Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad Probleem Oplosser

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Montys Blad Probleem Oplosser

    Te weinig bruikbaar licht. Ramen houden 30 % van het licht tegen. Als een plant te weinig lichtdruk ervaart dan gaat ze investeren in lengtegroei en niet in bladaanmaak, vandaar je enorm lange internodes.

    Comment


      Re: Montys Blad Probleem Oplosser

      wordt het niet eens tijd dat "nieuwelingen" verplicht bepaalde topics moeten doorlezen voor ze met vragen komen? dit lijkt me 1 van de verplichte topics waardig!

      Haas

      Comment


        Re: Montys Blad Probleem Oplosser

        ik paar sinds een paar weeken 3 plantjes 2 doen het er perfect maar 1 die heeft wat problemen zoals,bruine vlekjes en naar binnen krullend blad.. ik ben een beginnende kweker en heb echt amper idee wat dit is, k heb wat zaadjes gekregen en ben een beetje gaan proberen waarsch is het een mango haze,black widdow of een lemon haze plant.. ze staan gewoon boven op de vensterbank en wil je ze binnekort eigenlijk naar buiten doen.. hier wat fotos ik hoop dat jullie me zouden kunnen helpen met de problemen 20150512_180713.jpgfoto3.jpgfoto2.jpgfoto4.jpgfoto5.jpg

        Comment


          Re: Montys Blad Probleem Oplosser

          Hello mede kwekers ik ben een probleem ik begrijp ni hoe dit ineens kan 2 van me ladies zijn gek aan t doen bladere hangen naarbeneden en gaan langzaam dood t is nu ongeveer 3.5wk dat ze op 12/12 zitte ik gebruik ecolizer enzymen 20ml/p10 liter floranova bloom 4-8-7 14ml/p 10liter en plagron greensensation 10ml/p 10 liter en geef ongeveer om de 2 a 3 dage water hangt er vanaf wnnr t droog is eergistere kwam ik er achter maar dacht als ik water geef dat ze wel bij zouden komen maar ik zie dat dat niet is gebeurd misschien dat jullie weten wat t kan zijn

          Ik gebruik ook 25liter potten en t is haze vergeten bij te zette

          Comment


            Re: Montys Blad Probleem Oplosser

            Ja, 25L potten met 10L aarde erin !

            Vaker en minder water geven.
            2-3x per dag.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              Re: Montys Blad Probleem Oplosser

              je wietplanten staan halverwege de potten gepoot,allemaal verloren licht voor de planten,niet goe bezig man,mss nog vlug(voorzichtig overpotten

              Comment


                Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                iemand enig idee wat hiermee aan de hand is??

                Comment


                  Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                  Hallo, ik heb dit bladprobleem waarngenomen, iemand enig idee over welk tekort het gaat?
                  alvast bedankt! kweekverslag staat hier: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ized-*verslag*
                  IMG_20150523_104655.jpg
                  >>> LR2 mini-kweekje<<<

                  Comment


                    Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                    image.jpgimage.jpg
                    Ik heb de probleemoplosser doorgenomen maar kom meerdere opties tegen. Iemand enig idee of ik me zorgen moet beginnen te maken? Staat nu ongeveer een week in volle grond.

                    Comment


                      Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                      wheeuuuw hoeveel voeding hebde daar in gesmeten in die grond ?
                      1 week en al zo een verzouting (overvoeding) ....

                      Comment


                        Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                        Moeder natuur plus klein beetje potgrond. Staat in kippenren dus goede grond had ik in eerste instantie gedacht. Wat doe ik nu best dan? Veel water geven om zout kwijt te raken?

                        Comment


                          Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                          kippenkak is pure voeding ....
                          uuhm ja ik zou afwachten op wat ze hier nog op zeggen , ik kweek ni in volle grond en ook nie me kiekekak .
                          teveel wateren zouk ook nie doen , buiten in volle grond is da enkel nog als het echt al effe droog is en u plant het laat zien he .

                          Comment


                            Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                            Thanks voor de reactie iig. Ik ga nog even afwachten op anderen.
                            hoop dat de schade beperkt blijft

                            Comment


                              Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                              Iemand enig idee wat het best te doen nu? Afwachten of een actie ondernemen?

                              Comment


                                Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                                Ik denk niet dat je er nog wat aan kan doen. Komt vanzelf ook wel weer goed als ze wat groter worden en wat meer voeding kunnen hebben.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X