Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

QnQ's kweekkelder 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    en Q hoe gaat het hier in je keldertje ?
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #47
      -=[Update]=- marijuana08.jpg

      Alles gaat z'n gangetje heh, eigenlijk is het gewoon wachten tot het tussen een papiertje past.
      Buigen en binden, de White diesel gaat nog steeds iets sneller, alhoewel die wel wat minder blad heeft.
      Benieuwd of dat later nog terug te zien is.
      Misschien komt Missus Grape straks tot het plafond



      QNQ201702.152.JPGQNQ201702.151.JPG

      Twee dagen later. (25/01)
      De groei zit er nu goed in. Bijna een week op 12/12

      QNQ201702.154.JPGQNQ201702.155.JPGQNQ201702.153.JPG

      Nog wat later (31/01)
      Het wordt echt een rommeltje boven het gaas.
      Tja, zolang het groeit blijf ik een beetje binden.

      QNQ201702.157.JPGQNQ201702.158.JPG

      Ik rommel wat met de hoogte van de lamp.
      20-25cm zou het in theorie moeten zijn, maar de plantjes hebben daar wat moeite mee.
      Ik denk dat zo'n 35cm boven het midden beter uitkomt momenteel.
      Ik hou m'n oog goed op de bladeren recht onder de lamp. Zo gauw de karteltjes een beetje overeind komen staat de lamp te dichtbij.
      Als ik in overleg met de dames de juiste hoogte heb bepaald dan laat ik 'm ook zo staan.
      De toppen die er straks bovenop komen zitten dan sowieso dichterbij de lamp dus dan zou het weer goed moeten komen.
      Tegen die tijd zijn ze ook wat beter gewend denk ik.

      QNQ201702.160.JPGneemolie.JPG
      Gelukkig staat dit in de koelkast.
      Door het plastic op de aarde blijft de toplaag vochtiger, da's fijn voor de wortels, maar ook voor de varenrouwmug die daar graag z'n eieren in poept.
      Ik heb dus een half litertje heet water met een flinke mespunt Neemolie vermengt, druppie Dreft erbij en over de aarde verneveld.
      Neemolie is geen contactmiddel zoals bijna alle andere bestrijdingsmiddelen.
      Je hoeft de beestjes hiermee dus niet te raken, maar ze gaan zich niet lekker voelen door de geur/smaak van dat goedje. Begrijpelijk, bwah ...
      Ik ga er vanuit dat dit ook prima werkt als je het gewoon over de aarde verneveld. We zullen zien ....

      Ahja, dat Neemolie proef je trouwens niet terug in de wiet.
      Ik heb het nog nooit meegemaakt in ieder geval, en ik ben best kritisch op smaken.






      QNQ201702.159.JPGQNQ201702.161.JPGQNQ201702.162.JPGgroenliggi.JPG

      Groen licht in de kweekruimte als ik tijdens de donkerperiode bij de plantjes kijk.
      als je dan een beetje gaat lopen flitsen met je gsm is dan natuurlijk niet zo'n strak plan.

      QNQ201702.163.JPG

      Voorlopig staat het er weer netjes bij.

      DraaieMaarrrrrrrrrrr

      QNQ201702.156.JPG



      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #48
        Mooie update weer. Blijft je kelder een beetje op temperatuur met deze koude nachten?

        Dat groene pakje staat je erg goed
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #49
          weer leuk om te lezen

          en alles staat er weer netjes bij zoals ik gewend van ej ben

          groetjes
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #50
            mooi verslag en leuk om te lezen.

            toch nog iets terug voor jouw inzet....
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment


              #51
              heerlijk leesvoer weer, keep on going!

              greetzz

              Comment


                #52
                Nice, ziet er weer netjes uit. Ga zo door en Marie Johanna zal je belonen :p
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #53
                  Erg leuk om te volgen, ziet er ook mooi uit
                  Hoe buig je ze zo mooi om zonder te breken?
                  puur met massage? Ik heb zelf buigen nog niet helemaal onder de knie geloof ik..

                  Comment


                    #54
                    Elke keer weer fijn om hier lekker te lezen.
                    Dat rek komt wel vol daar zo te zien!
                    En idd die neemolie is top spul, daarvan heb ik ook altijd wat op voorraad.
                    Laat het bloeien maar beginnen.

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                    Comment


                      #55
                      Inderdaad, Q, ik waardeer je schrijfstijd ook. Alleen het idee van zo'n strakke groene legging staat me een beetje tegen... Daar moeten straks wel mooie toppen aan gaan komen...
                      1e kweek - Mohan Ram (Done)
                      3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

                      Comment


                        #56
                        Ziet er mooi uit Q kijk graag mee.
                        Dat buigen en binden zal ik ook gaan doen in de nabije toekomst, leerzaam dit!
                        Ad usum proprium!

                        Comment


                          #57
                          Oh oh jee, ik kan er niet meer tegen, bij jou ziet het er ook weer prima uit . Ik krijg zo veel jeuk, ik kan bijna niet meer wachten!!!
                          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                          Comment


                            #58
                            Als grote comic liefhebber (zeg maar freak gerust) is het altijd leuk om je verslagen te lezen qnq. Zelf een comic liefhebber?
                            Heb mede dankzij jou (je post over je nes classic) ook mijn retropie eens gedupdate.

                            En je plantjes staan perfect, maar dat hoeft niemand je te zeggen
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment


                              #59
                              Gaat lekker! Ben benieuwd naar de temperatuur.

                              Comment


                                #60
                                -=[ Update ]=-

                                Q ? Wat heb je gedaan ???



                                QNQ201702.166.JPG



                                QNQ201702.165.JPGQNQ201702.164.JPG

                                Er blijft nog heel wat over.
                                Ze groeien mega hard, dus het zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn dat ik wat ruimte maak voor nieuw blad.


                                QNQ201702.169.JPGQNQ201702.170.JPGQNQ201702.171.JPG



                                QNQ201702.172.JPG

                                De wortelgroei onder het plastic.
                                Precies dat was de bedoeling. De bovenste laag komt ook mooi vol.


                                QNQ201702.173.JPGQNQ201702.174.JPG

                                ------
                                Onder de cobs heb ik de pepers staan.
                                En het is me gelukt, ik heb een foto op z'n kant.


                                QNQ201702.168.JPGQNQ201702.167.JPG

                                ------

                                's Nachts blijft de temperatuur prima stabiel in de kelder.
                                Da's ook de periode dat de lamp aan is natuurlijk.
                                De temperatuur varieert zo tussen de 20-23 graden in 24 uur.

                                Tja buigen is niet zo'n kunst, gewoon even dat takje knijpen, beetje soepel maken en dan leg je ze zo om.
                                Dat er wat cellen springen is geen probleem, de plant herstelt dit zelf en zal op die plek misschien wat dikker worden en zelfs steviger dan voorheen.
                                Mjah, bij mij gaat het ook weleens mis, dan knakken ze.
                                De ene plant is gewoon wat minder buigbaar dan de andere.. Sjit happens eh...


                                QNQ201702.175.JPGQNQ201702.176.JPG

                                Comics ?
                                Hmm, nee, ik ben niet echt van de Comics, ik las vroeger wel heel veel stripverhalen.
                                Na school zaten we vaak de hele middag in de bibliotheek als het slecht weer was.
                                Stripboeken lezen. (er was nog geen internet, er waren ook nog geen computers en gsm's)


                                QNQ201702.178.JPG

                                @MV1977: In het begin stond het me een beetje tegen, maar omdat jij er wat moeite mee hebt, heb ik deze aflevering speciaal voor jou met m'n legging op m'n enkels getiept.
                                Ik moet zeggen, het geeft wel een beetje gevoel van vrijheid, maar ik zit wel aan de stoel geplakt nu.
                                En met die kruimels van m'n tosti erbij is dat niet zo fijn, dus ik ga even stofzuigen nu.


                                Hasta Luego sombrero_smiley.gif

                                QSign.jpg






                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X