Hey, eerst even mezelf voorstellen. Ik ben een 36 jarige beginnende hobbykweker die aan z'n eerste binnenkweek is begonnen.
Ik heb gekozen voor de White Widow xx Big Bud (WWxxBB) feminized van Female seeds.
De kweekruimte is een aangepaste kleerkast L:100cm B:50cm H:200cm
Materialen
Startdatum: 30/04/17.
De temperatuur hou ik tijdens de lichtfase rond de 25°C, tijdends de 6 uur donker schommelt het rond de 19-20°C.
Wat betreft de LV heb ik nog even het raden. De hydrometer en luchtbevochtiger worden nog bezorgd.
We zijn nu 1 week op weg en zo zien de plantjes er momenteel uit. 0001.jpg
0002.jpg
0003.jpg
0004.jpg
Zo, dit was mijn introductie tot mijn kweekverslag. Deze ga ik regelmatig aanvullen.
Vragen staat vrij en tips zijn altijd welkom
Tot de volgende update!
Ik heb gekozen voor de White Widow xx Big Bud (WWxxBB) feminized van Female seeds.
De kweekruimte is een aangepaste kleerkast L:100cm B:50cm H:200cm
Materialen
- Led lamp 1200W (reeël verbruik bedraagt 315W). Ik ga uit van een 315W lamp, geen 1200W. Ik heb ook m'n twijfels over kweken met led, maar het is een 'shot in the dark'. Dus 315W lamp. (als ik hier de mist in ga, let me know
) - Buisventilator 125mm diameter, capaciteit: 280m³/uur
- Fan Controller (Smart Controller)
- Koolstoffilter Can-Lite 300PL
- Badkamerventilator 100mm diameter, capaciteit: 90m³/uur (Actieve inlaat)
- Geluidsdempende afzuigslang, ventilator binnen, thermo en hydrometer, grow bags(30L), luchtbevochtiger, radiatorfolie....
- SCROG zelfgemaakt met touw + oogvijzen. Voorbeelden hiervan zijn makkelijk te vinden.

- Voeding: Canna Terra (Vega+Flores)
Startdatum: 30/04/17.
De temperatuur hou ik tijdens de lichtfase rond de 25°C, tijdends de 6 uur donker schommelt het rond de 19-20°C.
Wat betreft de LV heb ik nog even het raden. De hydrometer en luchtbevochtiger worden nog bezorgd.
We zijn nu 1 week op weg en zo zien de plantjes er momenteel uit. 0001.jpg
0002.jpg
0003.jpg
0004.jpg
Zo, dit was mijn introductie tot mijn kweekverslag. Deze ga ik regelmatig aanvullen.
Vragen staat vrij en tips zijn altijd welkom
Tot de volgende update!

Comment