Petshow

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #76
    Re: Onze huisdieren

    High organic,

    fucker, gigi leuke naam. Ik hoop dat je hem erdoorkrijgt. In de dierenwinkel kun je eikrachtvoer krijgen dat lustie wel, beetje aanweken met wat water. Wat ook goed gaat is beovoer weken en dat voeren, (met de vinger in de bek duwen). Brood kan ook maaar de vogel kan niks met de gluten die daar inzitten. kommetjes omgedraait in je tuin zetten om zo naaktslakken te vangen en regenwormen uit je composthoop zal der ook smaken. Veel succes birdpappa en houd ons op de hoogte.

    Grtz

    Comment

    • bigbang
      Retired
      • Apr 2009
      • 72

      #77
      Re: Onze huisdieren

      Dit is mijn hond.

      Kruising chihuahua/mini fox terrier.

      Hij is net zo groot als een kleine kat en zijn naam luid:

      BRUTES!!!




      Attached Files

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #78
        Re: Onze huisdieren

        Whaha wat en schatje die Brutus je lig toch in en deuk zo hondje zo naam hahah
        God was never on your side..

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #79
          Re: Onze huisdieren

          Hier zijn onze punkie (wit) en guust, zijn nu negen weken oud en echte lieverds.



          Grtz

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #80
            Re: Onze huisdieren

            Wat een kleintjes wat lief volgende foto is als ze een adhd aan val hebben tog Bobo?
            God was never on your side..

            Comment

            • DenAlex
              Senior Stoner
              Member
              • Apr 2009
              • 36

              #81
              Re: Onze huisdieren

              Whahaha

              Die 2 zijn nice

              Comment

              • DonPassie
                Bong Master
                • Jul 2009
                • 306

                #82
                Re: Onze huisdieren

                Oke dan de mijne!!! Hahahaha
                Attached Files

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #83
                  Re: Onze huisdieren

                  Wat een schatjes
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • replay
                    Retired
                    • Nov 2008
                    • 216

                    #84
                    Re: Onze huisdieren

                    Het nieuwe lid van de familie . Het katje is nu een 7 tal weken oud . Ik heb er wel nog geen naam voor . Ts een echt schatje .


                    Grtzzz
                    Attached Files

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #85
                      Re: Onze huisdieren

                      Nieuwe naam Bobo? of Alien of Jd of Bella of Donna of West
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #86
                        Re: Onze huisdieren

                        Eindelijk me kat weer gevonden.

                        Zoals jullie misschien wel weten was truuke men poes van 3 hoog uit het open raam gepleurd. Heb haar toen nog zien landen en zag dat ze goed was terecht gekomen. Voordat ik echter beneden was was ze spoorloos verdwenen. Veel lopen zoeken maar heb ze een maand lang niet meer gezien. Vannacht hoorde ik kater gejank en krolse poezen gemiauw. En ja hoor daar zat madam op vrijersvoeten versgedekt voor de deur te miauwen. Met wat geduld en met wat poezensnoepjes heb ik haar naar binnen weten te lokken. Ze herkend nu alleen heer dochtertje Ruuzelke niet meer en ze doet heel lelijk tegen haar. maar dat zal wel weer bijtrekken.
                        Blij dat ze weer terug is.

                        Dit zijn Truuj en Ruzel Opt moment nog niet zo vredig bij elkaar maar dat komt wel weer.


                        Grtz
                        Last edited by monty; 13 July 2009, 03:52.

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #87
                          Re: Onze huisdieren

                          Hmm dan krijg je binnen kort misschien wel baby poesjesss
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #88
                            Re: Onze huisdieren

                            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                            Hmm dan krijg je binnen kort misschien wel baby poesjesss
                            Ja dat zit er dik in

                            Grtz

                            Comment

                            • SirSmokeAllot
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2008
                              • 1968

                              #89
                              Re: Onze huisdieren

                              Hehe lol, tis wel een verhaal. Safe, ben content voor je!!!
                              Mja die dames, ze komen altijd wel terug maar je moet ze kunnen houden he Mooi schildpadje, wist je dat dat meestal vrouwtjes zijn? Iets met chromosomen. Dat raar-doen is territoriaal he van beetje lang buiten te zitten of eventueel gewoon uit schrik. Gaat er wel uit hoor normaal...hormonen he En het zit er idd wel dik in van die kleintjes...

                              Grtz $iR
                              Last edited by SirSmokeAllot; 14 July 2009, 14:31.
                              sigpic

                              Comment

                              • monty
                                Banned
                                • May 2009
                                • 11215

                                #90
                                Re: Onze huisdieren

                                Ja sir , schildpadjes zijn wijve echte kakmadams soms en gemeen maar ook poeslief, katte met karakter, en idd das genetisch, truuke was gedekt door ne dikke roode tijger kater. en daar is ruuzelke uitgekomen. broertjes waren allemaal rood getijgerd, ruzelke was de enigste poes vant stel.

                                uun rode poes kans een op de lotto maar kan wel, zeer zeldzaam.

                                Comment

                                Bezig...