Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 x CBD Medi Haze buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

    Hoi
    Nou dat worden al behoorlijke planten,en een leuk topic,ik weet niet of je huisdieren hebt maar anders slakken korrels.
    Maar ik heb ook wel eens gehoord dat ze koper afschuwlijk vinden dus koperfolie om de potten of een koperdraad.En ik zou de planten een beetje steun geven dmv een bamboe stok.En spint daar kun je ook knoflook voor gebruiken,en als je ff op het forum kijkt bij bladproblemen dan vind je wel verschillende middelen die je veilig kan gebruiken.Ik heb zelf ooit een balkonkweek gedaan en ook verduisterd.Ik wou dat ik ook een tuin had.Ga er maar van uit dat je spint hebt,dat is meestal zo met buiten kweken.Maar ik zou een biologisch middeltje nemen.Dus ff googlen.
    Voor de rest ziet het er goed uit.En met foto,s word het gelijk een duidelijk verhaal.
    Nou veel succes.

    Comment


      #47
      Beste kwekers!

      Het is al een tijdje geleden dat ik een update gegeven heb, dat komt omdat er weinig verandering is geweest aan de planten. Nu sinds kort zijn de haren beginnen verschijnen [emoji1]



      Verder heb ik nog wat beschadigde bladeren weggeknipt die de slakken volledig hebben weg gegeten.




      De serre zou dit weekend volledig af zijn, dan ga ik de grootste plant in volle grond zetten.

      Greetz!

      Comment


        #48
        Net een heel drukke periode achter de boeg!

        Het plan was om midden augustus een serre te kopen maar heb beslist deze serre zelf te maken.
        Na lang werken is ze sinds vandaag afgeraakt [emoji1]


        De plantjes doen het goed en tonen al meerdere haren dan voordien, heb de grootste in volle grond gezet omdat deze wat lichter begint te kleuren. Misschien door voedings tekort...


        Vanaf volgende week heb ik mijn bloei voeding voor de plantjes te voeden.

        Greetz!

        Comment


          #49
          Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

          Nou mooi dat je ze binnen kunt zetten.Ze moeten nou toch wel bloeien..

          Comment


            #50
            Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

            Klopt! ze tonen als maar meer haren

            Nu ga ik een dakgootje maken zodat ik allemaal regenwater kan opvangen in een ton van 240L, is het een goed idee om regenwater te gebruiken om ze water te geven?
            Of is dit geen goed idee als we spreken over zure regen.

            Comment


              #51
              Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

              En er zit nog iets niet in regenwater je kunt gewoon kraanwater geven.Ik kweek ook binnen en heb geen tuin.Dus ook geen regenton.Ik kweek biologisch met kraantjes water.

              Comment


                #52
                Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                Ze zien er nog mooi groen uit. Leuke serre gemaakt trouwens.
                Ga je nog voeding geven?

                Comment


                  #53
                  Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                  Dankuwel! Ben er zelf ook wel fier op [emoji1]
                  Ik start volgende week met bloei voeding van plagron

                  Comment


                    #54
                    Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                    Plagron ga Ik op aanraden ook gebruiken. Hoop dat ze dikke toppen gaan geven.

                    Comment


                      #55
                      Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                      De plantjes doen het goed!

                      de thc/cbd trichomes zijn al sterk zichtbaar en de toppen beginnen degelijk te vormen. Ik geef ze nu 2liter water met bloeivoeding van Plagron met steeds een dag tussen, ze lijken het water snel binnen te nemen.

                      IMG_20140913_152917.jpgIMG_20140913_152911.jpgIMG_20140913_152859.jpgIMG_20140913_152853.jpgIMG_20140913_152827.jpgIMG_20140911_094943.jpg

                      Comment


                        #56
                        Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                        Nou die bloeien al mooi,gaat een lekker rokertje worden.
                        Hou ze groen.

                        Comment


                          #57
                          Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                          Beste kwekers!

                          Ik heb hier nog wat foto's van de plantjes, ze doen het enorm goed [emoji1]


                          Er is enkel nog iets raars dat ik niet meteen kan verklaren..
                          De getopte plant toont enorm veel thckristallen terwijl de andere 2 planten weinig tot bijna geen kristallen tonen. Moet ik me hiervoor zorgen maken ?



                          Greetz!

                          Comment


                            #58
                            Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                            Toppen lijkt dan wel goed gedaan te hebben. Gezonde stress blijkbaar [emoji2] .
                            Denk dat de andere ook wel komen duurt alleen wat langer dan.
                            Maar goed wachten nog ff op antwoord van experts.

                            Comment


                              #59
                              Re: 3 x CBD Medi Haze buitenkweek

                              Nee hoor Canna dit is alleen maar een goed teken,dat doet de plant zelf,waarom ze het precies doen is mij onbekend.
                              Maar er is geen mooier gezicht dan sneeuw(thc) op je planten.
                              En die je getopt hebt doen dat eerder of later.Komt helemaal goed,en ze staan er mooi bij.

                              Comment


                                #60

                                Comment

                                Bezig...
                                X