Petshow

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #166
    Re: Petshow

    Hehe, die vermaakt zich wel zo te zien Jimny
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #167
      Re: Petshow

      Ja ja mijn schatje en duivetje is het

      14 Weken oud nu

      Groetjes Bella
      God was never on your side..

      Comment

      • LovelyLady
        Advanced Stoner
        Member
        • Apr 2010
        • 54

        #168
        Re: Petshow

        Dit zijn mijn lieve schatjes
        Attached Files

        Comment

        • Ert
          Senior Stoner
          Member
          • Aug 2009
          • 32

          #169
          Re: Petshow

          Dze boys zijn van ons.
          De donkere is een kruising Cane corso/ American Stafford en die is 2,5jaar en de lichte is ook een kruising Boerboel/Mechelse herder 9maanden jong.
          Allebij heel lief. Kleine is alleen heel erg waaks en dominant naar grote honden
          19032010049..jpg

          Gr ert
          Last edited by Ert; 7 April 2010, 13:05.

          Comment

          • o21
            Retired
            • Dec 2008
            • 696

            #170
            Re: Petshow

            Allemaal mooie beestje mooie hondjes daar hou ik wel van die stafford kruisingen had er vroeger eentje met een dog argentino. Hoe meer beestjes hoe meer vreugde in het hart van het beestje en de baas.

            Comment

            • snowball
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 101

              #171
              Re: Petshow

              Onze kat (Felix) komt af op de geur van een jointje, legt zich er dan bij neer, valt meestal in slaap en gaat nadien wat eten en drinken.

              Voorts maakt hij mij regelmatig wakker om te gaan werken (spijtig genoeg in het weekend ook)!
              Denk dat dat komt omdat hij van mijn wekker wakker wordt en ik meestal niet van de eerste keer.

              Zie hieronder enkele fotos van een paar maanden terug.
              IMG_0093..jpgIMG_0146..jpgIMG_0086..jpg

              Comment

              • Izthewiz13
                Senior Grower
                • Jul 2009
                • 950

                #172
                Re: Petshow

                Yioo

                Fotokes van mijn bullterrier



                MvG Izz

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #173
                  Re: Petshow



                  Hij word Groot
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • misty
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1462

                    #174
                    Re: Petshow

                    Vanmorgen 4 geboortes in huis,
                    3 meisjes(lapjes) en 1 jongetje(mooie rooie)
                    Helaas voor de liefhebbers allemaal al een goed tehuis inmiddels.

                    grts
                    Daniella
                    Afbeelding 012..jpgAfbeelding 011..jpg
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                    Misty's ABC

                    Comment

                    • naturalia
                      Retired
                      • May 2009
                      • 396

                      #175
                      Re: Petshow

                      BILD0040..jpgBILD0042..jpgBILD0039..jpgBILD0004..jpgBILD0006..jpg
                      Hierbij mijn 5 huisgenoten: de zwarte kater is bobo (3de foto); daarnaast zijn er nog 3 broers: (laatste foto) guust is de oudste, dan nog de 2 die samenliggen - plekje en sproetje; en als vijfde is er de kattin wizzy, zij is tevens tante van de 3 broertjes.
                      Het zijn mijn grootste schatten.
                      Last edited by naturalia; 25 April 2010, 20:51. Reden: attachments per vergissing gewijzigd; tekst aangepast aan volgorde foto's

                      Comment

                      • Amili
                        Son of the Bong
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2010
                        • 418

                        #176
                        Re: Petshow

                        Hoooi,
                        Iedereen heeft van die mooie beestjes.
                        Zelf heb ik een Kat. Mijn moeder is/was in het algemeen alergisch voor katten en honden.
                        Sinds ik Speedy (gonzales) heb opgehaald bij ene vriend van mij
                        op de boederiee is me moeder van haar allergie af.
                        Speedy heeft nog 3 broertjes waarvan me vriend er ook 1 heetf gehouden.
                        De andere 2 zwerven rond de boederije met de andere loslopende katten daar.
                        De Moeder van Speedy is overreden met de Jon deer(tractor)
                        Toen zwierven deze four brothers over de boederij.
                        We hadden ze gevonden en tjah... Still in love met Speedy
                        hij is nu ongeveer 8 maandjes oud.

                        Comment

                        • sprinterke2
                          Retired
                          • Jul 2009
                          • 353

                          #177
                          Re: Petshow

                          beer-guard dog



                          iemand een pintje ?
                          Last edited by sprinterke2; 26 April 2010, 04:36.

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #178
                            Re: Petshow

                            Nee dank u
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • naturalia
                              Retired
                              • May 2009
                              • 396

                              #179
                              Re: Petshow

                              spacecats


                              S8000552.jpg
                              Last edited by bobo; 13 May 2010, 14:51. Reden: foto

                              Comment

                              • bobo
                                Cronic Grower
                                • Oct 2007
                                • 3103

                                #180
                                Re: Petshow

                                mijn nieuwe kroost.

                                S8006039.jpgS8006041.jpgS8006061.jpg

                                grtz

                                Comment

                                Bezig...