Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek en 2 bloeiende

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    De Afghan is nu 8 weken oud vanaf boven de grond en 9 weken vanaf zaadje in het water tot nu. Ze staat bijna 6 weken in bloei. Ze gaat nu rap
    Attached Files

    Comment


      #77
      Vandaag de toppen in een weckpot gedaan want van buiten erg droog al. Een paar kleine topjes in mijn droognetje gedaan kijken of dat eind van de week te roken is (lol)
      Had gisteren een klein stukje uit de watercure gedroogd maar sorry dat doe ik nooit meer. Vandaag de rest van de watercure drogen en geleerd dat dat niks voor mij is.
      Het waren goede stukken dus voortaan gewoon in een net doen en laten drogen ipv in het water.

      Comment


        #78
        Gister avond mijn stoute schoenen aan gedaan en uit het netje een klein topje in de grinder gedaan.
        Het verkruimelde mooi en heb er een jointje van gedraaid. Hij brande gelijk matig op en de smaak was zacht. Geen scherp gevoel in de keel en heb heerlijk geslapen (lol) een betere smaak dan de Amnesia van de shop. Foto met en zonder flits van de kleine topjes in mijn netje. Er is maar 10 gram van de plant gekomen maar het is wel een sterk wietje waar ik niet te veel van in hoef te doen. De wat grotere topjes zitten in een weckpot te curen.
        Attached Files

        Comment


          #79
          De Afghan Autoflower zit in week 9 vanaf boven de grond en week 10 vanaf zaadje.
          Ze heeft witte trichomen met een enkele amber maar kan het helaas niet op de foto krijgen. Ik laat haar nog wat meer bruine haartjes krijgen
          Denk max een week en dan ga ik haar oogsten.
          Attached Files

          Comment


            #80
            De Amnesia is nu 9 weken en staat sinds 3 weken in bloei. Vind haar nog steeds iel en haar bloei is ook heel anders dan bv de Purple
            Attached Files

            Comment


              #81
              De Purple is 9 weken oud en staat sinds 4 weken in bloei. Ze staat er erg mooi bij dus ben benieuwd.
              Attached Files

              Comment


                #82
                Liever niet dubbelposten. Een update kan gewoon in 1 post. Thanks.
                Plantjes zien er weer piekfijn uit.

                Grtz
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #83
                  Tijdje ziek geweest waardoor is geen fotos heb kunnen maken of een update geven. 9 dagen geleden de afghan geoogst. Nu in een weckpot gedaan en wachten.
                  De eerste oogst was een rustig wietje alleen jammer dat het niet zo heel veel was.
                  Afghan is ongeveer 15gram denk dat dat voor Mijn een beetje de opbrengst is per plant.
                  Lamp heb ik tijdens mijn ziekte ook niet gebruikt.
                  De amnesia komt nu opgang, ze is nu 11weken en staat 5weken in de bloei (fotos komen snel) denk dat ze alleen even geschrokken is van de lamp en iets te hoog is want lijkt of ze gebleekte bladeren heeft.
                  De purple is ook 11weken en staat 6weken in bloei. Ze gaat wat harder. Doordat ze wat lamp dagen mist zijn de bloeiharen al wat bruiner geworden of dat hoort zo bij dit soort.

                  Comment

                  Bezig...
                  X