Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x shaman (Dutch Passion) 2x Papaya (nirvana) onder 400w hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x shaman (Dutch Passion) 2x Papaya (nirvana) onder 400w hps

    Korting op 420shop
    Hallo en welkom,

    Na een eerste verslag van enkele rondes na elkaar, een nieuw draadje.Kwestie van wat overzicht te "proberen" houden.
    ik ga proberen linkjes te voorzien naar de infotopics/sticky's op dit forum per onderwerp of handeling.
    Maximum 1 maand voorgroei ongeveer dan gaan ze in bloei, ik had ze graag iets langer later groeien maar half september ben ik een tijdje afwezig dus moeten ze geoogst zijn dan!
    opbrengst zal dus geen doel worden. Eigenlijk wil ik gewoon die paarse van de foto.

    Deze ronde word dus:



    3xshaman (Dutch Passion)

    Ze zou 50/50 paarse pheno geven, dus met mn 3 zaadjes heb ik theoretisch 150% kans.
    lets see what happens...






    2x Papaya(nirvana)







    *ontkiemen*

    Een dagje of 2 terug gingen de zaadjes in een ontkiembakje gevuld met zaai en stekgrond wat spa blauw met 3drupjes/liter aptus regulator en 1 drupje/liter startbooster.
    Zaadje op de aarde, dun laagje grond eroven en wat natsprayen. Dan wat wat water in de lege vakjes om de vochigheid hoog te houden en het dekseltje op de ontkiembak. Onder de tneon met 1x 55w groei en meer is voorlopig niet nodig, eens allen boven stop ik de 2e 55w erbij. de klok staat op 18/6.
    Het bakje kocht ik ooit in lidl promo om groenten te kiemen. 2 euro voor een pakketje van 5 complete wegwerp propagators.
    Ik was ze uit en gebruik ze opnieuw.

    alleen... deze keer, zijn het geen groenten..


    .


    Ondertussen zijn we 2 dagen verder, en komt er langzaam wat omhoog.

    shaman 1 quick.jpg






    Shaman 2 IMG_20170509_123035_DRO.jpg








    Papaya 1 papaya1.jpg







    *Enkele bedenkingen*

    - ik las destijds ergens een topic dat shaman makkelijk hermafrodiet word binnen, buiten zou dit geen probleem zijn.
    Maar dat topic vind ik nergens meer, wel enkele positieve kweekjes.
    Weet iemand hier mogelijk meer over? Ik twijfel hierdoor of ik ze gewoon ga laten groeien zonder ingrepen of toppen + scroggen .

    - Mogelijk komt er nog een nlx of jack autoflower van wietzaadjes huismerk op een guerrilla locatie, deze ontkiem ik binnenkort na controle van mn plek. en link ik dan wat info over.

    - Spa blauw gebruik ik enkel bij het ontkiemen tot de fles leeg is, dit is namelijk altijd ph 6. makkelijk een goeie ph om te starten, eens je hier later voeding aan toevoegd word u ph te laag en is dit niet meer aan te raden. Later meer over ph eens we aanzuren.

    .



    Last edited by ergonaut; 9 May 2017, 16:16.
    verslag 1, verslag 2

    #2
    Fijn dat er in deze dagen ook gewoon nog een binnenkweek gestart word

    Pas je op, dat je ze niet te nat zet. Leuk kleurtje heeft die shaman. Hoop hem aankomend weekend eens te kunnen roken, ben benieuwd.

    Veel succes en plezier weer deze ronde!


    greetzz

    Comment


    • ergonaut
      ergonaut commented
      Editing a comment
      Is er een verslagje ofzo van die shaman?
      Ben benieuwd naar u ervaring ermee. Backyardplant gebruikt ze in zn kruising ook dacht ik.

      Die zien er zo nat uit omdat de potjes zo klein zijn en vlug uitdrogen zodat de zaadjes te droog liggen. Ik week ze nl. niet voor. K Haal ze uit de koelkast en stop ze in de zeiknatte aarde. Eens de kap erop verdampt dat wat door mn lamp en houd de lv mooi hoog. Eens ontkiemt laat ik het enkele dagen wat leegtrekken en wortelen. Nagenoeg alles kiemt netjes zo, en ik moet niet aan die kleine kiempjes zitten met mn dikke pollen. Das niks voor mij, vermoord ik ze vast allemaal.
      Last edited by ergonaut; 9 May 2017, 19:49.

    • mafferd
      mafferd commented
      Editing a comment
      Daar is zover ik weet geen verslag van, een vriend van me had er twee plantjes van staan. Daar ga ik aankomend weekeind op bezoek om ook weer de nodige rokertjes te proberen en evt wat ruilen. Zal hem eens vragen of hij er wat fotos van heeft.

    • ergonaut
      ergonaut commented
      Editing a comment
      Leuk, bedankt!

    #3
    Succes met deze, Ergo. Hopelijk worden ze zo mooi paars als je hoopt.

    Comment


      #4
      Thanks.

      Deze ronde overweeg ik de all in one te vervangen door hypro a & b zag wat mooie verslagen met deze combo.. Geen idee hoelang zo een flesje houdbaar is, maar een jaar na opening is het zowat veronderstel ik?
      verslag 1, verslag 2

      Comment

      Bezig...
      X