeten
                                ghehehe lol vitae race ruleert

                                Comment

                                Bezig...
                                X