Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    ok dank voor je antwoord.
    kan ik als aarde plagron growmix met perlit gebruiken ???
    of wat is anders een goede keuze ?

    gr.

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      He Nasdaq,

      ik zou liever voor een onbemeste (Promix) aarde of een licht bemeste aarde (lightmix) gaan.
      Aangezien Promix is bedoeld om biologisch op te kweken heeft deze bij mij de voorkeur.
      Wil je absoluut met minerale meststoffen werken zou ik de Lightmix pakken.

      Succes

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        beste ciaze,

        ik zag op jullie nieuwe website(plagron)dat k-20% uit het assortiment is gehaald
        nou was is benieuwd waarom dat zo is?
        mvg drissio

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Echt of niet ? Nou is dit ook niet de batmix, maar de light uitvoering.
          Ik heb gelezen dat de zakken zijn aangepast, en de meeste kenmerken van vervalsing zoals op de batmix zijn op deze niet aanwezig.
          De gaatjes zitten wel aan de bovenkant, maar als ik het goed beoordeeld heb is dit 'the real stuff'.

          2012_03_15plagron1_kopie.jpg (Grote versie) 2012_03_15plagron2_kopie.jpg (Grote versie)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Beste Drissio,

            Aangezien veel van onze distributeurs in het buitenland moeite hadden om ons volledige uitgebreide assortiment aan te bieden hebben we besloten een schoonmaakj te houden in het assortiment. De mononutrimenten zoals K-20% zijn daarom komen te vervallen.

            Beste Q&Q,

            dit ziet inderdaad uit als originele Plagron Lightmix.


            Groeten

            Comment


              Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
              Blow it and you'll know it!!

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                Dag kenners,

                Even een vraag,

                is dit een mogelijke cocktail:

                Plagron terra (groei week 1 & 2)
                Aptus startbooster ( groei week 1 & 2)
                Aptus regulator (week 1 tot 8)
                Plagron bloom ( vanaf 1e week bloei t/m 8)
                Green sensation ( opbouwend vanaf week 3 bloei)
                Aptus k-boost (laatste 4 bloei)

                ik zat er ook aan te dneken nog topbooster bij te gooien of super pk van atus allebei wat vinden jullie daarvan?

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  Beste Gold,

                  Het schema klopt redelijk, voorzover ik kan beoordelen. Aangezien onze Green Sensation al P en K bevat zou ik je aanraden voorzichtig te zijn extra P en K hierbij toe te voegen. Hetzelfde geld voor Topbooster, deze zit ook al in de GreenSensation.

                  Veel succes.

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    Gedaan zoals je gevraagd had, dus zou je mij vraag ook kunnen beantwoorden!!??
                    Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                    Blow it and you'll know it!!

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Waarom is green sensation zo duur, wat zit er in wat de prijs zo enorm opdrijft?

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        kan iemand me vertellen welke EC waarde green sensation heeft als men het opgelost heeft??? heb nu gelezen op de verpakking dat ik 1ml op 1L water moet aanmaken en dan mijn green sensation aflengen met mijn voeding tot ik de juiste EC waarde heb, het probleem is dat ik grow zonder Ph-en EC-meter met de voedingslijn van HESI of als iemand me kan zeggen hoe ik het best mijn verhouding neem om zeker geen te hoge EC waarde te hebben?????en zeg nu niet koop een EC-meter want heb die nu niet en moet het doen met de middelen die ik heb, alvast bedankt als ook maar iemand me kan helpen!!!!
                        Last edited by Medical-Spliff; 8 May 2012, 19:06.
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Beste peacemaker,

                          1ml /ltr Green Sensation verhoogt je EC-waarde met 0,55 mS/cm. Ik denk dat je met zo'n 3 ml/ltr Hesi voeding redelijk zit, maar dit weet ik niet zeker.
                          Verder gewoon goed naar de kleur van de bladeren kijken en al naar gelang hiervan je dosering Hesi aanpassen.

                          Succes

                          ---------- Post added at 10:02 ---------- Previous post was at 09:50 ----------

                          Beste Helghast,

                          Green Sensation is goedkoper dan de meeste concurerende producten. Het zijn 4 producten in elkaar en het is sterk geconcentreerd. Het is bloeistimulator, pk 13-14, enzymen en sporenelementen in een product. Vergeet ook niet de dosering (concentratie) te vergelijken, en je zal zien dat de fles op zich wel duur is, maar zeker niet duurder dan wanneer je de producten los van een ander merk koopt.
                          Verder is de Green Sensation een gereputeerd en vertrouwd merk, en betalen de meeste gebruikers met veel plezier de prijs.
                          Ondanks dat het ons duurste product is, krijgen we het vaakst complimenten en dankjes van gebruikers die het getest hebben.

                          En ja, in Green Sensation zitten stoffen die gigantische chemie concerns of mestfabricanten zoals de DSM niet kunnen produceren, tegen geen enkele prijs.
                          En alles wat schaars is, is duur, zo werkt het marktprincipe nu eenmaal.

                          Groeten

                          ---------- Post added at 10:11 ---------- Previous post was at 10:02 ----------

                          Beste Ganja Warrior,

                          aangezien ik eigenlijk zelf meer een kweker uit de praktijk bent, weet ik natuurlijk ook niet alles, maar ik weet wel vaak wie het wel weet. Ik heb jouw vraag doorgestuurd naar onze biochemicus en wacht op dit moment op een reactie van hem.

                          Ik heb ervaring met het brouwen van compost thee, om zo micro-organismen en een cocktail van fermenten, anti-oxidanten, melkzuren en andere hoogwaardige voedingselementen te kunnen toedienen, maar jij bent van plan je eigen bloeivoeding te maken.

                          Het lijkt me noodzakelijk dat je je werkwijze uitlegt voor het brouwen van de thee, aangezien dit de samenstelling gaat bepalen. Hoe lang brouw je de thee, met welke temperaturen, aerobisch, anaerobisch of beide? Kan je iets meer uitleg geven over wat je precies van plan bent.

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            CIAze: bedankt voor je hulp, voorlopig heb ik nu gewoon 2L green sensation aangemaakt, daarvan heb ik 0,5l green sensation vermengd met 1,5L voedingswater van mijn HESI lijn omdat ik dacht dat wel genoeg afgelengd zou zijn, nu zeg jij dat ik met 3ml/L hesivoeding goed zou zitten, wil je daar dan mee zeggen dat ik bv die 3ml green sensation gewoon puur bij mijn liter hesivoeding mag doen ipv de green sensation eerst op te lossen???? alvast heel erg bedankt CIAze en zal al eens beginnen met 2ml/L hesivoeding, zou dan graag enkel nog weten of ik dan die 2-3ml green sensation gewoon puur bij de voeding mag mengen of dat ik die ook eerst moet oplengen met water en dan pas de hesivoeding erbij doen
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

                            Comment


                              System 10.
                              Hier wat info over mijn werkwijze:
                              -Een paar liter schoon water min. 24 uur beluchten evt. met circulatiepomp
                              -Toevoegingen toevoegen in panty, oude sok of gewoon in het water gooien (Twijfel daar nog over, mss kan jij me wijzer maken)
                              -20 uur beluchten met een 250 liter p.u. luchtpompje evt. met circulatiepomp
                              -Het brouwsel filteren (ben er nog niet uit waarmee ik dat ga doen)
                              -Aanlengen met een verhouding van 1 op 10 tot 1 op 50.

                              Hopelijk heb je hiermee genoeg inzicht en kan je mijn vraag beantwoorden. Mss kan je me ook wijzer maken in bepaalde gebieden.

                              Greetz Kitefreak
                              Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                              Blow it and you'll know it!!

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                Beste Peacemaker,

                                ik begrijp niet goed wat je schrijft, maar ik leg het ff anders uit. In 1 liter water kan je voor een volwassen bloeiende plant ongeveer 3ml/ltr hesi aarde bloei toevoegen. Dit hangt natuurlijk af van de soort, het klimaat, de hoeveelheid licht en wat jer nog bij gooit (Green Sensation in dit geval), maar zal min of meer goed uitkomen. En aan deze oplossing van 1 liter water en 3 ml Hesi, voeg je 1 ml Green Sensation toe.
                                De 3 ml Hesi en de 1 ml green sensation gaan dus in 1 en dezelfde liter water.

                                Groeten

                                Comment

                                Bezig...
                                X