Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bouwverslag klein budget

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Heel fijn voor je eindelijk,......na gedane arbeid is het goed rusten......O nee... ,maar nu komt het leukste,

    En dan te bedenken dat ik al weken wacht op een aarde-stopcontact boven,.....maar ik heb nu geduld gelukkig .....
    Ik kijk uit naar je kweekverslag

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Inderdaad, we kunnen eindelijk echt los Het kweekverslag is inmiddels ook opgestart

    #62
    Netjes hoor. Ziet er goed uit! Veel succes met je kweek. Ga je een kweekverslag starten?

    Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
    Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Uiteraard, vandaag het kweekverslag begonnen

    #63
    Daar mag je met recht trots op zijn!

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Thanks

    #64
    Echt heel mooi verslag man. Ben benieuwd naar het vervolg!

    Comment


    #65
    Toch nog een extra mini update.. Er lekte een klein beetje licht bij de extra inlaat. But duct tape (en 3 laagjes koolstofdoek) fixes everything
    79B71302-AD09-4D85-A39F-50E7E77F94D9.jpeg
    210D27F1-EDE7-4D35-9293-4AF62CCB58E6.jpeg
    De dop er na het fotomoment wel weer opgezet

    Ook nog een klein lek bij de deur (daar geen foto van). Op de overgang van de tochtstrip, kon bij 2 hoeken een beetje licht naar buiten. De verticale tochtstrip heb ik vervangen. En ditmaal de uiteindes schuin afgeknipt zodat er een overlap is (daar wel een foto van, die ik zwaar moest overbelichten om het zichtbaar te krijgen).
    04670348-6684-42BC-9F96-EDAAE8B5F62F.jpeg
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #66
      Nou kroket dat ziet er geweldig uit soms inderdaad een beetje doorgeslagen ma daar ga je dan ook jaren plezier van hebben mooi stukje vakwerk .
      Die temperatuur beveiliging had ik gewoon met een aansteker getest ipv een kop thee
      Een minpuntje waarom geen rechtstreekse kabel naar de meterkast en werk je met een verlengsnoer geintje natuurlijk

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Dat verlengsnoer kan echt niet nee.. Buitenkabel direct op de klemmen van het stopcontact zou beter zijn
        Ach, ik moest ergens stoppen met doorslaan

        Thanks makker

      #67
      Zojuist je bouw verslag eens doorgenomen, en dat heb je toch mooi gefixed man! Oog voor detail, beetje doorgeslagen maakt het wel helemaal je eigen creatie nu nog je eigen led lamp in elkaar fixen

      Comment


      • mafferd
        mafferd commented
        Editing a comment

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Mee eens mafferd, zelfbouw. Betere lichtspreiding kun je niet krijgen.

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Met de lichtspreiding heb je inderdaad wel een punt. Het valt mij ook regelmatig op dat de lampen onhandige afmetingen/spreiding hebben

        Tegen die tijd maak ik heel graag gebruik van je aanbod om wat samen te stellen

      #68
      Ik kan maar 1 ding zeggen en dat is, RESPECT! ​​​​

      Comment

      Bezig...
      X