Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x CBD Medi Haze buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3 x CBD Medi Haze buitenkweek

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,

    Het is al even geleden dat ik nog een verslag heb gemaakt, bij deze start ik een nieuwe medicinale kweek nml:

    CBD Medi Haze:
    Genetica: Super Silver Haze x Nevil Haze x CBD rijke cannabis-plant
    Sativa/Indica: 20% Indica en 80% Sativa
    THC% (gemiddeld): 4%
    CBD% (gemiddeld): 8%
    Zaden: 5 vrouwelijke zaden
    Ratio van THC:CBD: tussen 1:1 tot 1:2


    Na een week in de zon/veranda te hebben gestaan zien ze er als volgt uit:
    IMG_20140627_170200.jpgIMG_20140627_170208.jpg

    Wanneer ze ongeveer zo'n 15cm a 20cm groot zijn ga ik ze overpotten naar een 11L pot gevuld met universele potgrond.
    Ik ben volop aan het werken aan een voorlopige serre die ik zal gebruiken ter bescherming van de zure regen.

    Greetz

    CannabinoidDroid

    #2
    Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

    Vanwaar kom je aan die cbd/Thc gegevens?
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      #3
      Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

      @Nik ik denk hiervandaan http://cbdcrew.org/varieties/cbd-medihaze/

      Comment


        #4
        Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

        Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
        Vanwaar kom je aan die cbd/Thc gegevens?
        Deze gegevens zijn te vinden op de site van de zaden, http://www.dutch-headshop.com/en/cbd...ew-p-1045.html
        ze stemmen vrijwel overeen met de site van Kill3r008.

        Comment


          #5
          Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

          Da's crazy, dacht datsativa dominante planten altijd een veel hoger Thc gehalte hadden... Maar jullie hebben g'lijk
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment


            #6
            Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

            Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
            Da's crazy, dacht datsativa dominante planten altijd een veel hoger Thc gehalte hadden... Maar jullie hebben g'lijk
            Jep klopt! Doordat het een medicinale wiet variant is kan het wel eens een lage thc gehalte zijn en hoge cbd. Ik ben wel benieuwd naar de grootte van de plant, want sativa's kunnen al wel eens de lucht in schieten. Maar ik gok dat deze niet al te groot gaan worden

            Comment


              #7
              Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

              Maar dit is dan wel zo gekweekt he,haze is normaal high en hoog van thc.Dus dit moet gekruist zijn met een soort die de hoge cbd waardes
              in de strain brengt.Ik heb het hele verhaal ook gelezen op de cbd crew site.In israel is een soort gekweekt die 61% cbd bevat en maar 1% thc.
              Maar jij kunt ze nu wel overpotten want ze strekken nog al en als het tever gaat knakken ze zo om.

              Comment


                #8
                Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                Mooie soort,
                en zoals tuibroek hierboven al zegt met die 61% cbd plant is ook echt zo,
                ze mogen ind worden omgepot ook.

                gr staff

                Comment


                  #9
                  Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                  61% CBD ??!! dat is wel echt DE plant van de pijnbestrijding dan, ga ik zeker eens bekijken.
                  Heb jullie raad opgevolgd, heb ze meteen overgepot:
                  IMG_20140628_161605.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                    16%

                    Comment


                      #11
                      Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                      Kijk dat is nog eens een interessante plant. Een speciale cbd gekruiste soort. Ben echt benieuwd hoe zij het gaat doen en ook wat zij bij je teweeg brengt op het lichaam. Misschien een beetje off topic maar ga je het roken, vaporizen, of maak je er wietolie van?
                      Verder alvast succes.

                      Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        http://www.medicaljane.com/2013/01/0...nal-standard/#

                        Comment


                          #13
                          Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                          Ik zelf hou niet van roken ivm de schadelijke stoffen. Rook normaal ook niet dus met tabak vind ik het zoiezo uit den boze. Pure wiet het liefst vaporizen werkt meteen en weinig schadelijk voor longen. Ik heb zelf een vaporizer gemaakt van een bonk klei en een halogeenlamp. Foto en uitleg kan ik nog uploaden vanavond evt. Zacht voor de longen en makkelijk te doseren. Ik heb ook heel weinig nodig. Andere methode Is een olie te maken. Dit heeft de voorkeur boven eten. Waarom? Eten duurt lang voordat opgenomen word een werkt lang. Overdosering Is mogelijk. Ben eens drie dagen stoned geweest hierdoor. Sterke olie kan je onder je tong druppelen een werkt binnen paar minuten en duurt hoogstens drie tot vier uur. Goed te doseren met druppels. Hoe te maken? Meerdere methodes. Verschillende uitwerking. Je kan met alcohol aan de slag om een hoog thc gehalte te krijgen. Of je kan bv kokos olie gebruiken om een wat dunnenere en meer cbd olie te krijgen. Minder high word je hiervan. Zoiezo als je druppels gebruikt (ook de thc olie) kan je het punt opzoeken (druppel minder nemen) dat je net niet high word zodat je het als een medicijn kan gebruiken zonder de high bijwerking. Over olie kan ik je informeren heb hier al enige onderzoeken naar gedaan.

                          Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dirkkkuit View Post
                            Ik zelf hou niet van roken ivm de schadelijke stoffen. Rook normaal ook niet dus met tabak vind ik het zoiezo uit den boze. Pure wiet het liefst vaporizen werkt meteen en weinig schadelijk voor longen. Ik heb zelf een vaporizer gemaakt van een bonk klei en een halogeenlamp. Foto en uitleg kan ik nog uploaden vanavond evt. Zacht voor de longen en makkelijk te doseren. Ik heb ook heel weinig nodig. Andere methode Is een olie te maken. Dit heeft de voorkeur boven eten. Waarom? Eten duurt lang voordat opgenomen word een werkt lang. Overdosering Is mogelijk. Ben eens drie dagen stoned geweest hierdoor. Sterke olie kan je onder je tong druppelen een werkt binnen paar minuten en duurt hoogstens drie tot vier uur. Goed te doseren met druppels. Hoe te maken? Meerdere methodes. Verschillende uitwerking. Je kan met alcohol aan de slag om een hoog thc gehalte te krijgen. Of je kan bv kokos olie gebruiken om een wat dunnenere en meer cbd olie te krijgen. Minder high word je hiervan. Zoiezo als je druppels gebruikt (ook de thc olie) kan je het punt opzoeken (druppel minder nemen) dat je net niet high word zodat je het als een medicijn kan gebruiken zonder de high bijwerking. Over olie kan ik je informeren heb hier al enige onderzoeken naar gedaan.

                            Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
                            Wauw, paar zaken die nog niet bekend waren voor mij! I.v.m het maken van olie klink naar mijn mening dan precies het beste idee, dan geef ik de voorkeur aan die met kokos olie aangezien ik dit puur medicinaal wil gaan gebruiken.
                            Ik ken de methode ongeveer met alcohol, alleen is dit niet makkelijk te bereiden laat staan dat dit erg gevaarlijk lijkt.. Informatie is altijd welkom!

                            Verder heb ik de voorlopige serre in elkaar geknutseld, na een dag te hebben getest in de zon werd het erg warm in de serre. Heb daarom verluchting ramen gemaakt. Normaal midden augustus zou ik mij een grote serre aanschaffen om ook nog tomatenplantjes bij in te zetten.
                            IMG_20140630_172326.jpgIMG_20140630_172334.jpgIMG_20140630_172347.jpg

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X