Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meglow in need of stash... Northern Lights, Crimea Blue, 4 x 55W COB LED's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    heel mooie opbrengst meglow hoop als mijn cob's toe komen ze ook zo een mooi resultaat gaan geven
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #62
      Thanks smokert, als ik met fuckups al zo'n resultaat kan draaien, dan moet het bij jou ook vast lukken

      Comment


        #63
        Nog even een late reactie op 57.2.

        Nee, bedoelde dat het veel vervelend voor je is dat je nu genoeg jongo hebt liggen en het dus niet nodig is om nog meer te kweken. Of ga je gewoon wat meer roken?

        jaaaa hoop dat mijn paneeltje net zo goed werkt idd. Ben net overgegaan naar de bloeistand en tot nu toe gaat alles goed.

        veel smoke fun
        Mijn kweekverslagen:
        https://tinyurl.com/yxmrfs8w
        https://tinyurl.com/y69gjs6g

        Comment


        • Meglow
          Meglow commented
          Editing a comment
          ik snapte hem hoor

        #64
        Wat ga je nu doen al je 1j niet moet kweken ?? zal je topics missen
        als ik wat weed te kort kom tegen dat mijn kweek af is laat ik je iets weten loooooool
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


          #65
          Geen idee wat ik ga doen, misschien 1 of 2 plantjes zetten onder 1 of 2 COB's, meer voor de leuk. Schijnt dat ik straks zaden van JD ga winnen, dus....

          Comment


          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            je titel need of stash is dus wel goed geslaagd lol

          • Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Doen, voor de leuk.

          #66
          Wauw echt mooie opbrengst Meglow! Jarloers op je Norhern Lights!

          Comment


          • Meglow
            Meglow commented
            Editing a comment
            thanks man

          #67
          Omdat ik van mijn 2019 kweek geen verslag heb gemaakt, maar toch het resultaat met jullie wil delen, post ik het hier maar ff...

          Eigenlijk heb ik alles hetzelfde gedaan als bij de 2018 kweek, alleen nu 2 x Northern Lights onder 2 x 55W COB LED's; een klein kweekje dus, omdat ik nog zat heb liggen.
          De kweek duurde ruim 15weken, omdat ik toen pas tevreden raakte over het merendeel van de trichomen. Waar dit precies aan ligt dat het zo lang duurt?? Wellicht stilstand tijdens de hittegolven en omdat het LED is. Het was het in ieder geval waard: Opbrengts: 165gram!! , oftewel wederom 1,5gr/W!

          Notes to myself voor de volgende:
          - Monkeyfan geeft ondanks oscilleren toch nog steeds snel windschade. De bovenste toppen/bladeren hebben gewoonweg teveel te lijden, zeker als je een dagje te laat bent met watergeven. Voortaan alleen korte periodes inschakelen of wellicht zelfs helemaal uit als de bloei er goed inzit (alleen monkeyfan op lampen zetten).
          - Watergift via lonten in schotels werkt perfect, maar aansteeklonten vergaan wel langzaam en kunnen afbreken. Blijven afwisselen met wateren van bovenaf.
          - 2 planten/ 2 lampen werkt perfect met de huidige afzuiging, waar het bij 4 nog wel eens erg warm wil worden.
          - Plug je neusgaten dicht tijdens het knippen. Scheelt een avond lang niezen
          - Begin nooit meer in april/mei/juni vanwege de zomerhitte. Wanneer leer je het nou eens??!

          eindresult.jpg

          Comment


            #68
            Nice zeg! Ik zou ook wel liever een klein binnenkweek je doen dan een plantje buiten te zetten. Is gewoon wat handiger denk ik.. het resultaat mag er alvast wezen! Enjoy!
            - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
            - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

            Comment


            • Meglow
              Meglow commented
              Editing a comment
              binnen en buiten hebben allebei voors en tegens, bedankt voor je compliment

            #69
            cigarette-kid.png

            Ad usum proprium!

            Comment


            #70
            Mooi resultaat weer meglow!

            Comment


            • Meglow
              Meglow commented
              Editing a comment
              thanx man
          Bezig...
          X