Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The AngeLRs Share

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: The AngeLRs Share

    Ik vindt dit leuk en leerzaam, geef ze er maar van langs !!!
    Ik neem een vodka vodka-absolut.jpg en zet me erbij images (6).jpg in deze loungechair.

    Grtz
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

    Comment


      #47
      Re: The AngeLRs Share

      Escar, we brengen weleens een bezoekje aan t Torture Museum in Antwerpen....wiet smiley lachen.gifwel erg leerzaam wietsmileycannaballecter.gif...hippie WIET SMILY WAVE.gif
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        #48
        Re: The AngeLRs Share

        Dat je AF's niet mag toppen is al een tijdje achterhaald hoor

        Nik en mezelf hebben al genoeg het tegendeel bewezen denk ik.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment


          #49
          Last edited by Escargot; 21 February 2014, 18:42.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            #50
            Re: The AngeLRs Share

            Zodra de penwortel de bodem raakt: dan zou ze in de volle grond niet bloeien.
            Vanaf node 7, is raar. Lowryder#2 zit precies op 21 dagen groei. Het aantal noden maakt daarbij geen verschil.
            Vanaf een x-aantal dagen klinkt veel plausibeler. Die geef ik zelf de meeste punten.
            Want, eerste generatie AF (lowryders, dieselryders, etc) komen allemaal nabij 21-25 dagen groei.
            Tweede generatie (hybrides, semi-super auto's zoals Critical jack en nieuwere autohazes) bloeien na circa 1.5-2 maanden groei.
            Nu zijn er nog van die super auto's, maar daar weet ik niets van. Ik vermoed dat die ook lange tijd groeien.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #51
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment


                #52
                Re: The AngeLR's Share

                Lst is heel goed te doen op af'jes heb nog maar enkel op beperking gestoten om ze te mainlinen.
                Maar zelfs dat lijkt me te doen als je wat geduld hebt ...

                Ik sluit me ook aan bij lr2 en gamm gewoon genetisch bepaald, ik zie ook enkel dat koude hen wat kan afremmen.
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  #53
                  Re: The AngeLRs Share

                  Mishandeling werkt ook vertragend. Met koude nachten heb ik juist eerder bloei.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #54
                    Re: The AngeLRs Share

                    Misschien een poging tot scrogg met afjes ?

                    Al meerder malen gehoord dat het 'not-done' is ... dus reden te meer ... toch ???



                    Even mijn gedachtengang ... wil me niet moeien als 'groentje' maar gewoon even 'meedenken' en verbeterd worden indien nodig

                    Denk ook wel dat de start van de bloei genetisch bepaald is ... en dan natuurlijk welke strain in dat zaadje overheerst ook bijgerekend (en dit zal wel van zaadje tot zaadje verschillen ook nog misschien ...)
                    Zit zelf met verschillen van een week tot bijna 2 weken bij mijn Criticals ... die voor de rest in identieke omstandigheden gekweekt worden (niet ideaal ... maar identiek)


                    Ook het toppen en de bijhorende bloeivertraging verschilt misschien per soortje ...
                    Zo heb ik een NL getopt, deze is dan pas 2 a 3 weken later beginnen te bloeien tov haar 2 zusters ... (rond 5-6 week)

                    De Critical die ik getopt heeft pas deze week voorbloei laten zien ... dit dus pas na 57 dagen ... (anderen rond 3 weken)
                    Plant is ondertussen al 1.5m, en heeft 3 hoofdtoppen in de maak ... zou best wel eens super-auto genen in kunnen zitten dus



                    Comment


                      #55
                      Re: The AngeLRs Share

                      een lr2 toppen is not-done, de wat grotere autoflowers idd wel

                      Comment


                        #56
                        Re: The AngeLRs Share

                        critical staat daar wel bekend om Shifty. Vandaar dat ik het fijne genetica vind om op voort te borduren. Escargot moet er zo ook een paar van hebben.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #57
                          Re: The AngeLRs Share

                          Wietefras heeft ook een poging gedaan te main linnen met AF'je
                          Via hem vernam ik ook iets van een c.a. 20 dagen groei voordat afjes beginnen met bloeien.

                          Bij koudere nachten stellen vele soorten hun bloei uit tot de nachten opwarmen.
                          Thx interessant weetje

                          Go Le Snail ga maar wat leuks doen met die rode sterren van die gekke Russen.
                          If life keeps putting you down, You better stay high

                          Comment


                            #58
                            Re: The AngeLRs Share

                            Angel share ?! Grappig om dat hier te lezen.. T is een beetje offtopic maar weet je wat dat is ?
                            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                            (running)

                            Comment


                              #59
                              Re: The AngeLRs Share

                              Bij mij was het de vorige kweek 's nachts ook "koud" en waren de planten juist extreem snel klaar. Of althans de wortels koelden 's nachts enorm af door de verdamende smartpotten. De wortels koelden daardoor makkelijk 4 graden onder de omgevingstemperatuur.

                              @DenSchimmige, Dat zal iemand anders geweest zijn. Ik heb geen AF'je gemainlined en het duurde bij mijn AF'jes een maand voordat ze gingen bloeien.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                #60
                                Re: The AngeLRs Share

                                Oorspronkelijk geplaatst door shivaman View Post
                                Angel share ?! Grappig om dat hier te lezen.. T is een beetje offtopic maar weet je wat dat is ?
                                Last edited by Escargot; 22 February 2014, 19:16.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X