Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen ivm Plagron.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vragen ivb met Plagron.

    beste ciaze,

    Bij een hydro kweek, moet je tijdends de bloei, dubbel zoveel hydro B toevoegen als hydro a?
    Ik kan dit namelijk niet afleiden uit jullie kweekschema, maar zie dit in het kweekverslag van de hydro-pack tester.

    Alvast bedankt

    Comment


      Re: Vragen ivb met Plagron.

      Hoi mensen. Ik gebruik het coco kweekschema van plagron. En ben hier ook niet echt van afgeweken. Het probleem is alleen dat ze boven de lamp uit beginnen te komen. Is er iemand die weet hoe ik de volgende keer kan voorkomen dat ze zo lang worden?

      Comment


        Re: Vragen ivb met Plagron.

        Minder lang groeien.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Re: Vragen ivb met Plagron.

          ik heb twee plantjes in aantocht, die weldra dienen verpot te worden.
          ik heb Plagron Algo Grow en Algo Bloom klaarstaan.

          Ik ben van plan te verpotten met gewone potgrond, in elk geval

          iets wat je in Belgie bij Aveve of zo vindt.

          aanrader welke "standaard"' potgrond ik dien te kopen om de Algo reeks te vervolledigen?

          Comment


            Re: Vragen ivb met Plagron.

            light mix van plagron
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              Re: Vragen ivb met Plagron.

              Autoflowers/Sativas en hybrides met meer dan 50% sativa in zich light-mix.
              Al het andere op de batmix.

              Comment


                Re: Vragen ivb met Plagron.

                Hoi,
                Ik heb het schema ook volledig gevolgd en mijn planten groeien ook tot boven de lamp! Ik zit ondertussen in de 5de week bloei en heb alleen tekenen van voorbloei!
                Mijn plantjes zijn Big budha cheese, dus geen sativa en men hok is licht dicht. ik heb men planten maar 2 weken laten groeien alvorens op 12/12 over te schakelen!
                Kan iemand bevestigen dat je tijdens de bloei, dubbel zoveel hydro b dan hydro a moet mee geven? Ik had gehoopt op een antwoord van chiaze, maar die heeft sinds een half jaar geleden niet meer op deze topic gereageerd.

                Bedankt

                Comment


                  Re: Vragen ivb met Plagron.

                  Hoogte van je hok en het soortje graag tevens hoe hoog hang je lamp?

                  Comment


                    Re: Vragen ivb met Plagron.

                    Mijn hok is 1m 70 hoog, men lamp is 400wat HPS met cooltube en hangt normaal op 40cm boven men planten (nu 20cm eronder)! Soort is Big budha cheese: vooral indica minder sativa!
                    Ik had vorige kweek met blue widow van dinafem hetzelfde probleem. Ik heb al meerdere kweken gedaan op aarde zonder dit probleem, nu gebruik ik de Amazon aeroponics. Aangezien bloeivoeding meer fosfor en kalium bevatten in verhouding tot Stikstof dan groeivoeding, denk ik dan ook dat in de bloei, je meer hydro b dan a moet geven (hydro a geeft een npk verhouding van 5-0-2, hydro b 2-4-9).
                    In het hydro kweekverslag van Devils Haze(winnaar van een hydro testpakket) gaat hij tijdens de bloei ook over tot een andere verhouding A en B in tegenstelling tot het kweekschema van Plagron(1:1).
                    Zou daar mijn probleem kunnen liggen?

                    Comment


                      Re: Vragen ivb met Plagron.

                      Plagron heeft een zeer deskundige helpdesk leg je vraag daar eens neer.
                      Op de site van plagron kun je je vragen stellen.
                      Ik heb zelf geen flauw idee.
                      weet wel dat he niet door je lamp komt die hangt goed.
                      Succes

                      Comment


                        5520209.jpg

                        Comment


                          Re: Vragen ivb met Plagron.

                          @Mway: Zal ik doen, toch bedankt!
                          @fintstoned: Stekkerdoos bevindt zich buiten men hok, zoals mijn kweken op aarde, zonder problemen..
                          Spijtig dat devils haze gebanned is, zo had ik hem zelf kunnen vragen waarom hij niet 1 op 1 geeft..

                          Comment


                            Re: Vragen ivb met Plagron.

                            Goede morgen,

                            Ook ik heb een vraagje over Plagron. Vorige week direct aan Plagron vraag gesteld maar zij konden hem niet beantwoorden

                            Misschien hier meer succes. Van een kennis een flesje Plagron Sugar Royal gekregen maar aangezien ik met Canna Terra Vega (groei) en Canna Terra Floor (bloei) werk vraag ik me toch af of die 2 samen kunnen.

                            Wie heeft hiermee ervan, Canna en Plagron gaat het samen of geeft het oorlog in de pot ?

                            Comment


                              Re: Vragen ivb met Plagron.

                              nou voor de 2e keer bubbels sjane,
                              ik werkte in het verleden ook met de canna terra groei en bloei,
                              daar paste ik als booster in week 3 van de bloei,
                              altijd atami bloombastic toe met succes.

                              die Sugar royal is meer op basis van aminozuren,
                              dit zouw samen moeten kunnen.

                              gr staff

                              Comment


                                Re: Vragen ivb met Plagron.

                                De eerste keer heb ik gemist, 5 jaartjes weg geweest misschien is dat de reden. Maar bedankt voor je antwoord en ga ik dus verder met terra groei en bloei met 1 keer in de week Sugar royal, ik ben benieuwd.

                                Groetjes Sjane

                                Comment

                                Bezig...
                                X