De moppentapper!

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #361
    Re: De moppentapper!

    Een olifant ging met een man in de sauna. Plots vraagt de olifant: moet U dáár mee eten?

    AAleeejuppaahhh

    Comment

    • Ayrton S
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2012
      • 297

      #362
      Re: De moppentapper!

      Een homo die slecht kan zitten komt bij de dokter.
      De dokter onderzoekt hem, neemt bloed af en stuurt het naar het laboratorium.
      Een week later wordt de man teruggebeld met de mededeling dat hij toch maar even langs moet komen.
      Bij de dokter aangekomen zegt hij;ga maar even zitten en hou je goed vast.
      Je hebt een SOA opgelopen!” De Homo trekt wit weg, en ziet zijn wereld instorten.
      Hij valt van zijn stoel af en alles begint hem te duizelen als hij weer bijkomt roept hij tering, dokter wat moet ik nu?
      De dokter beloofd dat hij een recept voor hem zal uitschrijven.
      Verder zegt de dokter, maak dagelijks een maaltijd, neem als voorgerecht een uiensoep,
      een hoofdgerecht van taco’s met héél veel bonen, aangelengd met drie potten sambal en een flesje tabasco,
      als sausje kerrie met veel peper en als toetje een puimenvla.
      Daarna neemt u een glaasje water met twee laxeerpillen.”
      “Geweldig, dokter, bedankt voor het recept”, en hij bedankt de dokter nogmaals.
      “Bedankt, bedankt, bedankt”. “Denkt u trouwens dat het snel weer overgaat?”
      “Nee, natuurlijk niet”, zegt de dokter, “maar je weet wel meteen weer waar je Arie voor bedoeld is!”

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #363
        Re: De moppentapper!

        oh srry een beetje laat maar alsnog HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

        Comment

        • Renhaze
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Jun 2011
          • 441

          #364
          Re: De moppentapper!

          Een sexverslaafde, een Alcoholist en een Wiet-roker staan na een plotselinge dood bij de hellepoort. en moeten ook kiezen uit 4 deuren.

          Kamer 1: Daar zitten 200 naakte, geile nymfomane vrouwen die al een maand lang geen sex hebben gehad.
          Kamer 2: Daar staat een grote kast met 16 soorten wijn, 30 soorten whiskey , vaten met sherry, vaten met rum, genoeg voor 1000 jaar aan drank
          Kamer 3: Daar ligt een enorme berg wiet, die net zo hoog rijkt als de Dom misschien wel hoger. in elk geval duizenden kilos van de beste en sterkste wiet die je maar kan verzinnen.
          kamer 4 Een doosje met een knop, als je op die knop drukt dan keert iedereen terug en helemaal vrij, maar je zal zelf nooit meer mogen genieten van je verslaving.

          De duivel is aan het woord. en zegt. "je zal 5 jaar lang in een kamer vast zitten."

          De sexverslaafde zegt. "jullie kunnen me wat ik ga kamer 1 in".
          "Ja dat is me ook wat"zegt de alcoholist , "dan ga ik kamer 2 in".
          De wietverslaafde ziet er niet veel in om die twee vrij te krijgen, en kiest voor kamer 3. de duivel doet de deuren dicht.

          5 jaar later doet de duivel deur 1 open. Wat hij daar aantreft. allemaal schreeuwende babies boze zeurende vrouwen, overal stinkende poepluiers. De man zegt "Help me haal me hier uit ik doe er alles voor" "Ok! " zegt de duivel "Je hebt er dus wat van geleerd. Je bent vrij"

          De duivel opent nu deur nummer 2. De hele kamer ligt bezaaid met braaksel kapot glas en stinkt als de ergste hel die je maar kan voorstellen "Haal me hier weg, ik zal nooit meer wat drinken" roept de man. "Ok , je bent ook weer vrij" zegt de duivel, "je hebt er zeker wat van geleerd."

          Nu loopt de duivel bij deur nummer 3 langs en hoort iemand kloppen. De duivel doet de deur open en ziet daar de derde man staan, deze vraagt "heb je een vuurtje voor me?"

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #365
            Re: De moppentapper!

            Ik liep van de zomer over de markt, en voor mij liep een mooie meid, lange benen, kort rokje.

            Bij een kraampje met petjes en hoedjes bleef ze staan.
            Ze bukte voorover om een hoedje te pakken.

            Ik zag dat het rokje omhoog kwam en zag toen waar de string tussen de heerlijke billen verdween.
            Liefhebber die ik ben, bleef ik staan kijken.

            Ze bleef maar voorover bukken, hoedjes pakken en passen.
            Bij het 5e hoedje draaide ze zich om en keek mij recht in mijn gezicht aan.

            Ik dacht, nu krijgen we het: die is pissig, want die heeft “gevoeld” dat ik naar haar heb staan te kijken.
            Ze rommelde wat met haar handen aan het hoedje en vroeg aan mij: “En, staat ie?”

            Ik antwoordde: “Ja, bij het eerste hoedje al!


            Comment

            • Sole mio
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 808

              #366
              Re: De moppentapper!

              Een man gaat naar een kleermaker om een nieuwe broek.
              Terwijl de kleermaker zn maten begint te nemen vraagt hij,"lange pijpen of korte pijpen?"
              Antwoord de man met een accent "lange pijpen,maar eerste broeke passen".
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

              Comment

              • Rijksmonument
                Banned
                • Jan 2013
                • 5

                #367
                Re: De moppentapper!

                Een Turkse vrouw laat de loodgieter langskomen met de vraag; Iek wiel paipen fur afzougkap? Waarop de loodgieter zegt sodemieter op ik zou je nog niet willen neuken voor een kruik jenever.

                Comment

                • b0riis
                  Banned
                  • Jul 2011
                  • 1280

                  #368
                  Re: De moppentapper!

                  302421_319377558073130_1640106006_n.jpg

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #369
                    Re: De moppentapper!

                    Cadeautje voor mijn vrouw.

                    Ga ik vorige zaterdag een juwelierszaak binnen,kijk wat rond en zie plots een prachtige diamanten armband liggen .
                    Wanneer ik voorover buig om het sieraad achter de toonbank van naderbij te bekijken, ontglipt mij plots een windje '.
                    Ik kijk schichtig om mij heen in de hoop dat niemand iets gehoord heeft.

                    Jammer genoeg staat er net de knappe verkoopster achter mijn rug, ze begroet mij vriendelijk alsof er niets aan de hand is en geeft deskundig uitleg over het juweel.
                    Nog altijd lichtjes rood aangelopen en in verlegenheid, vraagt ik de dame hoeveel deze armband nu juist kost ? '
                    Flegmatiek antwoordt de verkoopster: 'Mijnheer, als je al een windje laat bij het bekijken van het juweel, ga je zeker in je broek schijten als je de prijs hoort !'


                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #370
                      Re: De moppentapper!

                      Die is ook al best oud Mcprutser..

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • ikke84
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2012
                        • 143

                        #371
                        Re: De moppentapper!

                        wat is een olifant in een boom?




                        een minder op de grond

                        wat zijn twee olifanten in een boom?




                        twee minder om de grond

                        wat zijn drie olifanten in een boom?



                        een sterke boom

                        Comment

                        • HOMMEL
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2012
                          • 229

                          #372
                          Re: De moppentapper!

                          Het is grijs, loopt door het bos, maar het is geen wolf ???
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          <
                          Toch een wolf
                          Leren = Experimenteren

                          Comment

                          • Cookaap
                            Elite Grower
                            • Dec 2011
                            • 2730

                            #373
                            Re: De moppentapper!

                            net over het randje: Wat is de overeenkomst tussen een baby en een Ferrari?

                            Je komt er moeilijk in maar 't scheurt wel lekker

                            Comment

                            • Medical-Spliff
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2011
                              • 2061

                              #374
                              Re: De moppentapper!

                              die is niet net over het randje cookaap, die is gewoon ziekelijk!!!! wat een vergelijking zeg!!!!! weet niet wat daar nu grappig aan is...
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

                              Comment

                              • Jointjedraaien
                                Admin
                                Admin
                                • Oct 2007
                                • 4362

                                #375
                                Re: De moppentapper!

                                Als je baby's het randje vind... Beetje misplaatst cokeaap.
                                Veel gestelde vragen over het forum

                                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                                Comment

                                Bezig...