Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek en 2 bloeiende

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    De oudste dame staat nu bijna 7 weken in de bloei.
    Ze is nog mooi groen en rijpt lekker door.
    Vandaag bamboestokje halen want ze buigt naar 1 kant en wil niet dat ze breekt in de laatste periode
    Attached Files

    Comment


      #62
      De Purple is zo mooi Het verschil tussen indica en sativa. Het is mijn eerste sativa en ik vind haar prachtig. Ze is nu 8 weken oud en staat 3 weken in de bloei. Nog zeker 7 weken te gaan (lol)
      Attached Files

      Comment


        #63
        De Amnesia is nu bijna 8 weken oud en staat bijna 2 weken in bloei. Ze is lang en dun en is enorm in lengte gegaan nu 85cm al. Sativa maar toch zo anders dan een Purple. Andere kleur andere bouw.

        Apart als je verschillende soorten samen kweekt. Het bevalt me wel en het is voor mij makkelijk te doen. Al mijn planten zijn op de zelfde hoogte doordat ik de kleinere verhoog. Nu zijn ze allemaal rond 80 a 85cm en de toppen staan op gelijke hoogte.
        Attached Files

        Comment


          #64
          Plantjes zien er prima uit.
          Lijkt me een gevalletje 'groene vingers'.

          * Ik heb je topic even bij de kweekverslagen gezet.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Mammy
            Mammy commented
            Editing a comment
            De langst bloeiende heeft een paar suikerblaadjes die bruin, hard en uitgedroogd zijn ze zitten verspreid. Is dit normaal of kan het rot zijn?

          #65
          Dank je wel QnQ. Ja nou normaal doen plantjes het niet zo goed bij mij hahaha maar deze lukken me aardig.

          Comment


            #66
            Help! Mijn bovenste top van de langst bloeiende heeft een paar bruine suikerblaadjes. Ik trok er 1 uit en laat makkelijk los. Het blaadje zelf is hard en uitgedroogd. Kon even geen foto maken.
            Kan dit toprot zijn of is dit normaal aan einde van de bloei?

            Comment


              #67
              Nou ben er ziek van echt balen. Hoofdtop heeft toprot dus heb ik moeten verwijderen. Ga de plant oogsten 70% van de haren zijn bruin en de trichomen zijn veel melkachtig. Ga het risico niet nemen om meer rot te krijgen terwijl ik binnen kweek. Denk de slaapkast te vochtig is in de nacht. Stomme oude flat ook grrr vochtig huis bah

              Comment


                #68
                Dit zijn de trichomen en de toppen die ik nu ga oogsten. Zit gelukkig nog wat aan maar baal van die top
                Attached Files
                Last edited by Mammy; 12 October 2017, 14:38.

                Comment


                  #69
                  Ik heb de hoofdtop uitgepluist. Alle rotte delen eruit gehaald tot ik alleen groen zag zitten. De rot zat precies in het midden van de top. Heb een paar goede kleine stukjes in een weckpot gedaan met water en dat voor 7 dagen en elke dag verschonen, dan snel drogen en hoop ik dat er toch nog wat aan over hou nu de rot eruit is. De rest van de plant zo verlossen van de bladeren en dan hang ik haar op. Wou de bladeren eraan houden maar durf dat nu toch niet te doen.

                  Comment


                    #70
                    Pff wat een werk (lol) hele dag bezig geweest maar alles hangt te drogen en knipafval in de vriezer gedaan tot ik mijn icelator zakken binnen heb.
                    Is toch nog aardig wat komen te hangen ben benieuwd hoe het droogt en wat ik eraan over hou.
                    Nu verder met de rest en hopen op een voorspoedige kweek verder.

                    Comment


                      #71
                      Wij hopen het mee met u en kijken uit naar een rookverslag.
                      Zou ook zo'n icelator willen, maar is nog vrij prijzig he?

                      Comment


                        #72

                        Comment


                          #73
                          Last edited by Mammy; 17 October 2017, 05:55.

                          Comment


                            #74
                            De Amnesia is nog steeds 85cm
                            staat nu sinds 2 weken in bloei en is 8 weken oud.
                            Attached Files

                            Comment


                              #75
                              De Purple is 78cm hoog
                              staat zeker 3 weken in bloei en is iets ouder dan 8 weken.
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X