Petshow

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • o21
    Retired
    • Dec 2008
    • 696

    #151
    Re: Petshow

    haha proficiat en het klein mopshondje is ronduit gewoon prachtig haha is gelijk die van de film MIB haha

    Comment

    • crooltje
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 201

      #152
      Re: Petshow

      k heb jammer genoeg geen foto's online staan van de katten en die ik op pc had benk kwijt na format c:

      maar k heb wel foto van de hondjes


      Last edited by crooltje; 23 February 2010, 18:03.
      ​fuck you, you fucking fuck

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #153
        Re: Petshow

        God was never on your side..

        Comment

        • Ready Set Grow
          Retired
          • Jan 2010
          • 796

          #154
          Re: Petshow

          Zo aangezien ik ook wat beestjes heb zal ik ze ook eens plaatsen


          Het konijntje, Grigri

          DSCN6428..jpg
          DSCN6426..jpg
          DSCN6438..jpg


          En de hamster, Rasco.

          DSCN6297..jpg
          DSCN6299..jpg

          Comment

          • Ready Set Grow
            Retired
            • Jan 2010
            • 796

            #155
            Re: Petshow

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
            [ATTACH=CONFIG]25645[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]25646[/ATTACH]
            Bella, het is een schatje =D

            Comment

            • Ray4PA
              Senior Stoner
              Member
              • Feb 2010
              • 40

              #156
              Re: Petshow

              160720081623avatar&#4.jpg huh ?
              Attached Files

              Comment

              • markster
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2151

                #157
                Re: Petshow

                mn nieuwste aan winst
                engelse pit x am staf,tis n wijfje en ze heet senna
                Attached Files

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #158
                  Re: Petshow

                  whow, had hier al ff niet meer gekeken, maar zie heel goed fotowerk. schitterend, en wat en blije beesten. verry nice.

                  helaas moet ik melden dat me gerbil is overleden
                  . snik

                  Comment

                  • Ready Set Grow
                    Retired
                    • Jan 2010
                    • 796

                    #159
                    Re: Petshow

                    Das jammer,
                    kan iedereen overkomen. hier op het forum zijn veel mensen die je zullen troosten monty.
                    Keep you head up.


                    -Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub. Grtz-

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #160
                      Re: Petshow



                      Helaas paasen gaat niet doot dit jaar
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • jimny5
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Mar 2010
                        • 72

                        #161
                        Re: Petshow

                        SPA50198..JPGSPA50201..JPG
                        Mijn beste vriend Rex,
                        heb ik een jaartje of 5terug uit het asiel gehaald, beste beslissing van m'n leven!!
                        Grtzzz...

                        Comment

                        • Buizerd
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2008
                          • 1161

                          #162
                          Re: Petshow

                          Mooie hond ben je Rex!

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #163
                            Re: Petshow

                            Wau das een mooie lab
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • jimny5
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Mar 2010
                              • 72

                              #164
                              Re: Petshow

                              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                              Wau das een mooie lab
                              Hij is eigenlijk geen echte labrador maar een "labraford" een kruising labrador x stafford, hij lijkt enorm op een labrador maar is minder hoog en "geblokter".
                              Maar toch bedankt voor't complimentje hoor!!! You to Buizerd!!
                              Is dat jou pup Belladonna? Is wel cutie.

                              Grtzzz...

                              Comment

                              • jimny5
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Mar 2010
                                • 72

                                #165
                                Re: Petshow

                                Hier tijdens z'n favoriete bezigheid,..... eerst wat zwemmen en dan lekker rollen in't zand, en ikke mor stofzuigen ach ja ik bedoel zie da kopke daar kan ik toch ni nee tegen zeggen
                                SPA50018..jpgSPA50022..jpg

                                Comment

                                Bezig...