Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrog in Homelab 80L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ziet er netjes uit Beowulf

    Comment


      #17
      Ik schuif ook aan! Gave setup!

      Comment


        #18
        Daar hebben we lang op moeten wachten zeg, een (recente) verslag van beo! subbed
        succes!
        Ad usum proprium!

        Comment


          #19
          Dag 14 voor de oudsten. Zitten er een paar tussen die compleet stil staan. Had ooit is gezegd als een zaadje openbreekt dat er dan leven in zit. Ga dat toch moeten herzien. Denk dat er zijn die uiteindelijk nog het loodje kunnen leggen als ze de zaadhoes proberen af te schudden en daar niet in slagen. Gelukkig toch genoeg reserve

          Kan ze al bijna gaan overpotten en toppen.


          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #20
            πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
            ​
            πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
            ​

            Comment


              #21
              Geen idee, ik denk dat ik de reguliere eerst in 4 liters zet. Moet er nog is over nadenken. Ik ga ze in ieder geval zo lang mogelijk onder 150 watt houden, al is dat niet even makkelijk met reguliere planten die soms pas na dik 4 weken geslacht tonen.

              Comment


                #22
                Dag 17. De dp90 is al bijna te klein aan het worden... Zou moeten gaan toppen en overpotten. Of mss top ik terwijl ze nog in de liter potjes staan. Ze krijgen nu voorzichtig wat voeding mee, el cheapo voeding voor groene planten van de aveve.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  WTF die groeien nog al , mooi e , om te zien dien foto ga ik ook pikken voor in mijne database !!!

                • beowulf
                  beowulf commented
                  Editing a comment
                  Snapt ge waarom ik zo anti wortelstimulator ben? Luchtige grond, een minimum aan water en veel licht, meer moet dat niet zijn voor die eerste weken.

                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  Zo is't bij mij ook gelukt !!
                  Maar die gaan wel vrij snel bij jou , nog wel een stapje sneller dan bij mij , 17 dagen oud !!!!!!!!!!

                #23
                Zeg nog iets , wat is het verschil tussen helft ga scroggen, helft sea of green , is da niet het zelfde ???
                πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
                ​
                πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
                ​

                Comment


                  #24
                  Nee, das ni hetzelfde. Anders moest ik de tent ook ni opdelen in twee he.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment


                    #25
                    gaat idd terug snel bij jouw

                    succes
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                    KEEP ON GROWING AND SMOKING

                    Comment


                      #26
                      Ziet er super uit

                      Comment


                        #27
                        Dag 18, zo goed als alles is getopt. Dus ergens tussen 14 en 18 dagen, uitgezonderd 2 of 3 die ik nog een week later bij gezet heb. Er staan er nog 23 op deze moment, daar zullen nog mannen tussen gaan zitten. Houd een node of 4 over, zal er wat vanaf hangen wat er gediefd moet worden onderin. Voorlopig ontwikkelen de onderste nodes zich ook ok, maar ik verwacht dat dat nog wel zal afremmen. Heb de mongolen eruit gesmeten, daar kwam niks meer van. Ze kunnen nu nog wel een paar dagen verder en dan pot ik ze daarna wel over. Effe geen zin in.

                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                          #28
                          πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
                          ​
                          πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
                          ​

                          Comment


                            #29
                            Only time will tell.

                            Comment


                            • Remco
                              Remco commented
                              Editing a comment
                              ok ?

                            • beowulf
                              beowulf commented
                              Editing a comment
                              Ik kan daar nu allemaal ni op antwoorden. Ik kweek op het gevoel en ik zie op de moment wel wat ik doe, ik heb geen plan waar ik mij aan houd oid. Hoogteverschillen, daar hebben ze touw voor uitgevonden.
                              Opbrengst zien we wel als het zo ver is. Ik gok op een 550 a 600 gram.

                            #30
                            Fotootje van gisteren. Heb ze donderdag nog snel verpot naar 4 liters, de tent opgezet en er de passieve 3590's boven gehangen, wel met de 1050mA driver. Niks gemerkt van stilstand van toppen of overpotten, de liter potjes waren goed doorworteld, dus daar beschadig je ze amper mee. Toppen hebben ze ook geen last van, groeien gewoon stevig door. Denk dat ik dit weekend naar 11 liters kan en dan kan hopelijk ook de klok om. Nog niet naar het geslacht gekeken, daar is het wsl toch nog iets te vroeg voor.

                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment


                            • philly
                              philly commented
                              Editing a comment
                              gezonde planten zo te zien, succes ermee!
                          Bezig...
                          X