yo dudez,
Is dit iets?
http://www.ebay.de/itm/Pflanzsack-Ec...62040876&rt=nc
Welke kleur is eigenlijk het beste voor onze dames?
Is er een reden waarom bijna alle potten zwart zijn?
Nomercy heeft ook goedkope smartpots....iemand ervaring mee?
Is dit iets?
http://www.ebay.de/itm/Pflanzsack-Ec...62040876&rt=nc
Welke kleur is eigenlijk het beste voor onze dames?
Is er een reden waarom bijna alle potten zwart zijn?
Nomercy heeft ook goedkope smartpots....iemand ervaring mee?






of gewoon direct in de zak van je aarde planten en klaar 

Comment