Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Leds van Todogrowled!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

    Nee en ik doe het uiteindelijk toch wel op mijn manier dus dat komt wel goed Meglow maar ik luister wel heel goed naar wat mensen hier op het forum te zeggen hebben en iedere tip en opmerking is welkom. Dus dank daarvoor. Helpt mij alleen maar bij het maken van de juiste afweging.

    Comment


      #17
      Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

      ja Q dat ziet er aardig uit die zelfgemaakte ledlamp !! ben jaloers

      mafferd wat is de prijs ongeveer voor zelfbouw , want 1800 euro wat ik hier zie !! mja dat kan bassi er ni aan geven hoor
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #18
        Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

        Berekeningen etc staan in mijn diy topic K1 Voor een passief gekoeld setje van 4 3590's betaalde ik via Kingbrite 345 euro, alles inbegrepen behalve de alu profielen voor het frame.

        Ga je naar actieve koeling dan betaal je 315 euro voor een zelfgemaakte set, heel de mikmak inbegrepen. Het enige wat je moet kunnen is gaatjes boren en vijzen vastzetten. Als je iemand daar 600 extra voor wil betalen is dat niet mijn probleem Plus je spreidt het licht naar je eigen goesting, wat altijd beter is dan zo'n standaard balkje van 4.

        Comment


          #19
          Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

          Je laat het makkelijk klinken. Maak jij zo een setje voor mij mag je er nog wat opzetten ook . Hoe bevallen ze Beo? Heb je al ergens een verslag?

          Comment


            #20
            Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

            Het is ook vrij makkelijk.
            Ik moet nog beginnen, draai twee rondes in de winter en tot nu toe altijd met hps gewerkt. Dus voor mij is het ook allemaal nieuw. Maar er komt een massa licht van 4 zo'n cobs.

            Comment


              #21
              Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

              thx beo , dan zal ik dat eens even moeten bekijken , want k1 wil ni achter blijven he
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                #22
                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment


                  #23

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #24
                    Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

                    En ik zit hier maar te plaren, niet wetende hoe ik een auto-accu moet doormeten (na flink googlen wel gevonden hoor). Mooi werk heren!
                    Elektra, ik zou het moeten kunnen, maar het is als Chinees voor me. Goed dat er mensen zoals jullie zijn!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #25
                      Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

                      Ook Chinees kun je leren.

                      Prachtig spul die LED units.
                      Me toch maar eens verdiepen in de materie, en zelf wat gaan prutsen.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ikweetwelwatofniet View Post
                        Re: Nieuwe Leds van Todogrowled!

                        Nee en ik doe het uiteindelijk toch wel op mijn manier dus dat komt wel goed Meglow maar ik luister wel heel goed naar wat mensen hier op het forum te zeggen hebben en iedere tip en opmerking is welkom. Dus dank daarvoor. Helpt mij alleen maar bij het maken van de juiste afweging.
                        Ik ben wel benieuwd hoe het je is vergaan met deze prachtige opzet. Vooral met die Cree 3590 erin t.o.v. de oudere versie die ik zelf nog heb.
                        http://akk.li/

                        Comment

                        Bezig...
                        X