Biotabs

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #106
    Re: Biologisch kweken

    Oorspronkelijk geplaatst door Nik
    Bij groenten vind ik dit iets minder moet ik zeggen, behalve hydro gekweekte groenten vind ik een stuk minder van smaak.
    Dat hebben ze met blinde testen ook al zo vaak bekeken en dat smaakverschil was er eigenlijk gewoon niet.

    Probleem is alleen wel dat je in de supermarkt geen groente of fruit zult vinden dat op het juiste moment geoogst is. Ze moeten het toch altijd iets te vroeg oogsten om te zorgen dat het vervoerd kan worden en dat het er in de winkel nog een tijdje knapjes bij ligt. Met name bij tomaten vind ik dat je dat heel erg proeft.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #107
      Re: Biologisch kweken

      Ik koop al jaren niet meer in de Supermarkt.
      Voor de juiste producten ga ik naar de juiste leverancier.

      Het verschil is niet alleen in de kwaliteit.
      Je wordt volledig anders behandeld.

      Goedemorgen piep, piep, piep dat is dan 28,95, tot ziens
      of......
      Nou ik hoef dit hopelijk niet uit te leggen.

      Dit alleen doet me het eten al beter smaken.

      Groenten koop je bij de groentehandel die lokaal inkoopt.
      Vlees haal je bij de slager.
      Rijst haal je bij de Toko.

      En wiet haal je uit je eigen (binnen)tuin
      Last edited by Escargot; 21 October 2013, 17:22.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • tuinbroek
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2013
        • 2470

        #108
        Re: Biologisch kweken

        He esgargot
        Waar is die leuke avatar gebleven, of ben je wat aan het experimenteren?
        Vond hem wel bio en bij je passen, dus terug hoor die slak met de pijp en het
        kroontje.
        Het leek een tevreden slak, die rustig over zijn tuin heen kroop
        Groentjes Tuinbroek

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #109
          Re: Biologisch kweken

          Tsja, het is vandaag wereld weet wat je eet dag (was eigenlijk eergisteren)

          Ik was een beetje laat.....

          Dus las ik een vervolg in.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • tuinbroek
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2013
            • 2470

            #110
            Re: Biologisch kweken

            Vandaar,
            Het is een beetje langs me heen gegaan, ze hebben ingebroken in mijn auto,
            en aangezien die niet all risk verzekerd was is die total los verklaard, Nederland
            gaat erg achteruit hoor, zou ook wel naar het buitenland willen.
            Daar zal het in de grote steden ook wel zo zijn, maar als ik ga dan word het toch
            een leuk klein dorpje, heerlijk met eigen tuin, je bent een bevoorrecht mens reuben.
            Ook kwa wiet lijkt het me daar beter, of is dat niet zo?
            En het weer lijkt me ook veel beter, en hoe zijn de huizenprijzen daar in het binnen land?
            Vast veel goedkoper, he hasta de la pasta.En je kan tenminste paardemest op je tuintje gooien zonder dat de buuren geljjk zeiken
            Ja als ik de keus had
            Groentjes tuinbroek..

            Comment

            • Escargot
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 4984

              #111
              Re: Biologisch kweken

              Oorspronkelijk geplaatst door chemiel050
              http://www.bio-kultura.nl/producten daar worden ook interessante dingen aangeboden.
              Dit is een heel goed maar best prijzig merk Chemiel.
              Het mooie is dat ze wel in (zeer) grote hoeveelheden kunnen leveren.
              Mooi als je bijv. je hele tuin wil verrijken.

              Ik heb dit jaar zelf op basis van deze gekweekt.
              Wel heb ik bovenop een fikse laag houtsnippers gegooid.
              Dit vanwege de verdamping in deze hitte.

              @ Tuinbroek.

              Er zijn altijd wel dingen die mensen tegen houden hun dromen waar te maken

              Huis,
              Familie
              Verzekering
              Werk
              Wellicht Jezus in eigen persoon en anders wel zijn plaats vervangers op aarde.

              En allemaal zeggen ze dat ze het beste met je voor hebben.

              Al met al dus Kut, Kerk of Kapitaal.

              Houd op met zeiken en doe het.

              Niet negatief bedoeld.
              Ik bedoel,je leeft maar een keer.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment

              • tuinbroek
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2013
                • 2470

                #112
                Re: Biologisch kweken

                Nou je leeft maar een keer, man ik ben al met mijn 7e leven bezig en ben nog lang niet uitgeleefd!!!!!!!
                Maar eh mooi optrekje, en nu leef je van de opbrengst of doe je nog zakelijke
                dingen?Ik bedoel ik weet je leeftijd niet en een miljoen is op voor je het weet,of je moet het beleggen.
                Maar ach dat gaat me ook niet aan.Ik gun iedereen het leven dat hij of zij wil leven.
                En chapo je hebt het leuk en dat is het belangrijkste.
                He de groentjes tuinbroek

                Comment

                • El Plantos
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2013
                  • 1609

                  #113
                  Re: Biologisch kweken

                  Aan de mods: komt die bio hoek er nog?

                  Hope so! Hier nog een bio man namelijk...

                  greetz
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment

                  • tuinbroek
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2013
                    • 2470

                    #114
                    Re: Biologisch kweken

                    Kom op leden eerst moord en brand schreeuw (haha) en wie weet van vissen moet ook weten van netten droogen.Nee gein jongens, kom op wij zijn toch het forum.Effe allemaal een berichtje naar de moderator of naar mij dan vraag ik het nog wel een keer IK KWEEK BIO EN HEB GISTEREN NOG VOOR 60
                    EURO EN KWEEK BIOLOGISCH.Als je wat wil dan moet je er ook voor gaan. IK Noteer alvast El Plantos,
                    nou en Escargot wou ook wel, Chemiel050, dus geef het ff door aan kennisen van jezelf op het forum.Bio is belangrijk dus laat wat van je horen, en dan steek ik een heerlijk biowietje op, zo schoon en zo fris en fruitig en dan komt mr. Sledgehammer.High en stoned afwisselend.Mad scientist bio gekweekt.
                    Dus opgeven he!!!!!! Whe are the forum,
                    Tuinbroek.

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #115
                      Re: Biologisch kweken

                      Wat rook jij ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • tuinbroek
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2013
                        • 2470

                        #116
                        Re: Biologisch kweken

                        Nou het is groen? Of was het nou.........
                        Of kun je niet lezen,mad scientist van sannie seeds
                        Wat rook jij?
                        Last edited by tuinbroek; 2 December 2013, 13:49.

                        Comment

                        • Escargot
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2013
                          • 4984

                          #117
                          Re: Biologisch kweken

                          Op meerdere plaatsen op dit forum is dit al naar boven gekomen.

                          JD heeft persoonlijk gekeken en toegezegd het in overweging te nemen, ook Vale heeft hierop al gereageerd.
                          Deze vraag,zal dus, met alle zorg behandeld gaan worden.
                          Alles op zijn tijd.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          • tuinbroek
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2013
                            • 2470

                            #118
                            Re: Biologisch kweken

                            Maar qenq die vroeg al wat ik rookte.Nou gewoon
                            Bio en ik weet ook wel dat het niet 123 geregeld is maar iemand op het forum vroeg me.
                            Ach as a muer leut het
                            Groentjes.

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #119
                              Re: Biologisch kweken

                              Oh, ik dacht dat je van plan was een revolutie te starten
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              • tuinbroek
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2013
                                • 2470

                                #120
                                Re: Biologisch kweken

                                Nee de revolutie heb ik in libanon al meegemaakt toen ik unifiler was, en nee zoiets hoor je niet mee te maken,je maat waar je net nog naast zat, aan stukken gescheurd door een bermbom ik hoor het gieren nog elke dag.
                                Maar ach gewoon doorgaan met ademhalen
                                Maar oorlog en revolutie nee bedankt.
                                Ben geen 22 meer.
                                Gr tuinbroek

                                Comment

                                Bezig...