Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Maple leaf indica 2x onbekend (vermoedelijk WW) onder 400 watt HPS .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Dag 53 en de meest rijpe Kalashnikova is geoogst , hier wat fotos , Laatste foto is van een topje van the doctor die ik 3 dagen geleden heb geoogst om te testen.
    Attached Files

    Comment


      #47
      Ziet er lekker uit Kaaiman!

      Wat een creatieve droogplaats heb je bedacht
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


      • kaaiman
        kaaiman commented
        Editing a comment
        ja leuk he vind het wel gezellig zo , stinken doet ze gelukkig niet.
        heb net dat topje van the doctor gerookt en dit is nu al een van mn favorieten alleen stinkt ze behoorlijk , op een goeie manier dan natuurlijk

      #48
      Net the doctor omgehakt , toppen zijn zo hard als spruiten maar dan een stuk groter
      Ze zitten ook vol met trichs , dikke koeklaag en zelfs sommige fan leaves hadden een laagje.
      Heb blijkbaar toch iets goed gedaan , ben zeer tevreden over deze ronde !!!

      Attached Files

      Comment


        #49
        Ziet er erg goed uit Kaai, gefeliciteerd en geniet ervan!
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


        • kaaiman
          kaaiman commented
          Editing a comment
          Tnx Stem ! wat een geduld moet je toch ook hebben als kweker pfff dat wachtten

        • Stemma
          Stemma commented
          Editing a comment
          Maar al je inspanningen zijn nu goed beloond!

        #50
        Dat zijn ze zeker stem ! ik heb nog 2 Kalashnikovas staan , 1 daarvan heeft geen groen blad meer over op de kleine blaadjes die uit de toppen komen na. Er zitten best veel milky trichs tussen maar ook een boel heldere , buiten dat maken de dames overal vossenstaartjes aan (niet die lange topje op topje maar overal rondom de toppen) hieruit schieten weer nieuwe witte haren , wacht ik langer tot deze ook bruin worden en vangt deze dame nog wel fotosynthese ???

        Comment


          #51
          Heb de kalashnikova die ik hierboven beschrijf gisteren omgehakt , nog maar 1 dame over die over een paar dagen om gaat ,wil op zn minst 20 a 25% ambere trichs zien. Hoe checken jullie je trichs ? en dan bedoel ik : check je een klein topje onderin of check je de hoofdtop(pen) , of mischien overal ??

          Comment


          • Stemma
            Stemma commented
            Editing a comment
            Op meerdere plekjes, bovenin en onderaan stuk of 5 totaal meestal.

          • kaaiman
            kaaiman commented
            Editing a comment
            Heb begrepen dat sommige de hoofdtoppen eerst oogsten en de rest nog even door laten gaan , hoe doe jij dit ?

          #52
          dat ziet er lekker uit hoor.

          Comment


          • kaaiman
            kaaiman commented
            Editing a comment
            Tnx , dat is het zeker ook !!! voel me net een klein kind in een snoepwinkel

          #53
          Laatste dame is om , morgen mn filter vervangen en dan kunnen de Lemon Skunk en Purple bud naar boven , happy days
          Attached Files

          Comment


            #54
            Enjoy
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


            • kaaiman
              kaaiman commented
              Editing a comment
              Thx stem !

            #55
            Update Lemon skunk Purple bud , ze zitten nog in mn voorgroeihok en gaan woensdag naar boven , ze zijn 2 weken jong.
            Attached Files

            Comment


            • Stemma
              Stemma commented
              Editing a comment
              Zien er potent uit, mooi groen en stevig blad ❤️

            • kaaiman
              kaaiman commented
              Editing a comment
              Ja zeker , ze hebben het verrassend veel naar hun zin onder de 2x 17 watt t-neon , morgen krijgen ze er 366 watt bij en gaan ze nog 7 a 10 dagen op 18/6 , ben benieuwd wat de lemon skunk gaat doen op 12/12 , heb gelezen dat ze 3 a 4 keer groter kan worden.

            #56
            Heb mn elftal nu 4 dagen op 12/12 , ik begon met 3 Purple buds (2 zaden kwamen uit , 1tje had wat hulp nodig maar redde het gelukkig wel) en 5 Lemon skunks (waarvan 1 zaailing overleed).

            Omdat ik altijd een grap plant (plant die niet veel gaat opleveren maar ik laat gaan voor de grap)of mongooltje heb , wil ik voor de grap eens 12/12 vanaf zaad proberen en heb 4 Maple leaf indica zaden in 1 pot geplant.
            Attached Files

            Comment


              #57
              Gisteravond was een teleurstellende avond , heb 2 mannetjes en 2 hermies (allen lemonskunk greenhouse seeds) , dit is nu de 2e keer dat me dit gebeurt De vorige keer vroeg ik mezelf af of het aan mezelf kon liggen maar mijn gevoel zei toen al dat ik niets fout had gedaan , de beste man bij ghs schreef in e-mails heen en weer dat zijn conclusie was dat de reden waarom ik een volledig mannetje en hermies had wel eens kon liggen aan de kleine potten die ik gebruikte (rootbound) en de stress die dit veroorzaakt , ik kweekte toen in 12 liter potten. Nu heb ik (zoals je hier boven kunt zien) 20 liter emmers gebruikt en heb ik deze keer ook 3 andere planten van een andere zaadbank ernaast staan (purple bud , sensi seeds white label) die exact dezelfde opvoeding hebben gehad en gewoon probleemloos de bloei tegemoed zien .Ik heb zojuist nieuwe zaden binnen van ghs (the doctor) wat eigenlijk de enige strain is van ghs waar ik geen problemen mee heb gehad en die ook de laatste strain is van ghs die ik ga kweken , erg jammer dit, aangezien mijn vriendin en ik het niet alleen gebruiken voor vermaak maar het ook ons medicijn is !

              Ik heb de 2 mannetjes eruit getrokken en de ballen van de hermies eraf gehaald , op beide hermies zaten gezamelijk 7 ballen , 6 zaten er onderaan bij de hoofdstam in de buurt en 1tje een beetje hogerop.De hermies ga ik laten staan in de hoop dat het hier bij blijft anders hou ik niet veel meer over en moet ik weer helemaal overnieuw beginnen.

              Comment


                #58
                Huh? Mannetjes uit feminised zaad is gewoon onmogelijk, het op de potgrootte proberen schuiven compleet absurd. Ik had in mijn laatste kweek een 60 tal plantjes in 4 liter potjes. Geen enkel probleem gehad.

                Comment


                  #59
                  beowulf ja dat dacht ik dus ook , het is me nu al 2x gebeurt , zou ghs dan regulier zaad als feminised verkopen ?? iig ga ik de 3 zaden die ik nog heb van ghs (the doctor) gebruiken maar hierna nooit meer ghs !!!! wat is de meest stabiele strain/zaadbank waar jij tot nu toe tegen aan bent gelopen ?

                  Comment


                    #60
                    Ik heb nochtans al is iets gehad van greenhouse. Denk de moby dick en super silver haze. Of iets anders haze achtigs, maar daar had ik ook geen problemen mee. Ze hebben enkel feminised zaad zeker, dat zou direct opvallen moest er daar reguliere tussen zitten. Dus hier is toch iets raar aan de hand. Fotootje van die planten?

                    Ik heb ondertussen praktisch alles getest van sweet seeds, op een stressbal na geen problemen mee gehad. Uitgezonderd hun autoflowers. Zo zijn er nog wel wat zaadbanken. Heb de laatste ronde nu wat reguliere planten gekweekt ook, van HJM en K1 hier op het forum Moet zeggen dat dat veel zorgen voorkomt eens je daar wat vrouwtjes van over houdt

                    Comment

                    Bezig...
                    X