Coffeeshops Rotterdam
Collapse
X
-
Re: Coffeeshops Rotterdam
Bob Marley is een geweldige shop, is te vinden op ''nieuwe binnenweg''
Ligt ook op 8 minuten lopen vanaf delfshaven (metrostation)
Dit is echt een coffeeshop dat goede kwaliteit wiet levert, en ook veel voor je geld.
Kwaliteit en kwantiteit, wat wil je nog meer ?
Je krijgt vloei en tip bij je aankoop, maakt niet uit wat je koopt.
Ze hebben de volgende prijzen:
5 ,- Kan je 2 dikke van draaien
7,50 ,- Kan je 3 dikke van draaien
12,50 ,- Kan je 5 6 dikke van draaien.
Etc..
Ik haal altijd de bubblegum bij Bob Marley, kwaliteit gegarandeerd !
Smaken verschillen, maar als je Bob Marley wilt proberen haal dan een keer voor 5,- aan Bubblegum....
Yeah mannIk ben nooit sarcastisch..Comment
-
Ik hou zelf op z'n tijd wel van hasj. Als ik dan ergens koop doe ik dat meestal bij de Huyskamer (bij de zwartjanstraat in de buurt) of bij RIF.
Bij de Huyskamer ga ik dan voor de hya (of hoe je dat ook schrijft), een hele zachte hasj met een heerlijke pijnachtige geur en smaak waar je lekker rustig van wordt. Soms ga ik ook naar RIF, daar haal ik dan €12 superpom, maar dat is niet heel bijzonder, je krijgt gewoon veel, een lekkere lange staaf.Comment
-
yo mensen ik ben een zware smoker geld is geen probleem ik wil gewoon de beste wiet. welke coffeeshop? kben in pluto geweest amnesia haze gekocht en in nemo ook amnesia haze, de haze van pluto is beter(zwaarder) dan nemo vind ik. ik heb nog een vraag kan je in rotterdam een wiet kopen met een kleur van paars of blauw kheb gehoord bleuberry ofzo? plz help ik heb veel geld gewaisted aan kutwiet ik moet dringend een van de beste wiet smoren...Comment
-
-
-

Comment