Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Fosferplus, wat is dat? Voor meer P neem ik aan.
Waarom geen PK 13/14, is dat mss een ander stap?
De voeding van één lijn is toch op elkaar afgestemt, wat mij wel opvalt is dat tegenover deze Hesi lijn, de Canna lijn meer Kalium er in heeft, en minder Fosfor, snelle gok. Je moet toch de echte NPK hoeveelheden naast elkaar houden, wat ze zo op de flessen zetten zijn verhoudingen, niet de echte percentages opgelost.
Canna N P K
Canna Terra Vega 14 6 17
Canna Terra Flores 10 9 19
Ik kan de orginele bron even niet vinden.
Misschien dat iemand dat in een lijstje plaatsen?
Nog een weekje of 3 te gaan de dwarfjes gaan als een tiet ook en zijn net zo groot als de rest (staan wel op verhoog van 15cm) en gaan weekje of 3 later dan de rest klaar zijn.
Voor de rest alles mooi groen en weinig problemen, zit op ec van 1,75 nu nog 2 weken voeding en dan gewoon water, en waarschijnlijk 2 of 3 nlxén iets sneller klaar!!
jahman, ziet er pima uit dude mooie pijlen en lekker vol hars. je bent er bijna wie had gedacht dat dit kweekje uiteindelijk nog goed ging komen. Veel geleerd kerel op deze kweek ga zo door.
Ik heb mijn usb microscoop en ben beetje aant expirimenteren,ze hebben gister voor de laatste keer voeding gehad mischien 1 tje nog 1 keer voeding de rest krijgt nog 7 dagen gewoon water of 8 dan nog 2 dagen droog en donker en dan knippen maar.
Groetjes,
nog een snelle foto ut de tent nog een weekje ongeveer en wat een overheerlijke reuk
Comment