Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

QnQ's kweekkelder 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Gaat lekker hier, mooi man!
    pepers zijn al flink ook
    ga zo vooral door
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #62

      Comment


        #63
        Superbe update weer Q!
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #64
          Lekker bezig!

          Comment


            #65
            Veldje staat er mooi bij Q, al had je er wel even een 18+ tekentje bij mogen zetten, zo met je legging op je enkels, volgens mij ben ik spontaan blind geworden.

            Btw, nog tips voor het klein houden van de pepers? Als ze te hoog worden knip ik gewoon de bovenkant eraf, toppen dus, maar ze komen zo snel weer omhoog, na een dag of 3 staan ze weer tegen de lamp aan.
            1e kweek - Mohan Ram (Done)
            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

            Comment


              #66
              QNQ201702.179.JPG
              Hoe hou je pepers kort, euh, ik heb geprobeerd heel boos te kijken naar ze, maar dat had uitermate weinig effect, daarna heb ik de schaar gepakt en -HUP- een flink stuk van de takken afgeknipt die me te lang leken.
              Met pepers is het bijna net zo makkelijk als met wiet, dat blijft het wel doen.
              En als ze te snel weer te hoog zijn, dan heb je er te weinig vanaf geknipt, of je geeft teveel water, ofzo.

              Ze zijn al een flink stuk groter inmiddels en staan nu onder een homemade lamp van 5 meter ledsnoer gewikkeld om 2 meter grijs elektrabuis die geklemd zit in een met aluminiumfolie beklede regengoot van 2 meter die hangt aan 2.5mm2 blauw elektriciteitssnoer wat bevestigd zit aan twee metalen wandsteunen die op hun beurt weer aan m'n homemade kweektafel van 3 meter bij 60cm geschroefd zijn.

              Ik zal nog weleens een plaatje posten voor de beeldvorming.










              Waar waren we gebleven ...

              QNQ201702.180.JPG

              Ik heb ook groene foto's !!1!
              Ik vind ze er prima uitzien, de ene wat verder dan de ander, mjah, doe je niks aan.

              QNQ201702.183.JPGQNQ201702.184.JPGQNQ201702.182.JPGQNQ201702.181.JPG



              QNQ201702.185.JPG



              QNQ201702.186.JPGQNQ201702.187.JPG

              Ik begin nu eigenlijk wel een beetje te betreuren dat ik al gestopt was met scroggen.
              Zo te zien heb ik de groeikracht van de Sweet Deep Grapefruit een beetje onderschat.

              QNQ201702.188.JPG

              Meer schokkende beelden, de volgende keer.
              Eerst weekend !

              QNQ201702.189.JPG



              QSign.jpg
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #67
                , lekker weekend!!!
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                Comment


                  #68
                  Mooie planten QnQ.

                  En altijd lastig als de planten toch dachten we gaan toch nog even eindspurt erin gooien.

                  Comment


                    #69
                    en hoe gaat het met de sletjes amigo ?
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment


                      #70
                      Je doet je nieuwe 'titel' alle eer aan Q bravo.gif

                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #71
                        ik schuif zeker aan voor je nieuwe kweekverslag!!!!

                        ik ben aardig nieuw hier en je had een antwoord gegeven op m'n bladprobleem zo was ik op je kweekverslagen terecht gekomen,
                        maar echt hele mooie verslagen ook je spullen helemaal in orde niet half half gewoon goed aanpakken.
                        en ook hele mooi toppen ik ben echt onder de indruk ervan, dus ik ga je verslagen zeker volgen.
                        ik krijg er zelfs zin in om er ook 1 te gaan maken een verslag en ga kijken of dat gaat lukken.

                        succes maar aan je verslagen te zien heb je die niet meer echt nodig haha

                        Comment


                          #72
                          Ik vind jouw nieuwe titel je ook erg goed staan Stemma
                          Thanks Misters, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan heh.

                          Update 9 maart
                          Met de plantjes gaat het opperbest.
                          Ik heb dit keer ook weer een paar groene foto's.


                          QNQ201702.191.JPGQNQ201702.192.JPG

                          Dusse, de toppen groeien wel een beetje verschillend, zeg maar.

                          QNQ201702.194.JPG

                          De White Diesel staat keurig gearrangeerd op het gaas, terwijl de Sweet Deep Grape, alsof onder invloed van 6X op een Rave,
                          wild z'n armen, benen en overige ledematen in de rondte zwiert.
                          Die is nog niet klaar met groeien, ghehe...



                          QNQ201702.193.JPGQNQ201703.195.JPG


                          QNQ201703.196.JPG


                          Afgelopen weken was het nog even koud, maar de winter is inmiddels voorbij.
                          Toch is het niet koud genoeg geweest.
                          In de tuin is de constante territoriumstrijd van diverse vogels gewoon doorgegaan.
                          QNQ201703.202.JPG

                          Soms gaat dat niet goed, en vliegt er zo'n terrorist tegen m'n raam.
                          Dan zit dat een tijdje op de grond, valt na verloop van tijd zelfs een beetje op z'n zij,
                          waardoor je denkt dat die afgeschreven is, en tot je stomme verbazing
                          staat-ie dan nog iets later gewoon weer recht en vliegt kort daarna weg.
                          De natuur regelt dat gewoon.






                          Meanwhile under-the-skirts ---

                          Ondertussen woedt binnen een stammenoorlog.


                          QNQ201703.199.JPG

                          Die zijn een heel stuk steviger dan de vorige run.

                          QNQ201703.200.JPG

                          Het resultaat van iets simpels als 'n iets langere groeiperiode is logaritmisch.

                          QNQ201702.197.JPG

                          Dikkere stam, meer transport, meer blad, grotere toppen.
                          Ook wat bejaard blad onderin verwijderd, maar dat had je al gezien hierboven.

                          QNQ201703.198.JPG

                          Machtig gezicht zo, ik kan er prima om lachen, tja, tis niet echt 'n scrog meer, alhoewel er toch flink veel op het gaas zit gebonden.
                          Ze was alleen nog niet helemaal klaar met groeien. Tja, sommige dingen kom je niet altijd tegen in kweekverslagen.
                          Dussu, bij deze, de Sweet Deep Grape is een flinke groeier, ook tijdens de bloei.
                          Yihaaaaa, mooi spul.


                          Heejeeeee, lekker weer afgelopen dagen eh ?
                          Ik heb alweer een tijdje met een zere kont gelopen, van de eerste fietstochtjes.


                          QNQ201703.203.JPG

                          Soms tref je het echt met het weer, alleen is het nog niet overal in het bos even droog.

                          QNQ201703.201.JPG

                          7 Weken staan ze op 12/12 nu.
                          Dat betekent dat er nu 5 weken bloei op zitten. (+/-)
                          Qua voeding krijgen ze momenteel
                          per Liter water:

                          1.5 ml Bio Grow
                          1.5 ml Bio Heaven
                          1.0 ml Alg-a-Mix
                          1.0 ml Bio Bloom
                          0.8 ml TopMax


                          En dan niet elke dag, meestal om de dag, en ik varieer de hoeveelheden ook vaak.
                          Soms krijgen ze wat meer Grow, soms een beetje extra Alg of minder Bloom, tis net hoe ze erbij staan.
                          Zo eens in de 10 dagen doe ik ook een mespuntje verse Bacto erbij.

                          Klikt u nog even op de koe als u daar belang bij heeft ?


                          Qowz_H027.7.JPG
                          En dan nu is het weeekeeeend....of, toch bijna.

                          JD_come_in.png

















                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #73
                            Ziet er al indruk wekkend uit. Maar hoe komt het dan dat het niet een echte scrog is geworden?? kun je dat uitleggen en wat er misschien anders/beter had gekund!
                            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                            Comment


                              #74
                              Deep Sweet Grapefruit groeide langer door dan verwacht.. Morgen Zonder Zorgen De uitleg staat er duidelijk bij..

                              Toch heeft het wel wat zo'n woest volgegroeid Scroggrek ❤️

                              Mooie foto's!
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                #75
                                Zegge.... wij kweken hier wietplanten he, geen wietbomen! Wat een mooie dikke stammen, zeg.
                                Succes verder met je ontplofte SCROG, dat gaat zeker weer wat moois worden!

                                En goed om weer fietstochplaatjes te zien, het voorjaar komt er weer aan

                                Comment

                                Bezig...
                                X