Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Markster´s 5x PP x NYCD(regular seeds)+

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Markster´s 5x PP x NYCD(regular seeds)+

9 a 10 weken kun je zo ongeveer aanhouden jehsd
    ze zijn mooi compact,belooft mooie harde buds!die je zowieso wel gaan smaken
    go jehsd!
    grtzen thanx voor de complimenten en goede reclame!

Comment

Hoy Jehsd,

Ik denk dat je beter moet opletten man. Weekje geleden zagen je bovenste bladeren er veel beter uit meen ik, vergelijk zelf maar eens op de geposte foto's... Ik vind dat de bovenste blaadjes weer serieus gaan hangen. Maar dit zou ook gewoon zo kunnen zijn of doordat je net water had gegeven of misschien nog moest geven ofzo. Daar zul je zelf wel beter over kunnen oordelen.
      Proficiat met je 3 dames en hoop dat je ze lekker kunt laten knallen.

Grtz $iR
      sigpic

Comment

Week 1 van de bloei is voorbij, (vanf de eerste bloeiharen gerekend)

Ze kregen 500 ml (ongeveer) om de dag met ec van 0,8 .

Nu al 2 gietbeurten met gewoon afgezuurd water ph 6,2 al 2 dagen na elkaar(deze middag voor fotoos ook gekregen) rond de 500 ml ,en morgen verder zien!

Nu eens ec van 0,9 en kijken wat dat geeft!
        De niet getopte is nu 62 cm (nog 16cm max 20cm te gaan),en krijgt een mooie top met een hele krans kleinere eronder.
        De getopten gaan ook lekker,die ene lijkt wel gefimt!Wat een planten
        Dit alles geldt voor de 3 grote dames!

De stekjes en de 3 dwergjes krijgen nog geen voeding staan immers in voorbemeste aarde(9 dagen),geef deze pas als ze dit weekend nog lichtergroen zijn!!
        De dwergjes vertonen nog geen geslacht(denk als ik geslacht weet de dwergvrouwtjes uit tent, onder tl 18 uur tot het beter weer is ,en dan buiten laten groeien voor stekken??
        Want plek tekort als alles nog veel groeit!!

Alles voor de rest redelijk denk ik alleen lamp misschien iets te dicht op de bovenste blaadjes???

Groeten,

(sorry alle fotoos weer door elkaar heen, hoe geef ik mijn fotoos een naam
        Attached Files
        Geniet van iedere dag!!

Comment

aha ,daar komen de buddies!
          nog 9 weekjes te gaan.
          grtz

Comment

Hoe lang groeien ze zo nog door!!!!!!!!!!

Nu 16 dagen onder 12 uur en 9 dagen geslacht duidelijk,wat groeien ze nog hard zeg!!

Groeten,
            Last edited by jehsd; 2 April 2010, 20:34.
            Geniet van iedere dag!!

Comment

heb ik je al lang geleden voor gewaarschuwd,iedere plant groeit door in t begin van de bloei.
              houd ongeveer rekening met 1/3 van de hoogte die ze nu heeft,dat er nog bijkomt!
              grtz

Comment

Hoi jehsd,
                Ziet er mooi groen en gezond uit daarbinnen. Ik zie dat je de zelfde aarde gerbuikt als ik Aveve, heb ik ook zeer goede ervaring mee van de laatste keer, lekker goedkoop ook.

Die groeien wel hard dan, zo te zien. 16 dagen is net te laat om te toppen volgens mij. Je kunt ze altijd nog een beetje buigen, LST he.

edit:
                Aan de foto's te zien, is nog een keer toppen alang verleden tijd
                Last edited by heaven; 2 April 2010, 21:10.

Comment

Wat zou het probleem zijn,zou het komen door te weinig voeding te weinig of te veel water of te dicht tegen de lampen (wat me sterk likt want de lagere topuiteinden hebben het ook)

Kan iemand mijn helpen,ze hebben vanmorgen een dikke halve liter gekregen,of zou er iets anders aan de hand zijn????????????

Wat drinkt een plant van rond de 70 cm en 3 weken in de bloei ongeveer (12 liter pot)

Groetjez,
                  Attached Files
                  Last edited by jehsd; 4 April 2010, 22:06.
                  Geniet van iedere dag!!

Comment

Hallo,

Druktemaker valt best mee hoor!!

Heb ze nu al 2 dagen geen water gegeven en zie nog steeds geen verbetering maar zie wel dat ze morgen drinken willen!!!!!!!

Ik gok op de warmte bovenin de tent vooral,dus heb lamp zo hoog mogelijk gehangen,ze zijn denk ik toch gestopt met groeien.
                    En alles een beetje verzet zodat de grotere planten minder warmte krijgen (aan de buitenkant en niet recht onder lamp)

Morgen gewoon weer water met ec van 0,8 ongeveer halve liter langs boven nu!!!

Hopelijk betert alles maar topjes groeien prima en daar doen we het voor,en het begint al redelijk lekker te ruiken

Groetjes en alle hulp en suggesties welkom,
                    Geniet van iedere dag!!

Comment

Ik heb het idee dat mijn potten een stuk zwaarder aanvoelen met Aveve aarde erin in plaatst van de lightmix van de growshop. Ik heb eens geprobeerd en ondanks dat de 11 liter potten best wel zwaar aanvoelden stonden de dames er vandaag aardig droog bij.

Comment

Lamp hangt nu op 45 cm en heb het watergeven wel al onder de knie hoor, en mijn blazer staat al op mijn lamp!

Toch bedankt voor tips,

Groeien,
                        Geniet van iedere dag!!

Comment

Ok nice
                          Bij mij hadden ze toch wel even dorst hoor, en best wel te korten al, is op zich niet erg. Heb planten van praktisch kaal naar struik zien worden en anders om.
                          Heb ze nu toch al 2 liter in 2 dagen gegeven. Beginnen ze natuurlijk weer te groeien als gekken. Wel nog stikstof nodig, maar probeer ze een beetje met voeding naar bloei te stimuleren, wel beetje onnatuurlijk, mja....
                          En lamp hangt hier met koelertje aan de kap gemonteerd op ongeveer 30cm 400W ter info.

Comment

the claw noemt men dat je hebt een PH probleem waardoor sommige elementen worden gelock en niet meer beschikbar of zelfs giftig voor je plant worden.

Meet je bodem ph. Spoelen kan je probleem oplossen.

Grtz

Comment

Comment

On topic aub!?

Grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

Bezig...
                                X