Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White widow & bleuchees.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White widow & bleuchees.

    Korting op 420shop
    Hallo groene jongens.

    Vandaag heb ik mijn zaden geplant in turftabletten.
    Tweemaal bleuchees van femaleseeds en vijfmaal white widow van RQS.

    Ik heb mijn plannen moeten wijzigen voor dit jaar. normaal ging ik pas in april starten en twee planten enkele maanden laten door groeien om ze dan binnen in de bloei te forceren.
    Het vrouwke wil op reis.
    Maar zo kan ik tijdens de groeiperiode mijn tent vol zaailingen zetten. stokrozen,pepers en tomaten. En mijn bloemen ook natuurlijk.

    Subtraat: atami growmix.
    Voeding: biobizz biogrow, biobloom, alg-a-mic, topmax.
    extra's: lavameel, wormenhumus.

    Is dit bio genoeg?

    Grtz

    #2
    Re: White widow & bleuchees.

    ze zijn nu 4 dagen geleden gezaait. en ze staan nog niet boven.
    Bij sweetseeds en jointdoctor 3 tot 4 dagen.
    Maar ze zijn toch al ontkiemt.

    dit wekend zullen er toch al wat fotokes zijn.

    Comment


      #3
      Re: White widow & bleuchees.

      Hallo groene jongens,

      Gisteren heb ik alles naar mijn tent verhuist( SJ DR 120) omdat de bleucheesies mooi ontkiemt zijn.
      Later op de dag zijn er nog drie white widows bij gekomen. en vandaag de laatste twee.
      Eerder deze week heb ik de onkiemde zaadjes voorzichtig uit de turftabletjes gehaalt. omdat ik er niet zo'n goed oog op had.
      En zoals iedereen weet, ongeduld is voor niets goed
      De zaadjes zijn overgeplant naar 1liter potjes met growmix waar ik eerder lavameel en een minimum beendermeel heb aan toegevoegd heb voor de worteltjes.

      Gisteren heb ik 5liter wormenhumus en 5 eetlepels lavameel aan de overige 43liter growmix toegevoegt.
      Lavameel is rijk aan mineralen zoals magnesium en silicium, het is plant versterkend waardoor onze planten minder aantastbaar zijn voor insecten en schimmels.
      En het doet nog meer dan dat natuurlijk.
      Als je er meer over wil lezen. www.vtvnaarden.nl p6. het gebruik van lavameel in de moestuin.
      Ik ben het zelf gaan toepassen bij mijn wietteelt, door een weetje uit de druiventeelt.
      Wijnboeren geven hun druivelaars een mineraalbemesting met lava/basaltmeel omdat deze de smaak mee bepalen van de wijn. is wel intersant om te weten.
      Omdat wiet meer en meer vergeleken word met wijn vanwege de smaken en aroma's.
      En die wormenhumus is een goede bodemverbeteraar die veel spoorelementen bevat zoals mycorrhizza en trichoderma die de plant voed en beschermt.

      Deze elementen zitten normaal standaard in de potgronden, maar toch voeg ik ze er nog extra aan toe. het doet geen kwaad, enzo ben ik zeker dat ze er in zitten.
      Alles voor de smaak

      de 5 White widows Bleucheesies Ze zitten aan de ronde tafel

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
      Last edited by ok13; 2 March 2014, 16:00. Reden: fouten

      Comment


        #4
        Re: White widow & bleuchees.

        De dames worden goed verwend. Benieuwd naar je resultaat!

        Comment


          #5
          Re: White widow & bleuchees.

          Hey ok13, waarom gebruik je dan niet de volledige lijn van bio-bizz? het enige wat je mist is bio-heaven....
          Ik zou persoonlijk geen voedingslijnen mixen.
          Je zal wel lichtschema 12/12 willen zeggen he

          Grtz ,ziet er allemaal netjes uit !!!
          Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

          Comment


            #6
            Re: White widow & bleuchees.

            hee ik kan de foto's niet bekijken, ben ik de enige of?

            Comment


              #7
              Re: White widow & bleuchees.

              Je bent niet de enige JohnnyHaze ,kan de pic's ook niet bekijken hier .....
              grtz
              Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

              Comment


                #8
                Re: White widow & bleuchees.

                P3030193.jpgP3030194.jpgP3030196.jpgP3030197.jpgP3030199.jpg

                OP foto twee zie je de bleucheesies.
                Foto drie zijn Vier White widows
                Foto vier zie je er eentje. maar deze ziet er niet zo goed uit.
                En de andere twee zijn groepfoto's.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                @ djo thx

                @ Reiko, Bioheaven vond ik persoonlijk overbodig omdat dit een product is om de kwantiteit te verbeteren.
                Maar er is nog een product dat ik nu in de begin fase gebruik, dat niet vermeld staat.
                Het is omgeveer het zelfde. de universele voeding van house&garden, deze is gemaak van geperste zaden en 100% biologish

                kun je me iets meer uitleg geven ivb met voedingslijnen mengen?

                Het lichtschema. is 12/1 het is een techniek tot zover ik weet afkomstig uit de states.
                En het gaat zo in werk, 12uur licht 5,5duister 1 uur licht en dan terug 5,5 duister.
                Cannabis meet de nachtlengte en door de nacht periode 1uur te onderbreken gaan ze niet over naar de bloei.
                het is de bedoeling om op deze manier iets meer de natuur na te bootsen. omdat er in de natuur geen dagen voor komen met 18 uur licht. (discusievoer)
                alleen hou je ze tijdens de groeiperiode voor de gek door de nacht te onderbreken.
                Maar de mensen die deze techniek al toegepast hebben, spreken wel van een weelderige groei en meer zijtakken.
                Alleen ben ik van plan om te mainline, vind ik een knappe techniek, ordelijk en gestructureerd. past wel bij

                De bloeifase wordt ook anders aangepakt. je start met 11/13 en je verkort de lichtperiode iedere week met een kwartier of om de tweeweken met een halfuur.
                Op deze manier bespaar je ook elektriciteit.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: White widow & bleuchees.

                  hey okt13 ik ben benieuwd
                  ik ben nog maar nieuw in de kweek en heb nog nooit van dit lichtschema gehoord
                  je hebt mijn interese opgewerkt ik blijf je volgen hier kan iets uit geleerd worden
                  over voedingssoorten mengen of gecombineerd geven heb ik geen verstand
                  daarom zou ik het zelf nu nog niet proberen

                  maar indien je de verschillende producten kent en je weet in welke hoeveelheid het gedosseerd is
                  dat het mogelijk moet zijn om om te rekenen welke hoeveelheid safe is om te geven in combinatie met de andere voeding
                  sucses man

                  Comment


                    #10


                    Ik ga het volgende wekend naar Barcelona, dus de volgende update komt later. Miss vind ik daar mooie spulletjes.

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: White widow & bleuchees.

                      Updatje?
                      Pics tonen niet voor mij..

                      De tip die ik kreeg: niet teveel mee inzitten met de LV bij zaadjes, die kunnen daar wel tegen (in tegenstelling tot stekken).
                      Eens ze in grotere potten kwamen ging de lv mooi naar boven hier.
                      Had zelf een bevochtiger gekocht maar lijkt weggesmeten geld te zijn.
                      Eventueel wat natte zwate handoeken!
                      :cool:

                      Comment


                        #12



                        @djo, er zijn inderdaad problemen met de foto's ik vind het raar want ik doe iedere keer het zelfde.
                        En luchtvochtigheid laat ik voor wat het is. ze staan er goed bij.

                        Tot de volgende

                        Comment


                          #13
                          Re: White widow & bleuchees.

                          Helaas wederom niet te zien.
                          Ikzelf moet die oude uploader gebruiken
                          Grt

                          Comment


                            #14
                            Re: White widow & bleuchees.

                            er zijn foto's bij die je inderdaad niet kan bekijken.

                            Comment


                              #15
                              Re: White widow & bleuchees.

                              Eens kijken of je foto's in JPG getrokken zijn, dan zou dit moeten lukken.
                              grtz
                              Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X