Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek en 2 bloeiende

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Heb nu even alleen foto van mijn grootste dame in bloei. Ze zwelt lekker op en zie al wat bruine haartjes zitten dus ze gaat de goede kant op. Ruiken doet ze goed Hahah andere geur dan de Afghan skunk. Ik zou niet weten welk soort ze is omdat ik haar kreeg met ongeveer 4 weken ofzo
    Attached Files

    Comment


      #32
      Even foto van de Afghan skunk Autoflower gemaakt. Toppen gaan goed. Ze is nu 3 weken geleden begonnen met bloeien. Er staat totaal van zaadje tot eind 11 weken voor.
      Attached Files

      Comment


        #33
        De Purple haze heeft sinds woensdag voorbloei en is morgen 6 weken oud. Ze staat sinds 2 weken op 12/12
        Attached Files

        Comment


          #34
          De Amnesia is woensdag 6 weken oud en staat dan 2 weken op 12/12 maar nog geen voorbloei te zien (lol)
          Attached Files

          Comment


            #35
            Het probleem met de blaadjes is opgelost.
            Het begon na het overpotten en werd erger na het water geven en voeden.
            Paar dagen droog gezet wat niet hielp.
            Gegoogeld en kwam op stikstof te veel.
            Nu gestopt met voeden en alleen water en alle nieuwe blaadjes blijven nu normaal.
            Ze was ook heel donker groen en de bladeren die als omgekeerde kano staan voelen droog.
            Het is een Purple haze die dus niet van te veel voeding houdt of te wel stikstof (lol)

            Comment


              #36
              Pwn heeft in heel noord holland trouwens een ph van 7,9 lees ik net. Ik gebruik gewoon kraanwater wat niet te koud is voor de dames.

              Comment


                #37
                ahja, goed dat je dat zelf gevonden hebt.
                Als je even terugleest lijkt dat inderdaad het meest logisch.
                Waarschijnlijk te vroeg begonnen met voeding na het overpotten.
                Meestal kunnen ze dan wel 7-10 dagen zonder voeding.

                De Afghan staat nu 6 weken (16 aug toch? +/-) dus dan zou ze er nog 5 moeten.
                Afghaan kan wel snel zijn, en ze ziet er goed uit.
                Ik ben benieuwd.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #38
                  Dank je wel QnQ ik heb haar 11 aug in water gezet en 18 aug kwam ze boven met wat moeite kwa helm. Die heb ik voorzichtig eraf moeten halen. Ben ook erg benieuwd hoe ze nog verder zal gaan. Denk dat ze iets ouder is dan ik denk want haar voorbloei kwam rond 2,5 week en er zit tussen kiemen en haar eerste blaadjes 1 week.

                  Ja dacht ook aan te veel water en toen dacht ik Ooh nee heb haar overgepot en toen deed ze gelijk al moeilijk en dan nog voeding ook (stom) gelukkig optijd achter en nu alleen lekker water
                  Last edited by Mammy; 28 September 2017, 07:12.

                  Comment


                    #39
                    Nu staan de Purple en Amnesia al 2 weken en 2 dagen op 12/12 maar Amnesia heeft nog steeds geen voorbloei terwijl de Purple steeds meer witte haartjes maakt. Ze staan in de zelfde ruimte in het donker. Amnesia is al 65cm groot dus dat wordt buigen straks (lol) de Purple is 60cm nu. De Afghan is 75cm en de oudste bloeiende is zeker 85cm lang.

                    Comment


                      #40
                      De Purple haze groeit lekker en maakt steeds meer bloeiharen aan
                      Attached Files

                      Comment


                        #41
                        De Amnesia is wel omhoog geschoten maar geen voorbloei te vinden.
                        Attached Files

                        Comment


                          #42
                          Mijn grootste dame. Gaat lekker nog zo 2 tot 3 weken wachten. Elke ochtend sta ik versteld hoe ze wakker wordt
                          Ze heeft nu 2x pk gehad samen met bloeivoeding die ik al een paar keer eerder heb gegeven. Nog 2 of 3x geef ik pk en dan vanaf woensdag over op alleen water tot het eind. Geef 1 dag voeding en de volgende weer water. Heb bio voeding voor groei en bloei en dan pk 13/14 wat ik in week 5 gebruik erbij. Met groei voeding doe ik het rustiger aan bij de groeiende.
                          Attached Files

                          Comment


                            #43
                            En mijn mooie Afghan gaat ook goed.
                            Heb wat nat bruin blad weggehaald ivm rotten.
                            Moest haar overpotten en even paar keer groei voeding geven maar daardoor werden de bladeren soppig en bruin en wat verbranden punten maar volgens mij gaat ze nu weer goed. Geef haar nu alleen water en denk begin volgende week beginnen met bloei voeding ze is dan 4 weken geleden begonnen met bloeien en moet dan nog max 4 weken. Dan pakt ze 2 weken bloei voeding en 1 week pk erbij en dan 2 weken water.
                            Attached Files

                            Comment


                              #44
                              het koste me veel moeite om een foto te maken en het zelf te zien (lol) Amnesia heeft 1 voorbloei calyxen. Het begin is er hahahah in de linker oksel zie je het.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.

                              Comment


                                #45
                                De Afghan is nu 80cm hoog. Staat nu vanaf 4 weken in bloei vanaf voorbloei. Ze is bijna 7 weken oud. Na een te kort aangevuld te hebben zoals LR2 in een ander topic van mij gezegd heeft is het vergelen gestopt
                                ik heb haar gisteren een beetje bloeivoeding gegeven en vanaf volgende week voeg ik er pk bij.
                                dan laatste 2 weken alleen water. Er staat 11 weken voor haar vanaf zaadje en ik ga uit vanaf boven de grond ze begint nu lekker te ruiken (sorry kan niet uitleggen waarna) eerst was zurig
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X