Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Neutralizer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Neutralizer

    Korting op 420shop
    Na wat lezen kwam ik dit tegen, is het een broodje aap of de ultieme oplossing een neutralizer
    https://www.cnnbs.nl/ultieme-test-oo...e-neutralizer/

    #2
    Alles uit de vingers van cnnbs.nl vind ik BS. Het is en blijft een advertentie bedrijf.
    We moeten de fabrikant maar geloven dat het veilig is, ze laten niet zien wat er in zit en er is geen documentatie ontent de middelen die er in zitten.. Om geurmoleculen af te breken moet er oxidatie of een ander chemisch process plaatsvinden. Dat is best een complex iets om te doen, maar het is zeer zeker mogelijk. Alleen is mij niet duidelijk wat 't nog meer afbreekt. Terpenen lossen verf en plastics op bijvoorbeeld, super leuk dat die neutralizer terpenen gebruikt om andere terpenen aan te vallen, maar dat betekent in mijn wereld nog niet dat het daarmee ook veilig is.

    Als we de wet hanteren, dan mag dit product niet eens in NL of BE of in de EU verkocht worden.

    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Ok ik dacht dat cnnbs wel een betrouwbare site is, weer wat geleerd. Ik ga als alles goed is een kweekje beginnen in een kamertje dat dicht bij mijn voordeur is en de voordeur van de buren is een kleine 2meter verder. Ik lees hier vaker dat er toch geur ontsnapt bij een kweektent. Vind dat erg vreemd maar is wel iets om rekening mee te houden.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Alles uit de vingers van cnnbs.nl vind ik BS. Het is en blijft een advertentie bedrijf.

        Ik vind persoonlijk dat er toch veel bruikbare informatie opstaat, zeker voor beginners die weinig tot niks weten van kweken. Dus ze zomaar afschilderen als 'alles is Bullshit' is volgens mij erover ...

        Legal, doesn't make it better or right

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Nja, dit is dus precies het punt. Er staat informatie op die voor beginners heel bruikbaar lijkt. Er zijn hier al aardig wat kweekjes voorbij gekomen die verpest zijn door de shit op cnnbs.nl. Zomaar is het dus zeker niet. Check dit topic ff: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-over-cnnbs-nl

        • sounix
          sounix commented
          Editing a comment
          daar kan ik je niet tegen spreken want ik ken geen mensen die hun kweekje verkloten door info dat van hun site komt. Ik denk eerder dat teveel tegen strijdigheden lezen een beginner zij kweek naar de maan helpt. De ene site zegt dit, op het forum word dat gezegd en verder leest die persoon dan weer dit en voor je het weet zijn al die "goede raad" eigenlijk de weg naar een "ik verkloot men kweek"

          Nu moet ik wel toegeven dat ik ook al dingen op hun site ben tegen gekomen waarvan ik dacht "O Boy.... " maar dan kan ik eigenlijk over elke site en forum zeggen, zelfs hier. Maar dat is natuurlijk mijn eigen mening en idee he. Wat voor mij werkt en goed is, kan voor jou slecht zijn.

        #5
        Zie het als een soort betere luchtverfrisser, in heb ze in actie gezien en geroken en het doet een beetje wat het belooft. Maar geen alternatief voor een geurfilter.

        Comment


          #6
          ik heb me erin verdiept toen ik een mobile airco moest plaatsen, ik had daarvoor geen uitvooer en maakte die in de deur. de volgende dag werd ik in mijn tuintje verwelkomt door de heerlijke geurtjes. ik aan het zoeken en ik kwam uit op ona gel. dit goedje veranderd de moleculen en er werd gezegd dit niet in de kweekruimte te zetten.
          ik heb het dus af en toe gevoerd in de uitblaas buis van de airco en het probleem was opgelost. daarnaast was het probleem wat er zou zijn ivm het veranderen van de moleculen ook opgelost, dit zat echter in een gesloten buis.

          een pot ona gel kost 10 euro en daar deed ik de hele kweek mee.
          koop es zon potje, pak een wc rolletje en doe dat spul erin.
          neem een dikke hijs en blaas deze hierdoor uit...
          geen geur,

          wat ik wel weet is dat het de smaak aantast en dit apparaatje doet egenlijk hetzelfde dus zeker buiten de ruimte houden.
          werkt trouwens ook perfect als je je kweek knipt in de woonkamer. pot voor de deur en voila, geen geur geen vragen en lekker rokuhhh

          Comment


            #7
            Ok dat is net dus allemaal niet, ik ga maat voor een soortje die tijdens de bloei periode niet sterk ruikt, ik wil zeker weten dat als de tent dicht is en alles werkt geen geur doorlaat. Het word de blue mystic van nirvana

            Comment


            • Alzheimer
              Alzheimer commented
              Editing a comment
              ah ok en dan filter ff omruilen wanneer de gebruikte te vochtig is? goed idee. dank je !

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Of zorgen dat het niet te vochtig wordt.

            • Alzheimer
              Alzheimer commented
              Editing a comment
              ja ik doe mijn best maar daarvoor staat mn kastje te vol. volgend rondje misschien beter drie planten zetten zodat ik ruimte heb om een ontvchtiger in de kast te zetten. erg moeilijk om de ideale omstandigheden te realiseren. voorlopig lukt het dempen van de LV me alleen met de kastdeurtjes een deel van de dag wijd open..

            #8
            Ik ga zeker een filter plaatsen, maar ik las de afgelopen dagen een aantal verslagen dat je de weed ruikte met een dichte tent, gewoon voor zorgen dat alles goed met duct-tape is vastgeplakt dan zal het allemaal niet nodig zijn.

            Comment


            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Dat Zou in theorie niet moeten kunnen. tenzei je filter oud is, of de lv te hoog. Zie dat veel mensen hele kleine filtertjes gebruiken. Denk dat het minder snel gebeurt als je gewoon een goeie filter gebruikt. Ik heb zelf een waay overpowered filter van 700m3/h. Just 2be sure. Kan me ook voorstellen dat als je een vetilator op een van je inlaten riccht dat er misschien een geurtje lekt.

            #9
            Oorspronkelijk geplaatst door sounix View Post


            Ik vind persoonlijk dat er toch veel bruikbare informatie opstaat, zeker voor beginners die weinig tot niks weten van kweken. Dus ze zomaar afschilderen als 'alles is Bullshit' is volgens mij erover ...
            De vragen sectie van dit forum stond vorig jaar vol met posts dankzij cnnbs. Als je weinig tot niets weet, dan neem je makkelijk dingen voor waarheid aan. Cnnbs heeft bewezen er vaker naast te zitten dan dat ze gelijk hebben. Ze kopieren hele artikelen van (buitenlandse) forumposts en doen alsof ze het wiel zelf hebben uitgevonden en ze krijsen dat het werkt. Ze schilderen fabels af als feiten.
            Dat wij vervolgens de scherven mogen rapen, en dat we beginners moeten gaan OVERTUIGEN dat ze het verkeerd hebben.. Dat neem ik niet meer voor lief.
            Ik heb genoeg discussies gevoerd met beginners die vonden dat cnnbs gelijk had, maar vervolgens wel hun eigen kweek aan het verneuken waren 'in opdracht van'.
            Als je aan mijn kennis en kunde twijfelt vind ik dat heel goed, dan ga ik graag in gesprek en dan pas ik logica toe om samen de waarheid te vinden. cnnbs heeft geen commentsectie, geen forum, geen overlegmogelijkheid en geen persoonlijke verantwoordelijkheid.

            Als ik hier dingen neerplemp, en mensen spreken mij er op aan dan kom ik er graag op terug. Met discussieren en bespreken komen we allemaal verder, ik geef mijn fouten niet graag toe, maar ik geef ze wel toe. Als je zulke dingen a priori blokkeert en voorkomt, dan zet je geen zuivere koffie. Dan ben je moedwillig mensen aan het misleiden om aan je reclame-inkomsten te komen.
            Dat is wat ze doen. En wij mogen alle fouten weer recht proberen te trekken, zonder dat wij er iets voor terug krijgen (alhoewel de lotto een hele leuke is! Thanks Jointjedraaien !). Ik zet mezelf graag in voor kwekers omdat ik wil dat ze de beste oogst ooit dragen en lekker kunnen genieten van een jointje. Ik kan mezelf en mijn kennis achter een paywall of advertentiesite gooien, dan trek ik makkelijk tweeduizend euro per maand extra binnen; mijn schrijfstijl is leuk bevonden, ik weet meer dan de doorgewinterde kweker, ik voer discussies met professoren en wetenschappers op plantengebied, ik heb een tiental jaren ervaring op biochemisch gebied.. Maar het zou verloochening zijn. Het zou betekenen dat ik slachtoffers van cnnbs zou laten zinken, en ze nog een middelvinger na geef door er geld mee te verdienen.
            Ze vertellen je wat zij denken wat jij wilt horen. Ik heb hun site al een tijd niet bekeken, maar het viel mij altijd op dat alles bij hen werkte. Elke techniek, elke truc, alles leverde meer oogst op.
            Terwijl op amerikaanse fora al lang het tegendeel bewezen was. Maar goed, daar ga je als beginner niet naar zoeken, je zoekt naar goudbergen, het ultieme geheim.
            Daar ben jij als persoon helemaal vrij in, net als dat ik vrij ben om mentaal een vinkje achter je naam te zetten: all help denied.
            Ik doe 't niet meer, die zooi van cnnbs oplappen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


            • sounix
              sounix commented
              Editing a comment
              ik begrijp wat je bedoeld, hun site komt inderdaad wel over alsof ze alle kunstjes van het vak kennen en als je hun raad volgt je de pot goud op het einde van de regenboog zal vinden. Dat was me ook al opgevallen.

              Misschien ben ik daarin te braaf om een site volledig als slecht af te schilderen maar het kan natuurlijk zijn net omdat ik wel wat ervaring heb dat ik besef dat dingen op hun site gewoon te goed om waar te zijn is. Ik neem liever raad van mensen persoonlijk dan van een website waar ik enkel kan lezen en geen feedback krijg

              Maar ik blijf wel bij men standpunt, een volledige site afschilderen als "bullshit" is er toch, hoe dan ook, net iets over

              EDIT:
              Om toe te voegen, ik haal toch redelijk veel info van zamnesia.nl, waar ik ook mijn zaadjes haal. Ik vind hun info wel betrouwbare of is deze ook vol foute informatie ???
              Last edited by sounix; 13 October 2020, 21:57.

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment

            • LR2
              LR2 commented
              Editing a comment
          Bezig...
          X