De moppentapper!

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • nousch
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 154

    #421
    Re: De moppentapper!

    komt mijn schoonbroer op bezoek en plukt hij niet de mooiste perzik van mijn boom af , ( had ik graag voor mijn vrouwtje gereserveerd ) , zit ik daar mijn kas op te vreten tot ik plots op een idee kom , vraag ik aan hem wat hij van de perzik vind , lekker zegt hem , ja lach ik al , ik en mijn hond plassen elke morgen onder deze perzikenboom , en je proeft het resultaat , lol

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #422
      Re: De moppentapper!

      Comment

      • tjaart53
        Retired
        • Jul 2013
        • 4

        #423
        Re: De moppentapper!

        als ik in het vliegtuig zit heb ik altijd mijn arm buiten het raam zoals in de auto .
        maar als ik terug kom en boven amsterdam vlieg doe ik mijn arm altijd naar binnen weet je waarom


        anders stelen ze mijn horloge van mn pols

        Comment

        • Jiovanni
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Aug 2013
          • 17

          #424
          Re: De moppentapper!

          Er komt een man op de wallen, kijkt eens rond, en klopt eens op n deurtje...
          De brievenbus gaat open, en de man zegt: 'ik wil eens flink genaaid worden!'
          De dame v.l.z. zegt;'ja, effe wachten, schuif maar 50 euro door de bus, dan kom ik zo!'
          De man wacht 5 minuten, 10, 15, 20 minuten, en klopt dan weer aan en zegt 'Ik wil nou wel eens stevig genaaid worden' waarop de prostituee zegt; 'Alweer?'

          Comment

          • IdaIndica
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Nov 2013
            • 1

            #425
            Re: De moppentapper!

            Op nummer 55 woont batman,
            Op nummer 56 woont spiderman,
            Op nummer 57 woont superman,
            Wie woont er op nummer 58?

            Comment

            • Nik
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 2207

              #426
              Re: De moppentapper!

              Brandweerman?
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #427
                Re: De moppentapper!

                de buurman?

                Comment

                • robby
                  Expert Stoner
                  • Jun 2009
                  • 96

                  #428
                  Re: De moppentapper!

                  tis bruin en het kraakt?????? ne neger met botkanker

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  gisteren kwam ik ne marokaan vriend tegen en ik vroeg hem; heeft je vader soms een snor? neen zegt ie mijn vader heeft geen snor. dan ik tegen hem aah dan ist tog je moeder dat ik gezien heb

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  gisteren kwam ik ne marokaan vriend tegen en ik vroeg hem; heeft je vader soms een snor? neen zegt ie mijn vader heeft geen snor. dan ik tegen hem aah dan ist tog je moeder dat ik gezien heb

                  Comment

                  • Zakenman
                    Advanced Stoner
                    • Nov 2013
                    • 59

                    #429
                    Re: De moppentapper!

                    Wat moet je doen als je een hele lelijke vrouw hebt?

                    ....

                    Je laat haar elke dag s'ochtends 5km hardlopen en smiddags ook 5km.
                    Je zal zien je ziet heel snel verschil!

                    ....


                    ....


                    ....


                    Na 1 week is ze al 70km van huis!

                    Comment

                    • HJM
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 3714

                      #430
                      Re: De moppentapper!

                      't Huuske'
                      Moeder was druk in de keuke toeng ze inies kèihard riep:
                      "Vader, godis baute noar ’thuuske en mokt die plank is.
                      "Vader roept trug: "Dor is toch niks mis me 'tschijthuis."dan moeder wèr:
                      "Tis wel waor jong, mokket nei mor in orde."Dus vader wer noar baute noar t weecee, bekeket is en roept wèr trug:
                      "Mengs, der is echt hielemaol niks misme."Moeder roept trug: "Nou, stekt auwe kop mor is in t schijtgat.
                      "Kèkt goe rond en roept: "Mengs, in da gat is oek niks mis."Moeder roept wer: "Nou den komder mor trug ouit me aowe kop.
                      "Vader wil zeine kop out t gat omhoog trekke en roept den beangstigend:
                      "Moeder, helpt mei is, want het hoar van miene board zit vast in een spleet van de plank!
                      "Waoroep moeder rupt:
                      "Doe farrem zier he!"
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #431
                        Re: De moppentapper!

                        In mijn hoofd spreek ik dat uit als limburgs HJM, maar volgens mij klopt dat niet!

                        Nog eentje voor de gein aan de keukentafel:

                        Je krijgt de groeten van Conny!

                        - He? Welke Conny?

                        Die met die groene haren, je weet wel.

                        - Ik ken helemaal geen Conny volgens mij?

                        Jawel, HA! CONIFEREN!
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • chemmie
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 1535

                          #432
                          Re: De moppentapper!

                          Soort van Drents XD
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment

                          • bassBJ
                            Junior Stoner
                            Nieuw Lid
                            • Jan 2014
                            • 18

                            #433
                            Re: De moppentapper!

                            Er zit een roodharig meisje, een blond meisje, en een bruinharig meisje inde achtste groep van de basisschool.
                            Wie heeft de grootste tieten?

                            het blondje want die is 18
                            stop trichoomfobie!!

                            Comment

                            • jeepcj7
                              Plantje
                              Nieuw Lid
                              • Mar 2014
                              • 13

                              #434
                              Re: De moppentapper!

                              Een marokkaan heeft pas werk gevonden en komt na een week bij de baas.
                              Baas: En hoe lukt het nu hier zo op je werk?
                              Marokkaan: Jaja, dat lukt zo wel. Er is alleen een probleem.
                              Baas: Oh, ja? Wat dan wel?
                              Marokkan: Ja, die kruiwagen... dat gaat wel allemaal. Maar als ik daar zo mee loop, dan zo doet ie van piiieeeeeep...........piiieeeeeep...........piiiee eeeep...........piiieeeeeep...........piiieeeeeep. ..........piiieeeeeep.
                              Baas: Jaaa,(krabbent in haar)... Dat is inderdaad een groot probleem. Normaal moet dat piep...piep...piep...piep...piep...piep...piep...p iep...piep doen.

                              Comment

                              • reiko
                                Gandhi Ganjamaster
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2010
                                • 455

                                #435
                                Re: De moppentapper!

                                Hoe kan je zien dat een dom blondje een dildo gebruikt ??????

                                Aan haar afgebrokkelde tanden
                                Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                                Comment

                                Bezig...