Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      Beste Max390,

      Sugar Royal is verkrijgbaar in 100 ml(€9,05), 250ml (21,80), 500ml (32,40) en 1ltr (49,50). Adviesverkoopprijzen staan tussen haakjes.

      Sugar Royal is een product waar ik heel veel goede reacties van testers van terug ontvang. Mocht er iemand een test willen doen om te testen of het werkt en dat hier op het forum kan laten zien, wil ik met alle plezier Sugar Royal samplen.

      Voor een goede test heeft een ervaren kweker natuurlijk de voorkeur.

      groeten

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        Laat maar komen die Sugar Royal ,ik ben op dit moment bezig met een kweek van wat Amnesia's met Plagron terra lijn ( Green sensation,Terra Bloom ,PureEnzym en Power Roots)de Sugar Royal zou een mooie aanvulling zijn op het dieet van de dames.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...a-onder-de-led .

        grtz.
        Led's grow !

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          Sugar Royal is een heel goed product omdat in de stadium voordat de plant in de bloei staat heeft de plant ineens veel behoefte aan stikstof(n), dit zit rijkelijk in Sugar Royal.

          Wat versta je onder ervaren kweker?

          Ik zou het ook wel willen testen, heb vele andere producten van Plagron.
          20120829_200933.jpg
          27/08

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            Het belangrijkste ingredient is een synthetisch aminozuur, dat oa uit stikstof is opgebouwd (zoals alle aminozuren). Dit aminozuur laat de plant op een soort hormoonachtige manier meer hars aanmaken. In de hars zit de geur, smaak, en actieve stoffen, simpel gezegd, alles wat de kwaliteit verbeterd. Het bevat wel stikstof, maar in een totaal andere vorm dan in normale meststoffen, en de werking is grotendeels dus ook anders.

            Beste Max en Bodos, kunnen julie uitleggen hoe je de test gaat uitvoeren? De meest ervaren kweker hebben we gezegd dus laat iedereen die wil testen met Sugar Royal kort beschrijven wat zijn ervaringen zijn, en met welke instalatie en soort hij wil gaan testen.


            groeten
            Last edited by CIAze; 5 September 2012, 23:27.

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Morgen hoop ik genoeg tijd en energie te hebben zodat ik eindelijk met mijn nieuwe project kan beginnen(misschien kan ik dan een paar dingen verduidelijken), het nadeel is dat ik alleen buiten of in een kas kan groeien, waarbij Bodos ook de optie heeft om binnen te growen(hij heeft volgens mij geen kas tot zijn beschikking).

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                Oorspronkelijk geplaatst door CIAze View Post
                Beste Shivaman,

                lees eens op onze website (www.plagron.com) over de TERRA kweek methode. Hier staat goed uitgelegd wat elk product precies is, en hoe je het moet gebruiken. Terra Grow is groeivoeding, dus de boterhammetjes die een groeiende plant nodig heeft. Wortelstimulator zijn 'vitamines' die de wortelgroei stimuleren. Deze zijn dus zeker niet hetzelfde.

                Terra grow is de voeding die je moederplant nodig heeft.

                De grond die je noemt ken ik alleen van naam. Hiermee kan je vast wel goed kweken, maar de exacte eigenschappen zijn mij onbekend. Ik zou iig gewoon de beschrijving volgen en vanaf week 2 voorzichtig beginnen met voeden.

                veel succes.

                Al met al kan ik deze produkten tot dusver zeker aanraden.. misschien wel leuk voor CIAze als ie wat resultaat ziet.. ik heb de zaden in stekkenaarde gestopt, en na 10 dagen overgepot naar de Plagron growmix... dit is na 2 weken bloei, ik heb 3 jack herrer's (greenhouse) staan en ik geef ze nu power roots, pure enzym en terra bloom... met een EC van 1.7

                ik zal het eindresultaat ook plaatsen indien gewenst...

                voedingsschema Terra Plagron.JPG

                20120929_205719.jpg
                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                (running)

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  als ik batmix zou gebruiken samen met top grow box (bio) moet ik dan afzuren of heb ik die grow box niet nodig ? en er staat op de site dat je voor gebruik moet doorspoelen 1L op 1L batmix dus als ik een pot van 10L vul dan moet ik 10L doorspoelen ? klopt dit ? en als het al grotere plantjes zijn die ik in die batmix zou steken moet ik dan nog altijd doorspoelen ?

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    1. De Ph van je water eens meten, ligt die tussen 5,5 en 7,0 dan moet je niet afzuren.
                    2. Ja
                    3. Ja
                    4. Ja, ik doe dat toch

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      ok thnx voor de antwoorden

                      Comment


                        Re: Vragen ivb met Plagron.

                        hallo ,

                        Ik gebruik batmix en heb zo een setje van plagron nu heb ik een vraagje ivm co2 toevoeging is dit ook reeds aanwezig in een van deze producten ?

                        Mvg
                        dave

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          Nee dat is niet aanwezig in je voeding,of zie je dat op je verpakking staan?,co2 voeg je toe via een fck dure machine,een emmer(CO2BOOSTER ofzo) die wat goedkoper is of een potje co2 tabs van nomercy.

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            Dank je Alien, voor het antwoord.

                            Beste Dave,
                            Via de opname van CO2 via de bladeren krijgt de plant de koolstof (C) die hij nodig heeft. Koolstof is de enige meststof, die minimaal (alleen dmv amino-zuren)via het water en de wortels wordt opgenomen, en voornamelijk via de lucht en de bladeren. De Batmix bevat eiwitten, die onder invloed van het bodemleven(bacterien en schimmels) uiteen valt in aminozuren die opneembaar zijn via de wortels. Er wordt dus koolstof (C) via de batmix aan de plant gegeven.

                            Dit staat alleen volledig los van de opname van CO2 via de bladeren. Ook als het substraat geen aminozuren bevat, kan een plant voldoende Koolstof opnemen via de bladeren. En ook in combinatie met Batmix kan je je opbrengst verhogen door CO2 verrijking via de lucht toe te passen. Hierbij heb je dus die dure apparatuur nodig zoals CO2-sensoren en CO2-generatoren.

                            Veel succes.

                            Comment


                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                ik denk dat als een onlineshop ook nog eens bij moet houden wat een klant online besteld en wat hij er eventueel mee gaat doen een onmogelijke zaak is,daarnaast kun jij als klant gewoon je huiswerk doen en de info van te voren opzoeken en lezen,indien je bij een growshop aan de balie je spullen haalt ga ik je gelijk geven en had de desbetrefende verkoper jouw dat moeten vertellen als het een beetje winkel is natuurlijk.

                                Comment

                                Bezig...
                                X