Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miniTuin in de vrieskist! <> Black Jack <> L.S.D <>

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    miniTuin in de vrieskist! <> Black Jack <> L.S.D <>

    Korting op 420shop

    Hoppa daar gaat tie weer!




    Als eerst de kweekruimte:


    DeSpace3.jpgDeSpace2.jpgDeSpace.jpg

    De setup:

    Afmetingen:
    L=40cm
    B=40cm
    H=70cm

    Ventilatie:
    Fan-Controller
    Afzuiging >> 140m3 pc fan
    Inblaas >> 2x 50m3 pc fan


    Verlichting:
    Groei >> 4x 24w-PLL 6500K (T-neon)
    Bloei >> 100w HPS



    Nog lekker aan het smoren van de afgelopen ronde, bedacht ik me de welke dames voor deze ronde hun best mogen gaan doen. De keuze is reuze en dat maakt het helemaal niet makkelijker om te kiezen Ergens wou ik graag de L.S.D - Barneys farm weer eens roken dus deze stond al wel een beetje vast. Dit is een redelijk lange bloeier tot zon 10 weken beetje afhankelijk welke pheno je te pakken hebt. Daarbij zou het t makkelijkst zijn een soort te nemen die even lang bloeit ongeveer. Een ondertussen wel een vrij bekende soort De Black Jack gaat de l.s.d vergezellen in de vrieskist!




    blackjack.jpgLSD.jpg



    De zaden zijn 15-01 de jiffy`s in gegaan zonder voor te kiemen, en dat weer in de propagator. Tot op heden was er nog geen leven boven gronds. Zodra er wat groens te zien valt breng ik jullie weer op de hoogte!

    word vervolgd! GreetZzz Mafferd



    #2
    Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

    Dit moet ik natuurlijk wel volgen leuke soortjes mafferd

    Comment


      #3
      Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

      Zet ik hier ook me stoeltje weer neer mafferd.
      Succes deze ronde zullen we maar zeggen.
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



      sigpic

      Comment


        #4
        Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

        Deze volgen we weer uiteraard!

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
        -

        Comment


          #5
          Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

          Aaaaah! Ik kom er ook snel bij Succes Mafferd!
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;



            Is er plaats....

            Al deze zaken zijn hoogst noodzakelijk.

            Schijnt dat TO een redelijk rookbaar weedje in huis heeft...

            Dus, dit alles is helaas hoogst noodzakelijk....
            Last edited by Escargot; 17 January 2014, 11:02.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #7
              Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

              Ik ben benieuwd Berry! Ik volg.
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                #8
                Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                Sjiek kastje! Veel plezier mafferd!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                  ik zet me hier ook weer neer
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment


                    #10
                    Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                    succes!!!
                    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                      veel geluk met de nieuwe kweek! ga ik zeker volgen. Ben benieuwd naar het resultaat, zeker van je LSD. Zwaaar soortje
                      2x Green House Seeds - Green-o-Matic
                      2x Barney's Farm - Crimea Blue

                      Comment


                        #12
                        Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                        Cookaap, berry ryder, Lovis, SmokingDad, Escargot, LR2, thugz, reiko, DPrime,

                        leuk dat jullie weer volgen! Zou zeggen pak en stoel en schuif lekker aan. Heb hier alleen maar 1ste rij stoelen zo hoeft niemand wat te missen.. Ohja Nik.. berry zit in een ander topic


                        Helaas nog geen leven bovengronds te zien. Dus voor nu nog wat aanvulling op de start-post. Deze ronde ga ik bij voeden met metrop voeding.

                        20140117_154142.jpg
                        Hier alle voedingen te samen met de ph+ec meter, en in het blauwe druppel flesje zit Ph-

                        De volgende producten kon ik met 50% korting kopen. Leek me een handige aanvulling. De Vital kan als bladvoeding worden mee gegeven en de andere twee zijn ongedierte bestrijders. Kzie QnQ wel es met die vital aan de gang zijn plantjes lijken er blij mee hoop die van mij ook. jaja gen200 nog beter.. niet voor mijn portomonee


                        Spruzit-R.jpgECOstyle_Vital.jpgPromanal.jpg




                        20140117_143014.jpg
                        Deze ronde ga ik eens een keer volledig bijvoeren startende op een lightmix. Voorheen ging ik de bloei altijd in op zwaar bemeste aarde nu wil ik eens controle van begin tot eind. En zo wat meer leren over de voedings behoefte van de de plant. Dit weer met het oog op hydro kweken waar ik mee wil gaan experimenteren in een nieuw kastje/tentje. Zal wel iets van een aerofarm worden naast 2 aarde planten. Das nog wat stof tot nadenken. Kom ik later op terug.















                        Een beetje rondzwervend in een groot tuincentra op zoek naar de juiste potten cq bakken passend in mijn kleine ruimte. Belande ik bij de vijver afdeling en zag deze "plant basket" liggen voor €1,30 deze lijken toch verdomd veel op die smartpots die ik de laatste tijden hier op het forum voorbij zie komen. Laat de maat[18x18x18] nu echt perfect zijn om er precies twee naast elkaar te kunnen zetten, en zo de ruimte echt tot de max te benutten en zo een zon groot mogelijke buffer te hebben.

                        20140115_181225.jpg20140117_161250.jpg

                        Zo de 'plant basket' gevuld met light-mix gelijk ingewaterd met amino root en afgezuurd naar ph 6.0. Voorheen deed ik dit vaak met Spa Blauw water. Vanwege voedings probleempjes afgelopen ronde komt het er hier nooit meer in. Dacht daar mn plantje mee te verwennen maar er onbreek in spa blauw een aantal elementen die je wel in kraanwater vindt. Er paste net 7 liter aarde in een pot, wat wel voldoende buffer moet zijn.



                        20140117_160336.jpg20140117_160514.jpg


                        Met het net er zon 13 cm boven de potrand. De twee potten gaan morgen worden voorzien van de blumat druppelaars, das me goed bevallen afgelopen ronde. De tensio-meter is ook weer van de partij. Het bodem leven kan nu al vast mooi tot leven komen en lekker op temperatuur raken.

                        Ik ben der klaar voor! laat maar komen die kleine koppies! Gezien de ervaringen die ik hier lees op het forum wbt het rechtstreeks zaaien in een jiffy zonder voor kiemen. Hoop ik morgen avond, dat is dan de 4de dag na het zaaien wat leven te kunnen tonen aan jullie!

                        voor nu de groene groeten! Mafferd
                        Last edited by mafferd; 18 January 2014, 19:55.

                        Comment


                          #13
                          Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                          Sorry mafferd ik ben nog niet stoned dus daarop moet ik het niet steken!
                          Ik heb met mijn cannavoeding ook al gemerkt als ik regenwater gebruik dat ik tekorten krijg.
                          Met deels leidingwater en deels regenwater ongeveer 1 op4 heb ik dit niet meer...
                          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                          Comment


                            #14
                            Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                            Plof. zo...hij ligt er weer bij me matje. Ziet er al weer zeer interresant uit. Mooie soortjes, Heel veel success weer Maffert.

                            Comment


                              #15
                              Re: miniTuin in de vrieskist! &lt;&gt; Black Jack &lt;&gt; L.S.D &lt;&gt;

                              De zetel is gezet. Deze ga ik volgen. Heerlijk soortje die blackjack.

                              Comment

                              Bezig...
                              X