Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De verlichting in je kweekruimte

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Re: De verlichting in je kweekruimte

Super topic.. Bedankt

Comment

• Hoi allemaal,

ik ga over een paar weken beginnen met mijn volgende kweek. Hiervoor ga ik 3 zaadjes op wietzaadjes.nl kopen. Ik heb één Philips SON-T PIA 400w en vraag mij af of dit genoeg is voor 3 plantjes.

Ik ben er nog niet uit welke zaadjes ik ga kopen, maar ik twijfel tussen Double Dutch van Serious Seeds of Big Bud, want ik streef naar grote opbrengst. Ik sta altijd open voor andere opties in wietzaadjes. Iemand die ervaring of verstand heeft van goeie wietzaadjes voor beginners? Ik ga binnenkweken in een 1m2 ruimte. Zijn er nog belangrijke dingen die aangeschaft moeten worden, mijn budget is niet erg breed. Dus:

welke wietzaadjes worden aangeraden voor beginners? Ik wil ook de scrog methode toeppasen en ik wil gaan toppen voor optimale opbrensgt.

Gr thijn

Comment

• Ik ken die lamp niet maar als je daarmee je tent qua oppervlakte goed kunt belichten lijkt me 400 watt prima om 3 plantjes onder groot te brengen.
        Maar waarom 3 terwijl 4 zoveel beter op een vierkant past?

Je plannen klinken goed maar ik mis bijvoorbeeld een idee over filter en afzuiging...
        Ik zou zeggen. Kijk eerst eens een paar honderd uur youtube video's over kweken en lees dit forum van voor naar achter. Dan weet je al veel meer. Het voorkomt dat je dure fouten maakt, die hebben wij namelijk al voor je gemaakt......

Maar vooral, start een kweekverslag. Dan kun je al je vragen stellen en wordt je meestal wel op weg geholpen.

Succes, Ron

Comment

• Goeie bump trouwens

Comment

• Is goed, ga ik doen. Bedankt Ron!

Comment

Footer Left Ad

Collapse
            Bezig...
            X