Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x CBD Medi Haze buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

Tenzij we het over autoflowers hebben, gaat wiet bloeien als de dagen even lang als de nachten worden.
    Lets not criticize but legalize

Comment

En lukt het een beetje CannabinoidDroid met de verduistering?

Comment

Ik ben net terug van festival, de plantjes zijn nog sterk gegroeid!
        De plant die ik ge'LST'd heb is een paar bladeren kwijt aangezien er een ongelukje gebeurd is, iemand had de serre opgehoffen zonder eraan te denken dat die plant vast hangt met touwen :/ maar die schade lijkt de plant maar weinig te beïnvloeden al een geluk.

Omdat ik nog maar pas terug thuis ben ben ik er nog niet aan begonnen om de planten te verduisteren, ik zorg dat ik ergens een grote doek kan maken/vinden en dat ik deze al over mijn serre heen kan leggen.

Ik hou jullie nog op de hoogte!

Comment

Ja je moet ze wel een 12/12 ritme geven anders is de opbrengst o,o Dus toen ik het deed had ik 2 wasmachine dozen,maar je kunt ook een frame maken en dan met zwart wit folie.Anders krijg je ze niet in de bloei meer het is al augustus en je had eigenlijk al in mei moeten beginnen.
          Sorry ik heb geen beter nieuws wil je wat overhouden: Verduisteren.

Comment

ik ben sinds gisteren meteen gestart, ik heb er een doek over gelegd maar deze raakt de grond wel niet en laat onderaan de serre nog spleten open. Is dit slecht?
            Ik heb ergens nog wel een oranje zijl liggen dat veel groter is, misschien is dat een betere optie?

Ik heb de uren 10/22 gekozen

Comment

Je moet 100% licht dicht zijn anders kan je het beter laten er mag GEEN licht naar binnen
              God was never on your side..

Comment

Oranje lijkt mij licht doorlaten. Check ff, hoofd eronder en buiten gaan staan. Is het dan echt helemaal donker?

Comment

Half 8 tot half 8 is makkelijker, dan kun je over 5 weken stoppen met verduisteren en de plant gewoon buiten laten.
                  Van 10 tot 10 is een beetje zinloos, want de zon gaat op dit moment al om half10 onder

Het moet inderdaad goed donker zijn anders gaan ze niet in bloei.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@QnQ, daar heb je idd een punt, is het desnoods mogelijk om nu te starten met 9 tot 21 om dan over 5 weken de lichtcyclus lichtjes aan te passen?
                    @Dirkkkuit: Daar dacht ik ook al aan dat dit vrij licht doorlatend gaat zijn, ik test het straks nog!

Comment

Update:

Ik heb voor een groot donkergroen zeil gezorgd dat er dubbel geplooid over ligt, licht komt er niet meer in!
                      Ik begin ook sinds vandaag aan het 7:30 / 19:30 schema begonnen, wat best goed uitkomt.
                      IMG_20140806_200515.jpg

Comment

Nou toch nog gelukt?
                        GA je gelijk 12/12 doen?
                        Nou ik hoop dat je ze af kunt bloeien.
                        Veel succes,en ik ga je wel volgen,ben benieuwd hoe dit gaat.
                        Greets

Comment

Bedankt voor de steun!

Ik ben al volop 12/12 in de routine aan het brengen. het zeil ligt erop om 19:30u en gaat er weer af in de ochtend om 7:30u zoals QnQ zegt, kan ik hopelijk binnen 5 weken de plantjes zonder zeil laten bloeien.
                          Last edited by CannabinoidDroid; 8 August 2014, 08:34.

Comment

Ja zo gauw als ze goed bloeien dan kunnen ze in de volle bloei
                            en in de zon staan en dan gaat de zon het ritme overnemen.
                            Ga je volgen
                            Maak je af en toe foto,s.

Comment

Hier zijn nog wat foto's van de plantjes (het heeft net enorm geregend dus ze hangen wat door ondanks ze in de serre stonden)
                              IMG_20140808_124025.jpg

Gewone plant ( 74cm):
                              IMG_20140808_123526.jpgIMG_20140808_123550.jpgIMG_20140808_123558.jpgIMG_20140808_123608.jpg

LST plant (65cm):
                              IMG_20140808_123837.jpgIMG_20140808_123842.jpgIMG_20140808_123852.jpg

zijn afgescheurde bladeren is te wijten aan de fout die ik eerder vermeld heb, verder lijkt hij er geen last van te hebben

Getopte plant (55cm):
                              IMG_20140808_124007.jpgIMG_20140808_124003.jpgIMG_20140808_124640.jpg

Ik heb de planten eens grondig bekeken en er zijn me wel enkele dingen opgevallen:

1) ik zit overduidelijk met een slakken probleem
                              IMG_20140808_123759.jpgIMG_20140808_123340.jpgIMG_20140808_123957.jpgIMG_20140808_125158.jpgIMG_20140808_125202.jpg
                              Misschien dat dit nu extremer is met het vochtig weer? ik heb als tijdelijke oplossing bakjes met bier tussen de planten gezet, of moeten het diepe ingegraven bekers zijn?

2) Er waren 2 dikke wolachtige spinnenwebben tussen de bladeren van de plantjes, is dit een mogelijk voorteken voor spint? vliegjes vangen lukt er alvast mee...
                              IMG_20140808_123737.jpg

Comment

Er zijn nu veel 'gewone' spinnen. In mijn tuin en huis zitten er ook genoeg. Ik laat ze zitten. De mijne eten vlieg, zelf gezien.
                                Stuivers rondom leggen ivm koper helpt ook tegen slakken, las ik hier laatst.

Comment

Bezig...
                                X