Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek en 2 bloeiende

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Mijn oudste dame van 85cm hoog staat nu 6 weken in bloei van de 8. Ze heeft vandaag nog pk gehad en woensdag krijgt ze dat er nog bij (1ml op 1 liter en dan 1ml bloei erbij) daarna ga ik over op water tot ze klaar is. Ik ben heel trots op haar bloei zal zeker lekker te roken zijn. Ze ruikt erg sterk maar heerlijk. Ben echt aan het aftellen (lol)
    Attached Files

    Comment


      #47
      Purple haze is nu 67cm en 7 weken oud. Ze staat sinds 2 weken vanaf voorbloei. Ze begint nu kleine topjes te vormen en is lekker bezig. Ze krijgt nog af en toe groei voeding maar niet te vaak ze is erg gevoelig voor voeding. Er staat 10 weken bloei voor haar.
      Attached Files

      Comment


        #48
        Amnesia is 74cm lang en 7 weken oud. Ze staat bijna een week in voorbloei maar vind haar vrij traag gaan in alles. Ze krijgt groeivoeding net als de Purple niet te vaak. (1ml op 1 liter)
        Attached Files

        Comment


          #49
          De Afghan skunk Autoflower is nu 7 weken oud maar denk dat ik er een week naast zit want vanaf zaadje kiemen tot nu is 8 weken.
          Ze wordt nu ook aardig geel maar wel op een normaal tempo
          Attached Files

          Comment


            #50
            Mijn oudste dame staat nu 6 weken in de bloei en heeft nog zo 2 weken te gaan. Ze krijgt nu alleen nog water en woensdag was laatste voeding met pk dag. Van de week haal ik even mijn camera erbij ipv telefoon die heeft een lens dus neem aan dat ik de trichomen er wel mooi op kan krijgen. Weet niet of ik ze hier kan zetten want heb geen pc
            Attached Files

            Comment


              #51
              De Purple haze is nu ongeveer 75cm
              Ze begint nu echt pluimpjes te maken dus gaat lekker. Ze heeft woensdag wat groei gehad en nu nog alleen water. Twijfel of ik nog groei geef of dat ik over ga op bloei maar omdat haar bloei 10 weken kan duren denk ik dat nog wel groei kan geven.
              Attached Files

              Comment


                #52
                De Amnesia is nu al ongeveer 83cm ik kan tot een meter dus dat wordt ombuigen straks aangezien ze nog flink doorgroeit las ik.
                Ze begint nu een beetje pluimpjes te maken maar de bloeiharen zijn heel kort vergeleken met de andere soorten. Ben erg nieuwsgierig naar haar bloei in de shop haal ik altijd Amnesia en met oud en nieuw heb ik mis mazzel en rook ik mijn eigen Amnesia
                Attached Files

                Comment


                  #53
                  Jammer dat er alleen weinig reakties zijn maar ik neem aan geen nieuws is goed nieuws

                  Comment


                    #54
                    Ziet er goed uit voor een eerste keer Mammy.

                    Comment


                      #55
                      Dank je wel Organisch hopen dat het zo blijft gaan en het drogen straks ook gaat lukken
                      Vind het erg leuk hoe ze ontwikkelen en de verschillende soorten.

                      Comment


                        #56

                        Comment


                          #57
                          Ja simpel is soms wel beter Organisch maar helaas binnen met plantjes erg moeilijk.
                          Denk ook dat je verwend bent door buiten in de volle grond (lol) dat kunnen bomen worden.
                          Buiten wil ik ook gaan doen in het nieuwe jaar maar heb alleen een balkon dus blijft in potten werken ipv volle grond.
                          Wie weet straks ander huis en heb ik een tuintje dan zou ik wel willen kijken als buren aardig zijn (lol)
                          Ik begon zonder lamp maar ben op het verkeerde moment begonnen en deze zomer hielp ook niet echt mee.
                          Gebruik nu 250 watt hps en dat bevalt me wel.
                          Beetje schuiven met de tijd zodat de Autoflower ook genoeg licht krijgt ervan.
                          Ik ben erg te vrede met het resultaat en denk dat ik vanaf kerst wel even goed zit met mijn rook werk
                          De Amnesia is de langst staande straks en als goed is redt ik dat net voor de feestdagen.

                          Kwa het drogen denk ik 14 dagen hele plant ophangen en dan nog een week in droognet doen.
                          Zat me ook te verdiepen in watercuring dus wou dat ook proberen met een paar topjes.

                          Verder alle raad of ervaringen welkom zoek hier op het forum ook maar meningen zijn altijd goed verdeeld hahaha

                          Comment


                            #58
                            Morgen even om een loepje vragen bij me mams om te kijken naar trichomen want krijg ze niet duidelijk en groter dan 16x
                            Deze zijn van de Afghan en van 2 verschillende toppen. Ze moet nog 2,5 tot 3 weken
                            Attached Files

                            Comment


                              #59
                              Deze zijn van 2 toppen van mijn langst bloeiende dame. Ze moet nog 1 week ongeveer. Straks kijk ik met een loepje of ik ze dan beter kan zien
                              Attached Files

                              Comment


                              • QnQ
                                QnQ commented
                                Editing a comment
                                Ik vermoed dat deze nog wel iets langer mag. Ben benieuwd.

                              • Mammy
                                Mammy commented
                                Editing a comment
                                Denk het ook QnQ ze zijn nog niet melkwit en al helemaal niet amber. Zijn nog wat troebel. Wel moeilijk te zien en heb nog geen goede lens,loep of vergrootglas die meer dan 16x vergroot.

                              #60
                              Weer even foto's van de hele Afghan
                              Ze staat lekker in de herfst (lol)
                              Ze staat nu 5 weken in bloei en is vrijdag 8 weken oud.
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...
                              X