Tsja, overblijfsels, afgekeurde zaailingen en andere rommel.
Ik zal maar zeggen, ik offer ze op aan de weergoden.
Het overgebleven plantje van vorig jaar, staat er nog lekker bij.
Ze heeft de winter volledig overleefd (tot nu toe)
Ik zag aan haar, dat zij weer een beetje begon uit te lopen en dit gaf mij het signaal.........
De plantjes die ik er bij gezet heb zijn overschot uit mijn kweekkast.
Beiden hadden ze een ongelijke uitgroei van de eerste bladeren, dus ze zijn gepromoveerd tot, buiten en terras planten.
Vandaag ook een 10 tal AF mix in de ontkieming gezet, dus, een druk balkonnetje zo vroeg in het jaar.
Even wat foto's.
P1010705.jpg
P1010700.jpg P1010699.jpg P1010703.jpg
P1010701.jpg P1010702.jpg P1010704.jpg
Wat staat er voor dit jaar verder in de planning.
In mijn tuin plaats ik een wilde selectie van onzekere zaden van LR2.
Hij weet zo ongeveer wel wat deze moeten zijn, maar, niet precies.
Sommige plantjes zullen gaan lijken op de plantjes uit zijn rommeltopic, anderen staan hier weer volledig los van.
Hij weet van diverse planten wat de moeder is, de vader.....is echter onduidelijk.
Deze zou zomaar landbouw hennep kunnen zijn
Verder wordt er een klein veldje ingeplant om wat zaden van Psychedellic te testen,dus ook in deze sectie, weet ik niet wat me te wachten staat.
Het is dus duidelijk, 2014, wordt één grote verrassing.
Een rommel topic hier in het Franse land dus.
Verder, staan er in de planning een selectie die ik uitgekozen heb op 420 shop.
Deze sellectie bestaat uit, Mataro Blue, Bubbelicious en Sharck shock.
Deze planten gaan in de volle grond, ergens in de loop van de lente. (dit is serieus zaad, daar ben ik dus wat zuiniger mee.
Ook staat er een Guérilla kweekje op de agenda, deze gaat ook bestaan uit strooizaad van onduidelijke herkomst.
Laat in het jaar, kweek ik dezelfde Deen op, die De Oerhippie afgelopen jaar op het balkon had staan.
Spannend, het is hier erg heet en deze plant heeft zich volledig aangepast aan heet klimaat in Nederland.
Veel te warm hier in het zuiden denk ik.
Ik hoop dat we allemaal een geweldig Seizoen 2014 gaan krijgen.
Veel plezier allemaal.
Lets Rock
Ik zal maar zeggen, ik offer ze op aan de weergoden.
Het overgebleven plantje van vorig jaar, staat er nog lekker bij.
Ze heeft de winter volledig overleefd (tot nu toe)
Ik zag aan haar, dat zij weer een beetje begon uit te lopen en dit gaf mij het signaal.........
De plantjes die ik er bij gezet heb zijn overschot uit mijn kweekkast.
Beiden hadden ze een ongelijke uitgroei van de eerste bladeren, dus ze zijn gepromoveerd tot, buiten en terras planten.
Vandaag ook een 10 tal AF mix in de ontkieming gezet, dus, een druk balkonnetje zo vroeg in het jaar.
Even wat foto's.
P1010705.jpg
P1010700.jpg P1010699.jpg P1010703.jpg
P1010701.jpg P1010702.jpg P1010704.jpg
Wat staat er voor dit jaar verder in de planning.
In mijn tuin plaats ik een wilde selectie van onzekere zaden van LR2.
Hij weet zo ongeveer wel wat deze moeten zijn, maar, niet precies.
Sommige plantjes zullen gaan lijken op de plantjes uit zijn rommeltopic, anderen staan hier weer volledig los van.
Hij weet van diverse planten wat de moeder is, de vader.....is echter onduidelijk.
Deze zou zomaar landbouw hennep kunnen zijn
Verder wordt er een klein veldje ingeplant om wat zaden van Psychedellic te testen,dus ook in deze sectie, weet ik niet wat me te wachten staat.
Het is dus duidelijk, 2014, wordt één grote verrassing.
Een rommel topic hier in het Franse land dus.
Verder, staan er in de planning een selectie die ik uitgekozen heb op 420 shop.
Deze sellectie bestaat uit, Mataro Blue, Bubbelicious en Sharck shock.
Deze planten gaan in de volle grond, ergens in de loop van de lente. (dit is serieus zaad, daar ben ik dus wat zuiniger mee.
Ook staat er een Guérilla kweekje op de agenda, deze gaat ook bestaan uit strooizaad van onduidelijke herkomst.
Laat in het jaar, kweek ik dezelfde Deen op, die De Oerhippie afgelopen jaar op het balkon had staan.
Spannend, het is hier erg heet en deze plant heeft zich volledig aangepast aan heet klimaat in Nederland.
Veel te warm hier in het zuiden denk ik.
Ik hoop dat we allemaal een geweldig Seizoen 2014 gaan krijgen.
Veel plezier allemaal.
Lets Rock

!
Comment