Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad Probleem Oplosser

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Montys Blad Probleem Oplosser

    Lijkt last te hebben van veel te nat staan maar ook van bladluis. Kijk eens goed onder je bladeren langs de nerven.

    Comment


      Re: Montys Blad Probleem Oplosser

      Heb net je t
      Oorspronkelijk geplaatst door Heisenberg1 View Post
      Hoi allemaal!
      Ik heb mijn groeipunten best licht groen en ik weet vrijwel zeker dat het een mangaan tekort is als ik dit topic lees.
      Ik heb nog nooit voeding gegeven en zit nu in week 4 (net paar dagen in de bloei). Ik zie bij bloeivoeding niet meteen
      staan dat het mangaan bevat, maar het zal vast wel helpen toch? Als ik bijvoorbeeld plagron alga bloom koop en daar
      mee begin, verwachten jullie dan dat mijn probleem over gaat?
      In wat voor grond staat je plantje, light mix of een zwaar voorbemeste andere mix??

      Heb net je topic even doorgelzen en staan dus in spec. mix.
      Maar denk niet dat het al een tekort is.
      Zoals al eerder vermeld nieuwe stukjes zijn ook lichter
      Last edited by West2010; 16 May 2014, 15:01.

      Comment


        Re: Montys Blad Probleem Oplosser

        Oorspronkelijk geplaatst door West2010 View Post
        In wat voor grond staat je plantje, light mix of een zwaar voorbemeste andere mix??
        Ik gebruik gold label special mix grond. Volgens mij is het vrij zwaar bemest en zou ik nog geen voedingstekorten moeten hebben.
        Heb het in mijn kweekverslag ook gevraagd en daar waren de meesten van mening dat het normaal was dat de groeipunten zo licht
        van kleur zijn. Foto's zijn hier te zien: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...nder-spaarlamp
        http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/34681-Eerste-kweek-1x-White-Widow-onder-spaarlamp

        Comment


          Re: Montys Blad Probleem Oplosser

          jow ik doe een buiten kweekje (Guerrilla) en heb op al men planten buiten 1tje dit op de blaadjes gevonden: DSC_0075.jpg
          is dit een magnesium tekort? ik vind niets dat er echt op lijkt!
          iemand die weet wat ik er tegen kan doen??
          thx!

          Grtz Gdog
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

          Comment


            Re: Montys Blad Probleem Oplosser



            Hoi,

            Ik ben ook aan een guerrilla kweekje bezig en zie vandaag dat er bij de bovenste bladeren plots deze gaatjes.
            Ik heb behalve die vlieg geen beestjes gezien.
            Kan iemand dit herkennen en een mogelijke oplossing(en) voorstellen?
            (Wat ben ik toch een groentje wat betreft hobby kweken)

            Groetjes,

            noordlicht

            Comment


              Re: Montys Blad Probleem Oplosser

              Wantsen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                Zoeven een product gaan halen en erop gespoten.
                Stond nog niet in bloei (maar moet wel 14 dagen respecteren alvorens oogsten.
                Zal wel loslopen denk ik.
                Bedankt QnQ

                Comment


                  Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                  bedankt

                  Comment


                    Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                    wat kan ik doen aan een stikstof te kort? Mijn plantjes zijn al aan het toppen, alleen de bladeren onderin geel en sommige bijna wit. nu las ik hier stikstof te kort. maar wat kan ik daar aan doen ? en wat word er bedoeld met extra opbrengst reductie. betekent dat het juist goed groeit.. of juist andersom
                    #Jonkotime!!

                    Comment


                      Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                      Voeding???
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                        Halo,
                        sinds kort ben ik begonnen met mijn eerste kweekje (Led).
                        ik heb 4 x maal vanilla kush staan.
                        Die zijn nu in hun 5de week bloei , sinds vorige week beginne ze last te krijgen van krullende , hangende bladeren . Deze klappen toe .
                        Hier op de forum heb ik al wat af gelezen maar ik weet niet goed wat de oorzaak is ...
                        Luchtvochtigheid is tss de 54 en 60%
                        temp. Tss 26 en 28 graden
                        Hopelijk kunnen jullie helpen

                        hier nog foto
                        image.jpg
                        image.jpg
                        image.jpg

                        Greetz

                        Comment


                          Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                          Het is met die paarse lamp niet zo denderend te zien maar dat bolle blad zou een teken kunnen zijn dat ze het opgenomen water niet goed kwijt kunnen. Kan het zijn dat ze te nat staan?

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                            Die staan zeker te nat ja, of hebben te nat gestaan. Zo'n blad trekt namelijk niet meer recht als je het eenmaal hebt. Even wat minder geven dus, nu moeten ze sws niet teveel water krijgen omdat dat de kans op toprot vergroot met toppen van die grootte.

                            Comment


                              Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                              Ok bedankt, ik had ook al een vermoeden . Heb ze laten droog komen dus ik zal er rekening mee houden.
                              merci

                              Comment


                                Re: Montys Blad Probleem Oplosser

                                Misschien een makkelijk plaatje om te herkennen, kwam het toevallig tegen :
                                Attached Files
                                Grow bitch! Grow!

                                Comment

                                Bezig...
                                X