Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Rotterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Coffeeshops Rotterdam

    https://www.google.com/search?source...w=1440&bih=773

    Comment


      #32
      Re: Coffeeshops Rotterdam

      Haha, en zo simpel was het..

      Thanks man

      Comment


        #33
        Re: Coffeeshops Rotterdam

        Oorspronkelijk geplaatst door NothernlightFR1908 View Post
        Is the act al open?
        Laatst was ie GVD gesloten.
        De act is gesloten doordat iemand van 17 daar wiet wou gaan kopen (zie het verhaal op de deur)
        Last edited by steffaboy; 1 February 2012, 22:25. Reden: Verkeerd woordgebruik

        Comment


          #34
          Re: Coffeeshops Rotterdam

          Ik zelf woon alweer 5 jaar in Rotterdam, ik ben altijd op zoek naar nieuwe wietjes en heb in Rotterdam zo bijna alles wel geprobeerd.
          Ik durf mezelf dan ook wel een kenner te noemen.

          De beste coffeeshops in Rotterdam zijn naar mijn mening:

          Coffeeshop The 4 floors

          Eendrachtsweg 29A
          3012 LB Deelgemeente Centrum

          Uitstekend kwaliteit wiet/hasj, en ze verkopen een groot aantal verschillende wietjes/hasjies.
          Vooral de lemon skunk vind ik zelf een aanrader, ook 4 floors kush rookt lekker weg.

          Let wel op dat je rond de 14 euro p/gram voor de haze-jes betaald maar de kwaliteit is dan ook heel goed.
          Je wiet krijg je overigens in kleine plastic doosjes, hier betaal je 20 cent meer voor maar die kun je na verloop van
          tijd weer inleveren en krijg je het geld er voor terug.

          Overigens heb ik een flinke poos geleden een foto van het menu gemaakt, deze klopt ongeveer wel nog.

          IMAG0036.jpg

          Kijk en geniet, genoeg keus zou ik zo zeggen!

          Coffeeshop de Stichting

          Deze coffeeshop ligt in blijdorp (stadshoudersweg), is hier ook wel eens over gesproken. Meer een coffeeshop voor de medicinale gebruiker,
          maar elke liefhebber kan daar gewoon zijn wiet halen, let op: 21 jaar of ouder. Anders kom je er niet in.

          De stichting past zijn lijst om de zoveel tijd aan, maar uit mijn hoofd weet ik dat ze:

          Suga Haze (aanrader)
          Superwiet (aanrader)

          Sante Maria
          Rotterdam (aanrader)
          Kierewiet
          Sneeuwwitje

          Vooral superwietje en suga haze vind ik erg lekker (ben dan ook een haze liefhebber). Aardige mensen achter de kassa waar ik vaker ook een praatje mee maak.
          De wiet is gewoon heel goed, je ziet dat ze er tijd en liefde in steken (althans de growers) er zit geen rotzooi bij. Ik haal meestal voor 10 euro maar je krijg dan wel niet
          1 gram, meestal rond 0.7, 0.8. Maar zoals ik altijd zeg, kwaliteit kost geld, heb je het er voor over dan zou ik deze coffeeshop zeker niet overslaan.

          Ik hoop dat ik jullie hier wat mee geholpen heb.

          Comment


            #35
            Re: Coffeeshops Rotterdam

            Heeft er iemand ooit van een coffeeshop "Rodi" in Rotterdam gehoord? Ik kreeg een berichtje dat die er zou zijn maar ik vind alleen iets over een snackbar? Ook leuk hoor maar niet zo relevant voor mn app...
            Smokeout Coffeeshop Zoeker voor Android -->> http://goo.gl/YgnzS

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Re: Coffeeshops Rotterdam

                Wie weet waarom de Reefer in Rotterdam per 31 mei is gesloten?
                Last edited by migaingirl; 11 June 2012, 08:57.

                Comment


                  #38
                  Re: Coffeeshops Rotterdam

                  De Huyskamer is echt een top-shop in mijn optiek! Hadden daar ook een tijdje 3.5g hasj (mischien wel die hia?) Voor een euro of 12! Werd er maar anderhalf uur high van maaaar wel een heerlijke smaak zeker voor die prijs. Als je meer van de wiet bent is de Edelweis ook heel lekker. En de van de sterkere is de Amnesia daaro ook zeker het proberen waard. Behalve als je het niet leuk vind om zo stoned te zijn van de AM dat je 3 uur lang naar het zelfde punt staart in stilte

                  Hoor ik nou dat ze bij de (bambu) high-tea in noord glasvezel in de wiet doen!?

                  ---------- Post added at 16:22 ---------- Previous post was at 16:20 ----------

                  Oorspronkelijk geplaatst door Smokeout View Post
                  Heeft er iemand ooit van een coffeeshop "Rodi" in Rotterdam gehoord? Ik kreeg een berichtje dat die er zou zijn maar ik vind alleen iets over een snackbar? Ook leuk hoor maar niet zo relevant voor mn app...
                  HAHAHA Rodi is de beste snackbar in Rotterdam (noord). Een grote patat daar bestellen in je eentje geeft altijd de reactie van het personeel ''weet je het wel zeker?''

                  Comment


                    #39
                    Re: Coffeeshops Rotterdam

                    Sultan r,dam-zuid bakken staan klaar je ken zo zien wat erin ligt meestal 6 soortjes . Nog nooit ontevreden geweest als blaapie aanstond . Bij rotterdamse binnenweg zitten er ook genoeg ,maar trek toeristen shops als nemo slecht

                    Comment


                      #40
                      Re: Coffeeshops Rotterdam

                      Hoi weet iemand welke voorgedraaide joints ze verkopen bij Bob Marley?

                      Comment


                        #41
                        Re: Coffeeshops Rotterdam

                        Oorspronkelijk geplaatst door BoaConstrictor View Post
                        Hoi weet iemand welke voorgedraaide joints ze verkopen bij Bob Marley?

                        Volgens mij verkopen ze daar geen voogedraaide, was er net en ze hadden er geen, leuk meisje voor mij vroeg om ze

                        Trickbox,

                        Comment


                          #42
                          Re: Coffeeshops Rotterdam

                          Heeft iemand een overzicht van wat ze hebben met prijzen van coffeeshop de Huyskamer (1e Pijnackerstraat, R'dam-noord)?

                          Alvast bedankt!

                          Comment


                            #43
                            Re: Coffeeshops Rotterdam

                            Onlangs nog naar huyskamer geweest! Aanrader!!

                            lekkere amnesia!!

                            Nlx en PP als ik me goed herinner rond 7 euro de gram en bubblegum 8 ofzo. dan hasse ze nog amnesia en budda cheese! en hash ook paar soorte.

                            khad 3.5gr bubblegum en 1.7gr amnesia voor 45munstukken

                            grtzz
                            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                            A friend with Weed is a friend Indeed

                            Comment


                              #44
                              Re: Coffeeshops Rotterdam

                              Northern Light bij trefpunt is super. Zachte smaak maar sterk.

                              Comment


                                #45
                                Re: Coffeeshops Rotterdam

                                Oorspronkelijk geplaatst door HashiZall View Post
                                Onlangs nog naar huyskamer geweest! Aanrader!!

                                lekkere amnesia!!

                                Nlx en PP als ik me goed herinner rond 7 euro de gram en bubblegum 8 ofzo. dan hasse ze nog amnesia en budda cheese! en hash ook paar soorte.

                                khad 3.5gr bubblegum en 1.7gr amnesia voor 45munstukken

                                grtzz
                                Mijn buurt shop! Kom ik zo'n beetje elke 2 dagen wel langs. Ging vroeger naar High Score iets dichter bij thuis maar dat veranderde opeens in een theehuis, geen wiet en hasj dus meer. Ach ja, De Huyskamer is zeker geen slechte coffeeshop! Hoef bijna nooit de stad in tenzij ik met een vriend de stad in ga en shops langs ga.

                                Ben recent een hasj fan geworden en op dit moment heeft de Huyskamer minstens 6 soorten hasj, onder andere Citral, Heya, Polm etc. Geprijsd rond de 5-11 euro. Heb de meeste hiervan geroken en ben op dit moment grote fan van de Citral. Lekker stevige en kruidig ruikende hasj.

                                Wiet selectie vind je de gewoonlijk PP, Bubblegum etc. Niet precies zeker wat ze op dit moment in Huys hebben.

                                Ik kijk morgen als ik langs ga even het menu goed door en update ik deze post. Hoe meer informatie hoe beter!

                                Comment

                                Bezig...
                                X