Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Maple leaf indica 2x onbekend (vermoedelijk WW) onder 400 watt HPS .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x Maple leaf indica 2x onbekend (vermoedelijk WW) onder 400 watt HPS .

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal ,

    Ben na een geslaagde kweek (5x kalashnikova) weer een nieuwe ronde begonnen .
    Mn buurman aan de overkant had er na 25 jaar genoeg van en had besloten alles weg te doen , heb hem een tijd geleden wat zaden gegeven waarmee hij een paar rondes gedraaid heeft.Hij had 29 stekken waarvan ik de mooiste 5 heb meegenomen , ik denk dat ze iets van 6 tot 8 weken voorgroei hebben gehad want ze zijn behoorlijk groot (60 - 80 cm). Ik heb ze gisteren meteen overgepot en op 12/12 gezet . vanmorgen ben ik de hele morgen bezig geweest met het knippen van een scrognet , had een stuk groen plastic gaas liggen waarvan de mazen 2,5 bij 2,5 cm zijn , was een behoorlijk knip werkje maar dat is klaar nu en zodra het licht aan gaat word deze geinstalleerd. De dames worden gekweekt op canna terra proffesional met een 400 watt hps lamp (dual spectrum) in een kweekhok van 200x140x180hoog , heb wel een schuin aflopend plafond omdat ik op zolder kweek dus denk dat ik maar iets van 80x80x140hoog aan ruimte kan gebruiken. Tot zo ver de zolder .

    In mn slaapkamer heb ik een stealthy voorgroei kast gemaakt die gewoon lijkt op een kast met lades ,de kast is 70x50x80hoog en heeft 2 pc fans als afzuiging en 2x 17 watt sunblaster t5 neon. In de kast staan 2x the doctor van ghs (stekken) 3x kalashnikova van ghs (uit zaad) en 1x maple leaf indica (stek).Omdat het erg traag groeien is onder deze lampen (t is ook maar 2x 17watt) hoop ik dat ze mooi kunnen aansluiten op het hok op zolder , maple leaf is vaak al klaar na 6 weken.

    Foto's moeten nog even op zich laten wachtten , heb namelijk mn I-pod oplader gebruikt om 1 van de pc fans aan te sluiten

    ~ kaaiman ~

    #2
    Succes Kaiman, veel kweekplezier!
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Tnx Stemma !!

      Comment


        #4
        Vandaag 3 dagen op 12/12 , ze groeien al naar de lege plekken in het scrognet , t gaat goed maar maak me wel zorgen over de temperatuur ( 27,4 - 30,5 lamp aan 20 - 21 lamp uit) , zit zoals gewoonlijk krap bij kas maar moet nu wel met een oplossing gaan komen , of een grotere afzuiging (zit nu op 100mm - 4 inch ) of een cooltube / air cooled shade .
        Vraag me af of een actieve inlaat de temperatuur naar beneden brengt want dat zou ook de goedkoopste manier zijn.

        de stekken en zaailingen in mn microkast doen het verder goed met een temperatuur van 23 lamp aan en 19 lamp uit.

        Comment


          #5
          Hier wat foto's van m'n voor groei kast , ben er erg tevreden mee , m'n vriendin niet zo , weeeer een plek waar ze haar spullen niet kwijt kan . Hopelijk vergeeft ze me het wel na een goeie teug maple leaf
          Attached Files

          Comment


            #6
            Het was erg heet deze week en toen ik in mn hok ging kijken 2 dagen geleden , stond er 39,4 graden op de meter , heb al een cooltube besteld vorige week en die is onderweg.
            Omdat de cooltube er nog niet was en ik geen sterkere afzuiging heb (100mm) , had ik maar besloten om de boel gewoon uit te zetten voor 48 uur , dit na 10 dagen 12/12.
            Vanavond heb ik de boel weer aangezet en toen ik ging kijken was ik verbaasd , zijn enorm gegroeid .

            Hoop niet dat ik ze teveel gestresst heb maar had niet echt een andere keus , hoe doen jullie het met dit weer ??

            Comment


              #7
              25 dagen 12/12 dat dwergje is een purple haze die ik er voor de grap heb bij gezet .
              Attached Files

              Comment


                #8
                mooie topjes in de aanmaak succes!

                Comment


                  #9
                  exmember44134 sorrie maat had je bericht niet gezien , de week dat het zo heet was had ik het eigenlijk al opgegeven omdat ze heel slap waren en het er gewoon niet uit zag , had in mn vorige kweek hermies en daar was alles in orde dus had nu zeker niet anders verwacht met temperaturen van bijna 40 graden maar denk dat het uitzetten van de hele handel (m.u.v de afzuiging en fan) ze gered heeft. je kan mn scrog net niet eens meer zien er zitten echt OVERAL toppen , denk dat mn scrognet iets van 1,40m bij 60 cm is en ik telde de laatste keer 355 plekken waar een top of topje gaat komen , heb ook niet gelollipopt aan de onderkant van het net dus daar zit het ook vol met toppen , heb nog niet eerder zo'n dicht begroeide kweek gehad (eerste keer scrognet) en ben best bang voor toprot als ik kijk naar hoeveel toppen er zijn en hoe dicht ze opelkaar zitten , de tijd zal het leren ....en mn skills

                  Comment


                    #10
                    chronic yields tnx man , en heel veel topjes ook nog !!!

                    Comment


                      #11
                      Dames gaan goed , de dames in mn voorgroei kast zijn al meerdere malen getopt en al klaar om naar boven the gaan , beetje te vroeg , dat word knakken geblazen.
                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Vanavond heeft mn lamp het begeven gvd , morgen meteen 2 nieuwe halen , heb uit nood de 2x 17watt tl buizen uit mn voorgroei hok opgehangen , vandaag dus 3x kalashnikova op 12/12 en nu 3 dagen geleden een maple leaf indica en een doctor van ghs erbij gezet.
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          aii shit eh bad luck maar je plantjes zien er perfect uit verder



                          Grtz chronic

                          Comment


                            #14
                            tnx chronic yields , ben vanmiddag naar de growshop gegaan en heb een nieuwe dual spectrum gekocht , beetje duur dat wel (23,95 pond) want volgensmij heb ik deze lamp al eens gehad en toen voor een tientje online gekocht , maargoed het was nood .poblem is fixed anyway op naar de oogst !!

                            Comment


                              #15
                              met pond bedoel je gewoon euro of echt engelse pond lol sorry voor de domme vraag

                              Comment

                              Bezig...
                              X