Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrog in Homelab 80L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    6 weken bloei. Aftellen naar de oogst nu. Alleen klein probleem, ik ga in die periode weinig tijd hebben om te knippen. Maar ze gaan ook lang niet allemaal op die moment klaar zijn, er zijn er die nog maar 4 weken achter de rug lijken te hebben. Heb nog niet gekeken wat ik gekocht heb van neem, met of zonder. Maar een klein druppeltje zeep zou idd eveneens als binder moeten werken.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


    • philly
      philly commented
      Editing a comment
      wat een veld :o veel knipwerk ga je toch niet hebben... al mooi compact en niet te veel blad

    #77
    Die toppen zien er zeer smakelijk uit!!!
    Gniffel, gnaffel, gnuisje... Wie blowt daar in zijn huisje?

    Comment


      #78
      man die toppen zien er lekker uit mmmm
      mogen we met kerst een komen proeven lol
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #79
        Ge kunt het altijd is aan de kerstman vragen.

        Comment


          #80
          Ze lijken langzaamaan toch wat (bloeivoeding)tekorten te laten zien.
          Het heeft nog lang geduurd
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #81
            De zweep erover
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #82
              Ik denk dat ik die aveve groeivoeding had moeten afmeten. Tekorten zijn het niet denk ik, daarvoor zijn ze veel te snel van groen naar geel gegaan en ook bovenin. Vroeger ging ik van lightmix naar batmix en dan kregen ze mss twee of drie keer nog groeivoeding, wel regelmatig bloeivoeding. Dan bleven ze mooi groen tot op het einde. Nu met groeivoeding krijg ik dat nog niet deftig geregeld, vandaar ook mijn voorkeur voor batmix. Hoefde ik niks te doen. En ze hebben dus ook een paar keer te droog gestaan, was ook niet gezond. Volgende keer beter doseren en zien wat het geeft

              Comment


                #83
                Oe, wat ik nu nog terug vind. Een paar plukjes herijuana van Sannie. Hm, die mogen direct in de vulkaan. Voor wie die nog nooit geproefd heeft, aanrader!

                Comment


                  #84
                  Ik ga mij concentreren op de jonkies, die zijn nu 10 tot 14 dagen oud. Daar gaat weer alles goed mee, de vrouwen in de bloeitent daar gaat het iets minder mee. Ze gaan idd kapotgebrand zijn door de led, want bovenin zijn alle bladeren nu dor, onderin zien ze nog groen. Had dat vorige ronde met de sativa's ook, maar toen had ik last van beestjes en dacht ik dat het de beestjes waren. Geen trips te zien nu, problemen zijn ook begonnen toen ik te lui was om de leds elke twee dagen hoger te hangen... Niks aan te doen, binnen een dag of 10 kunnen we oogsten en hebben we weer iets nieuws om te vapen. Volgende ronde letten we der op. Ik kom toch ruim toe en draai wsl nog steeds wel een goeie ronde tegenover mijn hps tijd
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 3 photos.

                  Comment


                  • Jack Spliff
                    Jack Spliff commented
                    Editing a comment

                  • beowulf
                    beowulf commented
                    Editing a comment
                    Geen idee, tot een cm of 25 er vanaf. Twee jaar terug nog dichter en toen geen problemen. Maar ik ga ze op 45-50 cm houden denk ik. Denk dat het er ook wel mee te maken heeft dat ze te droog gestaan hebben, het zal een combinatie van de twee geweest zijn. Maar kijk je bij men planten 30 cm lager dan ziet alles nog groen, hogerop alles verdord. Dat zou onlogisch zijn voor een tekort.

                  • smoker2002
                    smoker2002 commented
                    Editing a comment
                    ik heb apparte tgl star 60 en die hangen op een 20 cm en gene problemen met verbande blaadjes van de lamp enkel van het medium

                  #85

                  @beowulf die van jou hebben niks tekort gehad , gewoon licht schade , ik heb het zelfde probleem !!!

                  Ik ga 31/12/18 kappen !!!!!!!!!!!!
                  🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

                  👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

                  Comment


                    #86
                    Een beetje liefde hebben ze tekort gehad Vroeger kon ik er een half uur naar kijken, nu is het soms teveel om het regenwater op voorhand in flessen te gieten zodat het kan opwarmen. Dus ik hoop dat ik mij kan opladen voor de volgende reeks.

                    Comment


                    • Flip Hasjkip
                      Flip Hasjkip commented
                      Editing a comment
                      Komop Beo, Ga even in de zon staan, of slik wat Vitamine D ! Je kunt het !

                    #87
                    Knipperdeknip. Ongeveer de helft staat er nog, waaronder uiteraard de blue chocolate hazes. Heb helaas wel weer wat toprot ontdekt, krijg je altijd als je uitblaast in dezelfde ruimte, maar maakt niet zoveel uit. Ik dacht dat de bladproblemen het gingen verknoeien, maar ze laten er hun niet door kennen, de toppen dikken rustig in. Alleen ziet het er niet uit. Heb al wat topjes op de verwarming gedroogd en zit weer wat lekkers tussen, da's wat telt.
                    Ondertussen staat de DP ook al goed gevuld, de oudsten zijn daar nu 4 weken en een paar dagen geleden is alles getopt. Heb er nu 12 ipv 22, anders was er wat ruimte tekort. Eentje die ging niet verder dan de eerste node, al ontwikkelt die nu wel nog een takje. Had hem laten staan, was toch plaats. En dan staan er nog twee autoflowers tussen die ik nog liggen had, wilde er vanaf. Die mogen afbloeien ofwel bij de rest zolang er plaats is, ofwel in de DP.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 6 photos.

                    Comment


                      #88
                      Kijk netjes gedaan ziet er heerlijk uit
                      dat word genieten

                      send from out of space
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...nder-led-licht
                      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                      Comment


                        #89
                        dat ziet er idd heel mooi uit en mooie toppen
                        wel intresse om die chocolate haze eens te roken nog niet bekend met dat soortje

                        je zal terug mooi rokertje hebben als ze klaar zijn
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                        KEEP ON GROWING AND SMOKING

                        Comment


                          #90
                          Mooie cola's zien er vetgemest uit Heb ze eerder gerookt, sterk wietje en je moet vd smaak houden anders ben je er hauw klaar mee.
                          Ad usum proprium!

                          Comment


                          • ganjagast
                            ganjagast commented
                            Editing a comment
                            Goede vraag, denk dat de meeste zullen afknappen en de ander deel juist direct verkocht is. Weet wel dat deze soorten snel inslaan zeker een goed wietje tegen stress en slapeloosheid een regelrechte K1 headkick

                          • smoker2002
                            smoker2002 commented
                            Editing a comment
                            zal eens moeten zoeken achter die K1 mss intresse om deze ook eens te zetten want heb nog geen weed tegen gekomen die te zwaar is voor mij rook liefst van al haze of kush
                            als je linkje hebt van die zaden mag je deze gerust eens geven ...thanks op voorhand al

                          • beowulf
                            beowulf commented
                            Editing a comment
                            Geen idee of die ergens te koop zijn, stuur hem is een pb. Heb ze geruild.
                        Bezig...
                        X