Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De verlichting in je kweekruimte

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand ervaring met mars pro II 400w epistar 80?

    Is deze led kweeklamp de moeite waard?

    Comment


      Kijk op elektrohandelsprijzen.nl onder led-verlichting

      Comment


        Ik zou graag online een lamp kopen van Viparspectra, zag er staan op kweeklamp.be. Kan iemand me zeggen of deze site betrouwbaar is? Of iemand die een betere site kent?

        Mijn excuses als deze vraag al gesteld is.
        Mvg

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Captain Djeppoz View Post
          Ik zou graag online een lamp kopen van Viparspectra, zag er staan op kweeklamp.be. Kan iemand me zeggen of deze site betrouwbaar is? Of iemand die een betere site kent?

          Mijn excuses als deze vraag al gesteld is.
          Mvg
          Zou zelf voor een andere lamp gaan..Geen lumeri meer?

          Maar goed, bestel dan beter via http://www.viparspectra.com/ is goedkoper en de levertijd een dag of twee langer (worth it) Komt vanuit Duitsland
          Ad usum proprium!

          Comment


            Only US...welk merk stel je voor? 120 op 120 op 200 tent

            Comment


              Ben blijkbaar niet de enigste die problemen heeft om een lamp te kiezen

              Comment


                Denk niet dat een tent die geen geluid maakt bestaat.

                Comment


                • DikkeJay
                  DikkeJay commented
                  Editing a comment
                  Tenten maken geen geluid xD Maar inderdaad je zal altijd afzuiging nodig hebben en die maakt nou eenmaal geluid. En met actief gekoelde LEDs komt er nog wat extra geluid bij.

                Mijn keuze gemaakt ik ga voor de viperspectra tc 600
                ingebouwde timer en dimfunctie hebben de knoop doorgehakt.
                Meerdere kweekverslagen bekeken en prijs kwaliteit verhouding is ook ok.
                The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                5 lekkere grieten onder de zon

                Comment


                  Ik heb een viprspectra met groei en bloei functie als ik deze op groei zet gebruikt ie 100w,zet ik hem op bloei en groei 210w.
                  Nu deze lamp is full spectrum groei bloei kan ik deze stand ook niet gewoon gebruiken bij de gehele cyclus aangezien er andere full spectrum lampen zijn van hetzelfde merk zonder de afzonderlijke knoppen.
                  Mijn redenatie twee knoppen geven meer vermogen samen waarom dan de groei en bloei dan scheiden als de full spectrum dit ook niet doet.
                  Liever 210 ipv 100 uiteraard ben ik hier mis of ...
                  The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                  5 lekkere grieten onder de zon

                  Comment


                  • SweetMango
                    SweetMango commented
                    Editing a comment
                    Ja hoor kan gewoon. Doe ik zelf ook met mijn Viraspecter.

                  • Jamzieman
                    Jamzieman commented
                    Editing a comment
                    ok top thnks voor reactie
                    is de hoogte dan hetzelfde 100cm zaailing 60 80 veg 60 45 bloei

                  • kroket
                    kroket commented
                    Editing a comment
                    Voor de zaailingen gebruik ik wel de veg stand, scheelt weer een beetje stroom

                  Comment


                  • Flip Hasjkip
                    Flip Hasjkip commented
                    Editing a comment
                    Licht eraan watt je wilt, HPS, LED, TL en zo zijn er nog wel wat op te noemen en hoeveel Watt je wilt stoken. Watt is je doel ?

                    Ben je in dit topic misschien al iets tegen gekomen ? Zo niet, watt stond je tegen ? Watt leek je wel positief ?

                  Ik heb absoluut geen idee watt ik wil, want watt ik wil is wat jullie hier denken dat het beste is. Wat ik niet wil is een panel, meer dan 1 lamp en energie zuinige, niet zuigend, lamp.

                  Comment


                    Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en wensen die aansluiten bij hun situatie.

                    Heb je dit draadje al gelezen ? Het zijn 28 pagina’s en er komen heel wat lampen voorbij, wellicht doe je al een beetje een idee op ?
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                      Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren en wensen die aansluiten bij hun situatie.

                      Heb je dit draadje al gelezen ? Het zijn 28 pagina’s en er komen heel wat lampen voorbij, wellicht doe je al een beetje een idee op ?
                      Ja dat snap ik, maar mijn wensen zijn relatief simpel en de 28 pagina's geven teveel info mbt wat professionelere kwekers.

                      Comment


                        We zijn allemaal hobbyisten hier

                        Als warmte bijv. geen probleem is in de zomer zou je kunnen kijken voor een 600 watt hps met een digitale vsa. Een mooie spiegelkap erbij dan ben je voor nog geen 200 & klaar. Daar dien je dan wel nog een schakelkast met een relais bij te gebruiken.

                        Wil je liever iets koelers dan kan je kijken voor led. Dit is wel weer duurder in de aanschaf, voordeel is dat je geen lampen hoeft te wisselen. Het zou niet nodig hoeven te zijn maar ik raad toch ook hier een schakelkast met relais aan.

                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          Ben echt waanzinnig tevreden van mijn CMH lamp... 315W en toch alle voordelen van HPS, met meer dieptestraling en breder spectrum... voor 300€ ben je gesteld, geen gedoe met transfos enz, gewoon inpluggen....hij legt t beter uit dan ik...
                          https://youtu.be/W7SYrgnwoHY

                          Comment

                          Bezig...
                          X